ροή ειδήσεων

Ζάκυνθος και Λέρος: Βιασμοί και κακοποιήσεις ανηλίκων σε δύο υποθέσεις που σοκάρουν



Στη Ζάκυνθο ο γιος σκότωσε τον πατέρα του, τον οποίο κατηγορεί ότι κακοποιούσε αυτών και τα δύο ανήλικα αδέλφια του - Στη Λέρο γονείς-τέρατα βίαζαν με αντικείμενα το γιο τους που έχει νοητικά προβλήματα και μάλιστα δήλωσαν ότι το απολάμβαναν


Δύο σοκαριστικές ιστορίες έχουν συγκλονίσει την Ελλάδα τις τελευταίες μέρες. Η μία, στη Ζάκυνθο, όπου γιος σκότωσε τον πατέρα του. Ο 26χρονος φέρεται να κατέθεσε ότι πυροβόλησε τον πατέρα του στο πρόσωπο, την καρδιά και τον ώμο. Στην άλλη άκρη της Ελλάδας μία πρωτοφανής ιστορία. Ανθρωποειδή βίαζαν και κακοποιούσαν τα παιδιά τους. Μάλιστα, στον ανακριτή δήλωσαν πως έπαιρναν ευχαρίστηση από την αδιανόητη κακοποίηση στην οποία υπέβαλλαν τα παιδιά τους, τα οποία τα βίαζαν μέχρι να βάλουν τα κλάματα.

Ζάκυνθος: «Ήταν θέμα χρόνου να τον σκοτώσω», λέει ο πατροκτόνος

Μία τραγική οικογενειακή ιστορία φαίνεται ότι κρύβεται πίσω από τις συγκλονιστικές λεπτομέρειες που έρχονται στο φως για την δολοφονία του 70χρονου από το χέρι του 26χρονου γιου του. Στις 21:30 το βράδυ της περασμένης Κυριακής έστησε ενέδρα στον πατέρα του και τον πυροβόλησε με κυνηγετικό όπλο, το οποίο βρέθηκε και κατασχέθηκε. Το θύμα, που είχε τραύματα στο πρόσωπο, τα χέρια και τον θώρακα, βρήκε ένας ταξιτζής που περνούσε από το σημείο και παραξενεύτηκε επειδή είδε σταθμευμένο το φορτηγάκι του.

Όταν εξετάστηκαν ο 26χρονος γιος του συνταξιούχου και η αλβανικής καταγωγής μητέρα του από το δεύτερο γάμο του, υπέπεσαν σε αντιφάσεις και δεν μπόρεσαν να εξηγήσουν γιατί δεν παρέστησαν στην κηδεία του 70χρονου. Στις επίμονες ερωτήσεις, «έσπασαν» τελικά το βράδυ της Τρίτης και ο 26χρονος ομολόγησε ότι σκότωσε τον πατέρα του επειδή τον κακοποιούσε και έκανε το ίδιο στα ανήλικα αδέλφια του από τον τρίτο γάμο, ένα 10χρονο κοριτσάκι και ένα 7χρονο αγοράκι!

«Ο πατέρας μου ήταν Κέρβερος, με έδερνε συνέχεια όταν ήμουν μικρός, έδερνε συχνά και την μάνα μου γι’ αυτό και εκείνη τον χώρισε πριν από 16 χρόνια, όταν ήμουν 10 ετών. (...) Ήρθε στο δωμάτιό μου που κοιμόμουν μόνος μου αλλά δεν θυμάμαι παραπάνω και μη με ρωτάτε άλλο για αυτό το θέμα. Από τότε που πέθανε – τον Οκτώβριο του 2010, από ανίατη ασθένεια – η τρίτη και τελευταία σύζυγός, Ρουμάνα, πήγαινα συχνά και έβλεπα τα δύο αδελφάκια μου, που ζούσαν μαζί του. Το ένα μάλιστα είναι αγοράκι 10 ετών. Κλονίστηκα μια μέρα που η εννιάχρονη αδερφή μου μου παραπονέθηκε πως πονάει στα γενετικά της όργανα. Και τότε αμέσως σκέφτηκα ότι θα κάνει τα ίδια και σε εκείνη. Από τότε αποφάσισα πως αυτό το τέρας δεν θα πρέπει να συνεχίσει να ζει και να κάνει τα αδερφάκια μου να υποφέρουν φρικτά. Ήταν πλέον θέμα χρόνου να τον σκοτώσω...», φέρεται να είπε.

«Πήγα στο προκαθορισμένο ραντεβού με τον βιολογικό μου πατέρα, με το αυτοκίνητο της αδερφής μου από τον πρώτο γάμο της μητέρας μου. Έβγαλα τις πινακίδες κυκλοφορίας και πήρα μαζί μου την επαναληπτική καραμπίνα που είχε στο υπόγειο ο νυν σύντροφος της μητέρας μου που είναι και αυτός Έλληνας, όπως ο πατέρας μου ο ταχυδρόμος. Κατεβαίνοντας από το αυτοκίνητο είχα ήδη τυλίξει το κεφάλι και το πρόσωπό μου με μια μπλούζα, ενώ στα χέρια μου φορούσα γάντια εργασίας για να μην ανιχνευτεί η πυρίτιδα, καθώς το είχα διαβάσει στο διαδίκτυο», σημείωσε.

«Ο πατέρας μου καθόταν στη θέση του οδηγού ανυποψίαστος, ήταν βράδυ και δεν είχε καταλάβει πως ήμουν καμουφλαρισμένος. Τον πυροβόλησα αμέσως από το τζάμι της πόρτας του, μόλις άκουσε τα βήματά μου και γύρισε να με δει. Είχα βάλει στην καραμπίνα εννιάρια σκάγια για πουλιά, αλλά ήξερα πως από κοντά έχουν θανατηφόρο αποτέλεσμα στον άνθρωπο. Τον πυροβόλησα συνολικά τρεις φορές στο πρόσωπο, στην καρδιά και στον ώμο (...) Ο πρώτος πυροβολισμός ήταν κατευθείαν στο πρόσωπό του, του έριξα περίπου από 1,5 μέτρο», φέρεται να πρόσθεσε. Ο 26χρονος μεταφέρθηκε το βράδυ της Τετάρτης, με άκρα μυστικότητα, στο δικαστικό μέγαρο Ζακύνθου, όπου ζήτησε και έλαβε 48ωρη προθεσμία προκειμένου να απολογηθεί, στις 2 το μεσημέρι της Παρασκευής.

Η φρίκη στη Λέρο

Δεν χωράει ανθρώπινος νους τα όσα ζούσαν επί χρόνια δύο ανήμπορα πλάσματα στη Λέρο. Τα μάτια και τ' αυτιά μπροστά στην αδιανόητη κακοποίηση των παιδιών στη Λέρο έκλεισαν οι πάντες: Εισαγγελείς και κοινωνικές υπηρεσίες που είχαν ενημερωθεί, ακόμη και το Χαμόγελο του Παιδιού, που σε ανακοίνωσή του κάνει σαφές ότι είναι αναρμόδιο για τις περιπτώσεις κακοποίησης παιδιών.

Το έγκλημα ξεσκεπάστηκε όταν το κορίτσι πήγε με ακατάσχετη αιμορραγία στο Νοσοκομείο του νησιού και εξεταζόμενη από τον Παιδίατρο και Γυναικολόγο είδαν ότι είχε πέσει θύμα βιασμού. Το κορίτσι μιλώντας με ψυχολόγο και Κοινωνική Λειτουργό περιέγραψε το τι συνέβαινε όλα αυτά τα χρόνια στην περιοχή Πλάκα του νησιού Λέρου.

«Είναι όλα αλήθεια», λέει ο μεγαλύτερος γιος της οικογένειας και περιγράφει τους ανελέητους ξυλοδαρμούς που υφίστατο ο ίδιος, αλλά και η μητέρα του, όπως λέει. Μάλιστα, ο 27χρονος υποστηρίζει ότι η μητέρα του «δεν φταίει, απλά φοβόταν πολύ». Ο νεαρός, ρίχνει όλη την ευθύνη στον πατέρα του, περιγράφοντας τη σεξουαλική παρενόχληση σε βάρος του 24χρονου, σήμερα, αδελφού του, παιδιού με νοητική υστέρηση. Ο ίδιος είχε καταφέρει να απελευθερωθεί από τον πατέρα- δεσμώτη, φεύγοντας από το σπίτι- κολαστήριο.

Ο τρόπος που μιλά για τη μητέρα του, δείχνει ότι ίσως εκείνος δεν πρόλαβε να ζήσει τη «μετάλλαξή» της και από το φοβισμένο πλάσμα που περιγράφει, εξελίχθηκε σε συνεργό του συζύγου της, αφού όπως είπαν στις προανακριτικές τους ομολογίες πατέρας και μάνα «απολάμβαναν» την κακοποίηση των παιδιών τους. «Είναι όλα αλήθεια. Μας χτυπούσε ο πατέρας μου, μας έσπαγε στο ξύλο ειδικά εμένα και τη μητέρα μου. Η μητέρα μου γνώριζε αλλά φοβόταν πάρα πολύ και δεν μιλούσε. Δεν φταίει η μητέρα μου απλά φοβόταν πολύ. Ο πατέρας μου έκανε διάφορες χειρονομίες στον αδερφό μου , τον παρενοχλούσε σεξουαλικά συνέχεια. Από το πολύ ξύλο είχαμε φτάσει συο σημείο να πηγαίνουμε στο νοσοκομείο. Εμένα με ειχε χτυπήσει με φτυάρι στο κεφάλι και τον αδερφό μου με ξύλο», λέει ο 27χρονος στο protothema.gr.

Περιγράφοντας τον πατέρα του, ο νεαρός λέει: «Ο πατέρας μου είναι ένας νευρικός και μοναχικός άνθρωπος. Το μόνο που τον ενδιέφερε ήταν να είναι καλά τα ζώα του , εκείνος και η δουλειά του. Δεν τον ενδιέφεραν τα παιδιά του, δεν νιώσαμε ποτέ αγάπη από τον πατέρα».

Η ηλικίας 13,5 ετών αδελφή του, όπως λέει ο ίδιος στο protothema.gr, είχε προσπαθήσει τον περασμένο Νοέμβριο να του μιλήσει. Ωστόσο, αρχικά δεν ανοίχτηκε και του είπε μόνο ότι «ο μπαμπάς μου κάνει χειρονομίες».
Όπως αποκαλύπτει ο 27χρονος, το κορίτσι μίλησε λίγο αργότερα: «Η αδερφή μου, μου ανέφερε τον Νοέμβριο ότι ο πατέρας μου της κάνει χειρονομίες αλλά δεν το ανέφερα πουθενά, μόνο στη θεία μου και μετά είπε οτι ο μπαμπάς με βιάζει. Τη ρωτούσα την αδερφή μου, τι έχεις; Δεν έτρωγε καθόλου , δεν ήταν καλά. Ήταν σε χάλια κατάσταση. Τελικά, με κάλεσε η θεία μου και μου είπε οτι συμβαίνει αυτό στην αδερφή σου και έχω καταγγείλει τον πατέρα σου. Μου είπε ότι έπρεπε να πάω κι εγώ να κάνω κατάθεση. Κι έτσι ξεκίνησαν όλα».

Βιάζαμε και το απολαμβάναμε

Τα όσα είπαν στις προανακριτικές τους απολογίες στην αστυνομία έκαναν ακόμη και τους αστυνομικούς να λυγίσουν, από τα όσα άρρωστα και αποτρόπαια άκουγαν στις περιγραφές των τεράτων της Λέρου, που αμετανόητοι έλεγαν με φρικιαστικές λεπτομέρειες πως κακοποιούσαν τα παιδιά τους.

Τα όσα έχει καταθέσει μέχρι στιγμής το σατανικό ζευγάρι συγκλονίζουν αφού όπως χαρακτηριστικά είπαν στους αστυνομικούς: «Βιάζαμε τον 24χρονο γιο μας, που έχει νοητική υστέρηση και το 13,5 χρονών κορίτσι μας και το απολαμβάναμε. Σταματούσαμε μονάχα όταν έβαζαν τα κλάματα. Πολλές φορές χρησιμοποιούσαμε και διάφορα αντικείμενα, ενώ ο ένας από εμάς αυνανιζόταν».

Το ανήλικο κοριτσάκι που βρίσκεται στο σπίτι της θείας του, μαζί με τον 8χρονο αδερφό της δεν έχει μιλήσει και κάθεται σιωπηλό βγάζοντας μουγκρητά, αρνούμενη να φάει και να πιεί.

Πηγή: protothema.gr

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *