ροή ειδήσεων

Σοκάρει ο Βαλάντης: «Δεν θα είμαι στο Nomads γιατί διαγνώστηκα με όγκο στο νεφρό και θα χειρουργηθώ»!



Ο Βαλάντης βρέθηκε καλεσμένος στο Πρωινό το μεσημέρι της Τρίτης και αποκάλυψε πως θα βρισκόταν στο Nomads, αλλά λόγω κάποιου σοβαρού προβλήματος υγείας δεν θα πάρει τελικός μέρος.


Ο τραγουδιστής περιέγραψε στη Φαίη Σκορδά: «Τον Ιούνιο δέχθηκα ένα τηλεφώνημα αν θέλω να είμαι στο Nomads και με χαρά είπα το "Ναι". Άρχισα την γυμναστική μου, πήγα διακοπές και μετά δέχθηκα ένα τηλεφώνημα, που μου είπαν "Πέρασες και πρέπει να περάσεις από κάποιες εξετάσεις…". Πήγα να κάνω τις ιατρικές εξετάσεις, που κράτησαν πέντε ώρες… πέρασα από όλους τους γιατρούς και όταν ήρθε η ώρα του υπέρηχου κοιλιακής χώρας, στομάχου, νεφρών κτλ, ο άνθρωπος που μου έκανε τον υπέρηχο είχε κολλήσει σε ένα σημείο… και κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά… το έγραψε στις παρατηρήσεις… και φεύγοντας λέω στη γιατρό του ΑΝΤ1, που θα είναι και εκεί στο παιχνίδι, "σε παρακαλώ ο άνθρωπος που μου έκανε τον υπέρηχο, κάτι βρήκε, κοίταξέ το…" και μετά από μιάμιση ώρα με πήρε τηλέφωνο και μου είπε "αν δεν μάθουμε τι είναι, δεν θα πας στο παιχνίδι…". Φοβήθηκα μην μπω σε μπελάδες… τελικά διαγνώστηκα με όγκο στο νεφρό, έναν μικρό όγκο θα χειρουργηθώ την άλλη Πέμπτη…»





Στη συνέχεια ο τραγουδιστής τόνισε: «Ευχαριστώ και πάλι τον ΑΝΤ1 γιατί φέρεται τόσο υπεύθυνα στα άτομα αυτά που πηγαίνουν στο παιχνίδι… Αν δεν υπήρχε αυτό δεν θα μάθαινα αυτό το γεγονός και θα μεγάλωνε…»!

Δείτε το σχετικό βίντεο...



Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *