ροή ειδήσεων

Η Airbnb κατηγορείται για διαγραφή αρνητικών κριτικών



Οι οικοδεσπότες και οι πελάτες της Airbnb έχουν στη διάθεσή τους 14 ημέρες μετά την ολοκλήρωση της κράτησης για να γράψουν μια κριτική και η εταιρεία δεν τις δημοσιεύει στο διαδίκτυο μέχρι να έχουν ολοκληρώσει τις αξιολογήσεις τους και οι δύο πλευρές ή αν έχουν περάσει οι 14 μέρες της προθεσμίας.


Χρήστες της πλατφόρμας της Airbnb ισχυρίζονται ότι η εταιρεία αλλοίωσε τις κριτικές τους για τα καταλύματα στα οποία διέμειναν. Οι πελάτες της Airbnb είπαν ότι οι αρνητικές κριτικές που υπέβαλαν στην εταιρεία μετά από μια κακή εμπειρία τους είτε διαφοροποιήθηκε είτε αποσύρθηκε αθόρυβα χωρίς τη γνώση ή την άδειά τους.

Σε δήλωσή της μέσω email, ο εκπρόσωπος της Airbnb Nick Papas δήλωσε είπε ότι οι αυθεντικές κριτικές είναι “κρίσιμες για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης” μεταξύ των φιλοξενουμένων και των οικοδεσποτών. Επεσήμανε ακόμη την πολιτική περιεχομένου της Airbnb, η οποία περιγράφει τους λόγους για τους οποίους μπορεί να “κατεβεί” μια κριτική, όπως εάν αφορά σε παράνομο, βλαπτικό περιεχόμενο ή περιεχόμενο διακρίσεων. “Ο στόχος αυτής της πολιτικής είναι να διασφαλιστεί ότι δεν επιτρέπεται η χρήση τυχόν δόλιου ή παραπλανητικού περιεχομένου στον ιστότοπο”, ανέφερε ο Nick Papas. “Εξίσου κρίσιμη είναι και η πολιτική που υπάρχει για την προστασία της ακεραιότητας αυθεντικών πληροφοριών από την κοινότητά μας”.

Οι οικοδεσπότες και οι πελάτες της Airbnb έχουν στη διάθεσή τους 14 ημέρες μετά την ολοκλήρωση της κράτησης για να γράψουν μια κριτική και η εταιρεία δεν τις δημοσιεύει στο διαδίκτυο μέχρι να έχουν ολοκληρώσει τις αξιολογήσεις τους και οι δύο πλευρές ή αν έχουν περάσει οι 14 μέρες της προθεσμίας.

Η Airbnb έχει δημιουργήσει μια εταιρεία ταξιδίων και καταλυμάτων, αξίας 31 δισ. δολ., πείθοντας εκατομμύρια ταξιδιώτες ότι το να διαμείνουν στο διαμέρισμα ενός ξένου, είναι τόσο καλό -ή και καλύτερο- από την κράτηση ενός δωματίου σε ξενοδοχείο. Το σύστημα κριτικής (με πέντε αστέρια) της εταιρείας επιτρέπει στους επισκέπτες να κάνουν κριτική στους οικοδεσπότες και τα σπίτια τους, αλλά και στους ιδιοκτήτες, να κάνουν κριτική στους καλεσμένους τους. Αυτό είναι ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης που απαιτείται στη διαμοιραζόμενη οικονομία.

“Πρέπει να θυμόμαστε ότι πριν υπάρξει η Airbnb, αυτή ήταν μια πραγματικά σπάνια συναλλαγή στην οικονομία - και πλέον είναι κάτι πολύ συνηθισμένο”, δήλωσε ο Andrey Fradkin, βοηθός καθηγητής στο Boston University Questrom School of Business και πρώην Data Scientist στην Airbnb . “Η εισαγωγή του συστήματος φήμης είναι ένας από τους βασικούς λόγους, για τους οποίους η αγορά αυτή μπόρεσε να πετύχει”.

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *