O “Insider” αποκαλύπτει γιατί έχουν πολλαπλασιαστεί τα παράπονα και οι δυσαρεστημένοι πελάτες
Ό,τι μπορεί για να… μην πουληθεί κάνει όπως μου λένε η Wind, αφού οι πρακτικές της εταιρείας προς τους πελάτες της είναι ιδανικό παράδειγμα προς αποφυγή! Την ίδια στιγμή που οι μέτοχοι της εταιρείας προσπαθούν διακαώς να «σπρώξουν» το μερίδιό τους –χωρίς μεγάλη επιτυχία- η διοίκηση κάνει ό,τι μπορεί για να δυσαρεστήσει τους πελάτες της.
Όπως μου λένε, υπάρχουν εκατοντάδες περιπτώσεις πελατών με βλάβες στο σταθερό τους τηλέφωνο ή τη σύνδεση στο Internet που περιμένουν βδομάδες μέχρι να βρουν άκρη. Ειδικά κατά την περίοδο των γιορτών τα παράπονα στο τηλεφωνικό κέντρο της Wind είχαν χτυπήσει «κόκκινο» ενώ η άθλια εικόνα συνεχίζεται ακάθεκτη και εντός του 2020.
Αγανάκτηση και στα social media
Η απάντηση της Wind είναι το κλασσικό «φταίει ο ΟΤΕ» με πρόφαση την απεργία των τεχνικών του, όμως η ζημιά έχει ήδη γίνει καθώς οι πελάτες αγανακτούν εναντίον της Wind, περνώντας το μήνυμα τόσο σε φίλους και γνωστούς όσο και σε social media.
Με αυτά και με αυτά, δεν λες ότι το 2020 μπήκε με «ούριο άνεμο» για την εταιρεία.
The Insider
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.