ροή ειδήσεων

Παναγιώτης Χατζηνικήτας & Νadine Schmidt (νέοι που επιχειρούν): Wyhnez ... Τα πάντα για το κρασί!



Μας μιλάνε για το Wyhnez, τον δικτυακό έμπορο του κρασιού σας.

Κείμενο: Παναγιώτης Λουκάς

Ο ιδρυτής του wyhnez, Παναγιώτης Χατζηνικήτας, μεγάλωσε στο νησί της Σύμης. Τα πρώτα χρόνια ξεκίνησε την καριέρα του στο κλάδο τις διασκέδασης σε κοκτέιλ μπαρ και clubs. Πηγή έμπνευσης του το καλό φαγητό και το κρασί που πάντα ήταν το πάθος του και τελικά ακολούθησε το μεγάλο του όνειρο. Έγινε σομελιέ, άνοιξε ένα κατάστημα κρασιού στη Σύμη, μετακόμισε στην Αυστραλία για μερικά χρόνια, οπου και φοίτησε στην ακαδημία οίνου του Σύδνεϊ, ελαβε πτυχιο σομελιέ και WSET -2 και επέστρεψε τελικά στις ρίζες του, όπου σπούδασε τα ελληνικά κρασιά σε βάθος και μεγάλωσε πλήρως στο ρόλο του ως γνώστης του κρασιού, σομελιέ και διανομέας. Η ιδέα να ξεκινήσουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα κρασιού ήταν κάπως αυθόρμητη. Ήρθε ένα βράδυ παρέα με καλό κρασί, μουσική και ευχάριστη συζήτηση και το υπόλοιπα είναι ιστορία. Για το wyhnez μιλήσαμε με τον Παναγιώτης Χατζηνικήτα & Νadine Schmidt. Διαβάστε τα όσα ενδιαφέροντα είπαν στον Παναγιώτη Λουκά.

Παναγιώτης Χατζηνικήτας: Η ιδέα να ξεκινήσουμε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα κρασιού ήταν κάπως αυθόρμητη. Ήρθε ένα βράδυ παρέα με καλό κρασί, μουσική και ευχάριστη συζήτηση ,όπως ακριβώς μας αρέσει. Μέτα όλα έγιναν πολύ γρήγορα, με τον Covid-19 και όλες τις εξελίξεις γύρω από αυτό, τα σύνορα έκλεισαν. Η Ελλάδα τέθηκε υπό περιορισμό, οι άνθρωποι έπρεπε να παραμείνουν σπίτι, ανησυχούσαν να πάνε ακόμα και για ψώνια, αισθανθήκαμε ότι ήταν η κατάλληλη στιγμή για να θέσουμε σε δράση την ιδέα μας. Φυσικά και με τον Covid-19 παρουσιάστηκαν δυσκολίες σε πολλούς ανθρώπους και επιχειρήσεις. Όμως εμείς αποφασίσαμε να το δούμε ως μία ευκαιρία και να αποδεχτούμε αυτή την πρόκληση. Χρησιμοποιήσαμε αυτό το αναγκαστικό κλείσιμο και τον αρκετά ελεύθερο χρόνο μας για να ξεκινήσουμε αυτό το νέο πρότζεκτ. Μιας και είχα ήδη το κατάστημα κρασιού την Enotea Di Symi και ως εκ τούτου το προϊόν, ήταν μια εξαιρετική ευκαιρία για μας να συγκεντρωθούμε στην ανάπτυξη του καταστήματος και στην στρατηγική επικοινωνίας. Οι προσδοκίες μας δεν ήταν τόσο μεγάλες στην αρχή. Ήταν περισσότερο ένα ευχάριστο πρότζεκτ που απολαμβάναμε να το δουλεύουμε μαζί. Όμως σύντομα συνειδητοποιήσαμε ότι μπορεί όλο αυτό να εξελιχθεί σε κάτι καλό.

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *