ροή ειδήσεων

Γιατί η Wind πυροβολεί τα πόδια της



O “Insider” αποκαλύπτει γιατί έχουν πολλαπλασιαστεί τα παράπονα και οι δυσαρεστημένοι πελάτες

Ό,τι μπορεί για να… μην πουληθεί κάνει όπως μου λένε η Wind, αφού οι πρακτικές της εταιρείας προς τους πελάτες της είναι ιδανικό παράδειγμα προς αποφυγή! Την ίδια στιγμή που οι μέτοχοι της εταιρείας προσπαθούν διακαώς να «σπρώξουν» το μερίδιό τους –χωρίς μεγάλη επιτυχία- η διοίκηση κάνει ό,τι μπορεί για να δυσαρεστήσει τους πελάτες της.

Όπως μου λένε, υπάρχουν εκατοντάδες περιπτώσεις πελατών με βλάβες στο σταθερό τους τηλέφωνο ή τη σύνδεση στο Internet που περιμένουν βδομάδες μέχρι να βρουν άκρη. Ειδικά κατά την περίοδο των γιορτών τα παράπονα στο τηλεφωνικό κέντρο της Wind είχαν χτυπήσει «κόκκινο» ενώ η άθλια εικόνα συνεχίζεται ακάθεκτη και εντός του 2020.


Αγανάκτηση και στα social media


Η απάντηση της Wind είναι το κλασσικό «φταίει ο ΟΤΕ» με πρόφαση την απεργία των τεχνικών του, όμως η ζημιά έχει ήδη γίνει καθώς οι πελάτες αγανακτούν εναντίον της Wind, περνώντας το μήνυμα τόσο σε φίλους και γνωστούς όσο και σε social media.

Με αυτά και με αυτά, δεν λες ότι το 2020 μπήκε με «ούριο άνεμο» για την εταιρεία.

The Insider

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *