Προβληματισμένοι είναι οι ξενοδόχοι της Ρόδου από τα αποτελέσματα της διεθνούς έκθεσης τουρισμού του Λονδίνου (WTM) που ολοκληρώθηκε στις 7 Νοεμβρίου. Τα μηνύματα για τη Ρόδο μπορεί να είναι θετικά και οι προκρατήσεις για την τουριστική σεζόν του 2019 να παρουσιάζουν σημαντικά ποσοστά αύξησης , όμως οι tour operators , ασκούν πιέσεις στους ξενοδόχους για μεγάλη μείωση των τιμών σε σχέση με την φετινή τουριστική περίοδο.
Ο μεγάλος ανταγωνισμός που υπάρχει με την Τουρκία και το γεγονός , ότι η γειτονική μας χώρας θεωρείται φθηνός τουριστικός προορισμός , μετά και την συνεχή υποτίμηση του νομίσματος της , ωθούν τους tour operators ζητούν από τους ξενοδόχους της Ρόδους να μειώσουν τις τιμές των δωματίων τους, για το 2019 , ακόμη και σε ποσοστό 30% σε σχέση με τις τιμές πώλησης της φετινής τουριστικής χρονιάς. Σε μια περίοδο που η υπερφορολόγηση του τουριστικού κλάδου , φτάνει στα ύψη , οι ξενοδόχοι της Ρόδου θα αναγκαστούν να βάλουν και πάλι «πλάτη» για να γεμίσει το νησί μας από τουρίστες και την νέα τουριστική σεζόν.
Η Ρόδος στο Λονδίνο είχε ζήτησει ,συγκαταλέγεται ψηλά στις προτιμήσεις των ευρωπαίων πολιτών για τις διακοπές τους , όμως , ο ανταγωνισμός που επικρατεί με την Τουρκία και τους άλλους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς που άνοιξαν και πάλι όπως είναι το Μαρόκο, η Αίγυπτος και η Τυνησία , ρίχνει τις τιμές που πρέπει να πουλήσουν, τα δωμάτια τους, οι ξενοδόχοι για να γεμίσουν και του χρόνου από πελάτες.
Να σημειωθεί πως και φέτος στο Λονδίνο το περίπτερο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου , κέρδισε τις εντυπώσεις αφού η εμφάνιση της ήταν αντάξια ενός παγκόσμιου τουριστικού προορισμού. Μάλιστα κατάφερε και κέρδισε το βραβείο του καλύτερου περιπτέρου της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού στο Λονδίνο Πρόκειται για μία ακόμη διάκριση της ΠΝΑΙ που αποδεικνύει ότι βρίσκεται επάξια στο βάθρο της πρωταθλήτριας του ελληνικού τουρισμού!
Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου εξασφάλισε και φέτος κάτω από την “ομπρέλα” της τη συμμετοχή και παρουσίαση 21 νησιών, 21 προορισμών που υπόσχονται ισάριθμες διαφορετικές ταξιδιωτικές εμπειρίες στους επισκέπτες τους. Σε ένα εντυπωσιακό χώρο που μετέφερε το νησιώτικο τοπίο, τα χρώματα και την αισθητική του στην καρδιά της βρετανικής πρωτεύουσας, προβλήθηκαν τα νησιά Αμοργός, Άνδρος, Αντίπαρος, Αστυπάλαια, Ίος, Κάλυμνος, Κάρπαθος, Κύθνος, Κως, Λειψοί, Μήλος, Μύκονος, Νάξος, Πάρος, Πάτμος, Ρόδος, Σαντορίνη, Σέριφος, Σύρος, Τήνος, Φολέγναδρος, και η Ομοσπονδία Ενοικιαζομένων Διαμερισμάτων Δωδεκανήσου.
Η Περιφερειακή Αρχή, στο πλαίσιο της ενίσχυσης της εξωστρέφειας του συνόλου των νησιών Κυκλάδων και Δωδεκανήσου, έχει συμπεριλάβει τις μεγαλύτερες τουριστικές εκθέσεις του κόσμου στο καλεντάρι της τουριστικής στρατηγικής της, επιδιώκοντας τη μέγιστη προβολή. Το στρατηγικό σχέδιο που έχει εκπονήσει και υλοποιεί τα τελευταία τρία χρόνια έχει αποδώσει τα μέγιστα, κατατάσσοντας την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου στην κορυφή των επιδόσεων του ελληνικού τουρισμού επί τρία συνεχόμενα έτη. Όχι μόνο σε ό,τι αφορά τα πανίσχυρα τουριστικά brands, αλλά για όλα τα νησιά της.
Η συμμετοχή των νησιών του Νοτίου Αιγαίου δεν θα μπορούσε παρά να είναι ανάλογη του «πρωταθλητή» του ελληνικού τουρισμού, με παρουσία διακριτή σε όλες τις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις όπου διαμορφώνονται κάθε χρόνο οι τάσεις της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας και λαμβάνονται οι αποφάσεις.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.