ροή ειδήσεων

Εμπαιγμός με τα εισιτήρια της Aegean


Αναγνώστης: Ακυρώσαμε τα εισιτήρια μας του Πάσχα με την Aegεan. 
μας είπαν να κλείσουμε μεχρι 5 Ιουνίου για τον Αύγουστο ! 
 εδω και 4 ημέρες προσπαθούμε στο τηλέφωνο να κλείσουμε , δεν απαντούν , τα χάσαμε μαλλον !!!!

Σχόλια

  1. Δεν σηκωνουν τηλεφωνα! Εχουν ακυρωθεί τα εισιτήρια μας απο 11 Μαρτίου , είπαν θα μας κάνουν επιστροφή χρημάτων κ μας κοροϊδεύουν! Ούτε επιστροφή ούτε δυνατότητα για αλλαγη εισιτηριων.! Μεγάλη κοροϊδία!! Μεγαλη απογοητευση! Απαράδεκτοι! Αφήνουν μονο ενα e mail να τα συμπληρώσεις μονος σου κ δεν βγάζεις ακρη! Ενω έπρεπε να το κάνουν αυτοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eφοσον το ίδιο το κράτος τους δίνει το δικαίωμα να εκμεταλλευτούν για 18 μήνες τα χρήματα μας τί περιμένεις από την εταιρεία.Να ελπίζεις μετά από 18 μήνες να πάρεις τα χρήματα σου σε αντίθεση με τους ευρωπαϊκούς νόμους που λένε ότι οφείλουν να αποζημιώσουν άμεσα τους πελάτες τους.Αθανατο ελληνικό κράτος!!!!

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος7/6/20 11:41

    ΛΑΘΟΣ..ΚΑΙ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΓΕΝΙΚΕΥΕΤΕ ΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΑΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ...ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΗΤΑΝ ΣΑΦΕΙΣ...ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΗΝ ΦΟΡΜΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΠΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΑΣ,ΠΑΤΗΣΤΕ ΥΠΟΒΟΛΗ,ΑΜΕΣΑ ΣΤΟ E MAIL ΗΡΘΕ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ ΠΑΡΕΛΗΦΘΗ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΕΤΑΙ...ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ,ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ .....ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ήταν να ταξιδέψω στο Παρίσι τον Ιούνιο. Μου έστειλαν μέιλ να συμπληρώσω τη φόρμα για αλλαγή ημερομηνίας η ακύρωση για να μου δώσουν voucher. Μου ήρθε το voucher μετά από δύο ημέρες!!!!!

      Διαγραφή
    2. ΚΙ εγώ ακύρωσα εισιτήρια στις 16/3 Έστειλα mail, μίλησα και τηλεφωνικά. Στην αρχή μου είπαν σε 30 μέρες. Μετά μου είπαν σε 30 εργάσιμες μέρες και αφού ξανά έστειλα mail διαμαρτυρίας Μάιο , μου απάντησαν ότι θα επιστραφούν σε 3 μήνες!!!!!!Μέχρι τότε όμως διαχειρίζονται τα ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΧΡΗΜΑΤΑ για μη εκτελεσθεισα υπηρεσία

      Διαγραφή
    3. Πολύ θα ήθελα να μάθω πώς καταφέρατε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία.Εδώ και δύο μηνες σχεδόν προσπαθούμε μέρα νύχτα χωρις αποτέλεσμα. Ο γιός μου είχε εισιτήριο επιστροφής για Μόναχο λόγω κορονοϊου δεν μπορεσε να ταξιδέψει (αυτό τέλος Μαρτίου).Έστειλε για voucher και ακόμη περιμένει απάντηση.Πλήρωσε καινούριο εισιτήριο,για τέσσερις Ιουνίου και μετά από λίγες μερες το ακύρωσαν.Αυτο το εισιτήριο τουεστειλαν voucher.Το πρώτο που ήταν από Μόναχο για Ελλάδα με επιστροφή ακόμη ΤΙΠΟΤΑ.Και ρωτάω εγώ.Γιατί να μην εκδώσουν καινούριο εισιτήριο χωρίς επιπλέον χρήματά; Γιατί να πληρώσει δύο φορές εισιτήριο και να πρέπει να πληρώσει και τρίτο για να ταξιδέψει;Σκέτη απογοήτευση και εκμετάλλευση από την εταιρεία.Λυπάμαι δεν πρόκειται να ξανα εμπιστευτώ την Aegean.Ήμουν περήφανη ως ελληνίδα για τον αερομεταφορέα, αλλά πλεον νιώθω οργή.Απολύτως καμιά ανταπόκριση.Και τα τηλέφωνα δεν τα ΣΗΚΩΝΟΥΝ.!!!

      Διαγραφή
  3. Φίλοι εμσνα η πτήση δεν ακυρώθηκε στις 12 Μαρτίου.Όμως λόγω κορωνοιού φυσικά δεν ήθελα ταξιδέψω και ευτυχώς γιατί θα αποκλειόμουν
    ΗAegean από τις 28 Φεβρουρίου μας ειδοποίησε ότι μπορούμε να τα αλλάξουμε μέσω τηλεφώνου.Τους πήρα 70 φορές και δεν το σήκωναν!!
    Πέρασε η ημέρα πτήσης και θεωρητικά τα είχαμε χάσει αφού η πτήση δεν αναβλήθηκε.Δεν τους άφησα βέβαια.Καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή και στην ΥΠΑ μρ όλα τα αποδεικτικά.Μετά από 10 ημέρες μου απήντησε η υπεύθηνη:Κύριε Σοφιά συγγνώμη.Κάντε αίτηση να πάρετε τα vouchers.Τα δικαιούστε.Μην τους τα χαρίζετε.Μάλιστα η υπεύθυνη της ΥΠΑ μου είπε ότι δικαιούμαστε τα χρήματα.Αν θέλετε βοήθεια ευχαρίστως να σας δώσω κατευθύνσεις.ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΡΙΖΕΤΕ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κάνατε, τελικά η Aegean απέδειξε στην δύσκολη στιγμή, μία από τις χειρότερες εταιρείες!!Και εμείς είχαμε κλείσει για την καθαρή Δευτέρα ταξίδι Ρώμη, αλλά φοβηθηκαμε αφού στην Ιταλία είχαν αρχίσει οι θάνατοι και η Aegean μας έλεγε ότι εκείνη πετάει Ρώμη εμείς δεν πάμε...Απαραδεχτοι..και μετά από 3 μήνες μας πιστωσε 38€ για τρία άτομα!!Έχει φάει τα λεφτά του κοσμακι και ζητά και επιδότηση...Ντροπη..κανονικά πρέπει να αντιδράσουμε!

      Διαγραφή
  4. Περιμενετε να δείτε και το λογαριασμό του σταθερού τηλεφώνου μετά απο 20 κλησεις στο τηλ.κεντρο της aegean στο 80011...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε πήρα στο 2106261000 και 2106261700 συνεπώς δεν χρεώθηκα ούτε μισό ευρώ.Τι εκανα ?print screen την οθόνη με τα αναπάντητα τηλέφωνα τηςaegean και καταγγελία για την κοροιφία τους στο Συνήγορο του Καταναλωτή.Μου απήντησαν "γονατιστοί" και συγγνώμη.Μην τους τα ζαρίσετε.Κανονικά ατην ΥΠΑ που πήρα και αυτούς μου είπαν ότι δικαιούμαι τα χρήματλα μου πίσω αλλά εμένα προσωπικά με βολεύει και το coucher.Μου πίστωσαν 150 ευρώ για πτήση που έγινε και εγώ δεν πέταξα..Οχι για πτήση που ακλυρωσαν οι ίδιοι.Μην τους χαρίζετε τίποτε.Διεκδικείστε τα μέσω του Συνηγόρου του Καταναλωτή.

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος8/6/20 08:39

    ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΠΟΥ ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΛΗΤΕΙΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ !!ΜΑΣ ΣΤΕΛΛΟΥΝ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΜΕ 29 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΑΜΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ Η ΤΙΜΗ ΒΓΑΙΝΕΙ 298 ΕΥΡΩ!!!ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ,ΤΟΤΕ ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ??ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΔΕΧΕΣΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΚΑΙ ΠΕΤΑΞΕΣ ΕΞΩ ΤΗΝ ΡΑΙΑΝ ΑΙΡ???ΣΙΓΟΥΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΝΟΜΗΣΕΤΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΑΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ!ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΚΥΡΙΕ ΚΟΝΣΟΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ???ΠΩΣ ΘΑ ΕΛΘΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ(ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΠΛΕΟΝ)ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΖΕΥΓΑΡΙ ΜΕ ΔΥΟ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΘΕΛΟΥΝ 835 ΕΥΡΩ????ΠΟΙΟΝ ΤΟΥΡΙΣΤΑ ΘΑ ΔΕΧΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΣΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕ ΘΕΟΧΑΡΗ???ΣΤΑΜΑΤΕΙΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΚΟΡΟΙΔΙΑ!!!!!ΚΑΝΕΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΦΑΜΕ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να σηκωσουν τηλεφωνο;μα τι λετε η κοροιδια και ο εμπαιγμος αφορα ολες τις αεροπορικες πρεπει να παμε ολοι στο συνηγορο του πολιτη να διεκδικησουμε τα χρηματα μας πισω ειναι παρανομο που τα κρατουν εμενα μεγαλη εταιρια η klmμου κραταει 900 ευρο ενω εγω δε γινεται πια να ταξιδεψω πρεπει να επεμβει εισαγγελεας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *