Μήνυμα καλωσορίσματος σε Τουρκία και λειτουργία περιαγωγής σε Έλληνες επιβάτες που προσγειώνονται στη Ρόδο
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς: τον Υπουργό Εξωτερικών
τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας
τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης
Το τελευταίο διάστημα όλο και πληθαίνουν οι καταγγελίες που αφορούν σε μηνύματα παρόχων κινητής τηλεφωνίας που καλωσορίζουν στην Τουρκία όσους συμπολίτες μας αποβιβάζονται στο αεροδρόμιο της Ρόδου.
Τελευταίο περιστατικό έλαβε χώρα την Κυριακή 5 Ιουλίου 2020 σε πτήση Αθήνα-Ρόδο κι αφορά τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας WIND.
Κατόπιν όλων των παραπάνω,
Ερωτώνται οι κκ Υπουργοί:
1. Είναι ενήμεροι για ανάλογες καταγγελίες;
2. Για ποιο λόγο εμφανίζονται αυτά τα μηνύματα το τελευταίο διάστημα στη Ρόδο κατά την άφιξη των ταξιδιωτών στο αεροδρόμιο;
3. Τι άμεσες ενέργειες θα κάνει η Κυβέρνηση για τη διερεύνηση του θέματος;
4. Υπάρχει περίπτωση επιπλέον χρέωσης δεδομένου πως οι ταξιδιώτες λαμβάνουν ενημέρωση χρεώσεων περιαγωγής;
Η ερωτώσα βουλευτής
Φωτεινή Μπακαδήμα
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.