ροή ειδήσεων

Γιώργος Χρυσοστόμου: «Όταν δέχθηκα σeξουαλική παρενόχληση στην Ρόδο του είπα πως θα τον σκοτώσω»



«Με κυνηγούσε μια τριετία κάποιος. Με είδε ημίγuμνο στη σκηνή στην Ρόδο και με κυνηγούσε εδώ στην Αθήνα»



Καλεσμένος στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου βρέθηκε ο Γιώργος Χρυσοστόμου και παραχώρησε μια αποκαλυπτική συνέντευξη. Ο ηθοποιός μεταξύ άλλων ρωτήθηκε από τον παρουσιαστή για τη σeξουαλική παρενόχληση που δέχτηκε στα πρώτα βήματα της καριέρας του και περιέγραψε τα όσα είχαν συμβεί.

Χαρακτηριστικά, ανέφερε: «Με κυνηγούσε μια τριετία κάποιος. Με είδε ημίγuμνο στη σκηνή στην Ρόδο και με κυνηγούσε εδώ στην Αθήνα! Δεν το είπα στον μπαμπά μου. Έπρεπε να το αντιμετωπίσω μόνος μου γιατί ήταν ευθύνη μου να ανέβω στην Αθήνα οπότε δεν ήθελα να μου πει, «στα έλεγα εγώ». Δεν ήξερα ποιος είναι. Έπαιρνα μηνύματα τότε στο κινητό μου με κάποια αρχικά. Τρόμαξα! Μετά άρχισε να με απειλεί πως δεν θα δουλέψω ξανά στο θέατρο ποτέ και του είπα να βρεθούμε. Τον είδα από κοντά και του είπα, «θα σε σκοτώσω». «Χίλια συγνώμη», μου είπε. Τότε έπαιζα στην Πεντάμορφη και το Τέρας και μου είπε, «είσαι ένας πεντάμορφος και είμαι ένα τέρας! Είμαι στέρεος. Πολύ δύσκολα με τρομάζει πια κάτι. Μπήκα πολύ νωρίς σε κόλπα πολύ επιθετικά και στην Θεσσαλονίκη».

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *