ροή ειδήσεων

«Απόβαση» εφοριακών με laptop σε ακριτικά νησιά



Για βοήθεια -και όχι για ελέγχους- στους κατοίκους της άγονης γραμμής
Ένα άλλο –πιο ανθρώπινο- πρόσωπο από αυτό που μας είχε συνηθίσει η εφορία, επιχειρεί να διαμορφώσει η ΑΑΔΕ. Μετά το μπαράζ ελέγχων στα νησιά για την έκδοση αποδείξεων (ακόμα και στο «ερημικό» Γαιδουρονήσι) η ΑΑΔΕ επιστρέφει στην άγονη γραμμή, θέλοντας να δείξει ότι η Φορολογική Διοίκηση δεν θυμάται τους ακρίτες κατοίκους της «ξεχασμένης Ελλάδας» μόνον τα καλοκαίρια, αλλά και τον χειμώνα φροντίζει να βρεθεί κοντά τους για να επιλύσει προβλήματα που αντιμετωπίζουν με την εφορία.

Από το Σάββατο κλιμάκια εφοριακών εξοπλισμένοι με λαπτοπ και τεχνογνωσία θα βρίσκονται «εν πλω» στα ακριτικά νησιά του Αιγαίου. Από τις 29 Οκτωβρίου κλιμάκιο εφοριακών της Ρόδου μαζί με τον Περιφερειάρχη Πειραιά, Ρήγα Μπάρκουλα θα επισκεφθούν την Πάτμο, τους Λειψούς, το Αγαθονήσι και τη Σύμη, ενώ σειρά παίρνει και η Χάλκη.


Στόχος των εφοριακών είναι να λύσουν επί τόπου προβλήματα των κατοίκων που δεν μπορούν να επιλυθούν εξ αποστάσεως μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος Taxis, αλλά και να βοηθήσουν όσους φορολογούμενους χρειάζονται βοήθεια σε φορολογικά θέματα που αντιμετωπίζουν.

Φόροι από κληρονομιές και μεταβιβάσεις ακινήτων, δηλώσεις ΦΠΑ, φόρου εισοδήματος και AirBNB, αποστολή στοιχείων τιμολογίων (ΜΥΦ-ΚΦΑΣ) κλπ είναι μερικά μόνον από τα φορολογικά θέματα στα οποία οι λιγοστοί κάτοικοι των νησιών συχνά δυσκολεύονται ή αναγκάζονται να μετακινηθούν από νησί σε νησί για να εξυπηρετηθούν.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό της ΑΑΔΕ:



1) Θα συσταθούν κινητά συνεργεία εξυπηρέτησης φορολογουμένων, τα οποία σε συνεννόηση με τους δήμους θα ενημερώνουν τους φορολογούμενους.


2) Εξετάζεται, σε δεύτερη φάση, να εγκατασταθούν ηλεκτρονικοί υπολογιστές σε συγκεκριμένους χώρους, ενδεχομένως σε δημαρχεία, όπου μέσω skype οι φορολογούμενοι θα συνδέονται με την εφορία τους ή τα κεντρικά της ΑΑΔΕ, όπου θα μπορούν να ζητούν βοήθεια για θέματα που άπτονται της φορολογικής νομοθεσίας και δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν από τα κατά τόπους γραφεία εξυπηρέτησης φορολογουμένων.


3) Θα δημιουργηθούν τέσσερις ηλεκτρονικοί οδηγοί με τα εξής θέματα:


α) Ζητήματα που αφορούν σε μισθωτούς υπαλλήλους,



β) Αγορά και πώληση ακινήτων,


γ) Πρώτη φορά φορολογούμενος


δ) Πώς μπορώ να πληρώσω τους φόρους.


Οι φορολογούμενοι θα υποβάλουν τα ερωτήματά τους ηλεκτρονικά και θα λαμβάνουν απάντηση εντός της ημέρας από την αρμόδια διεύθυνση που θα συσταθεί στην ΑΑΔΕ για τον σκοπό αυτόν.

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *