ροή ειδήσεων

Άρης Μακρής: «στη Ρόδο ένα χέρι… μπήκε στην τσέπη μου και μου κατέβασε το παντελόνι»



O Άρης Μακρής απαντά στο περιοδικό People για τις τελευταίες φορές που έκανε κάτι ανατρεπτικό, αστείο ή χαριτωμένο.


Τελευταία φορά πού…
Σε σταμάτησε θαυμάστρια στον δρόμο;
«Από την αρχή της καριέρας μου ζω «εκρήξεις» θαυμασμού και το να με σταματούν θαυμάστριες στον δρόμο είναι σχεδόν καθημερινό φαινόμενο. Μάλιστα, έχουν υπάρξει και κάποιες πολύ διαχυτικές, αλλά κατανοώ πως όλο αυτό γίνεται από αγάπη και δεν το παρεξηγώ!»

Σε έπιασε πανικός πάνω στη σκηνή;
«Θυμάμαι ένα live στη Ρόδο, όπου ο κόσμος δεν βρισκόταν σε μεγάλη απόσταση από τη σκηνή. Κάποια στιγμή, ένα χέρι… μπήκε στην τσέπη μου και μου κατέβασε το παντελόνι! Το πρόλαβα τελευταία στιγμή!»

Σκέφτηκες μια απίθανη δικαιολογία για να αποφύγεις να πας κάπου;
«Έχει τύχει να μην έχω όρεξη να βγω για καφέ και είπα πως έχω εγκλωβιστεί στο σπίτι γιατί η πόρτα δεν ανοίγει… Αν και η δικαιολογία «έπιασε», τελικά οι φίλοι μου με ανακάλυψαν αφού ήρθαν στο σπίτι για να με βοηθήσουν να απεγκλωβιστώ!»




Έπαιξες PlayStation με τους φίλους σου μέχρι το πρωί;
«Πριν από έναν μήνα περίπου, τρεις φίλοι μου ήρθαν στο σπίτι, παραγγείλαμε φαγητό απέξω και αρχίσαμε να παίζουμε ένα διαδραστικό παιχνίδι γνώσεων με ερωτήσεις για τη μουσική… Δεν καταλάβαμε πότε πήγε 7.00 το πρωί!»


Έμεινες χωρίς ευρώ;
«Την περασμένη Παρασκευή. Ήταν βράδυ, μπλόκαρε η κάρτα μου και δεν μπορούσα να κάνω ανάληψη, με αποτέλεσμα να μείνω χωρίς χρήματα όλο το Σαββατοκύριακο. Ευτυχώς που υπάρχουν και οι φίλοι!», λέει στο περιοδικό People.

gossip-tv.gr

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *