ροή ειδήσεων

Τέλος στα «λάθη»! Οι συνδρομητές θα μαθαίνουν τις πραγματικές ταχύτητες σύνδεσης στο διαδίκτυο!



Την υποχρέωση να ενημερώνουν τους συνδρομητές για τις αναμενόμενες ταχύτητες σύνδεσης -όχι μόνο τις ονομαστικές ή τις διαφημιζόμενες- θα έχουν, πλέον, οι πάροχοι τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών της ελληνικής αγοράς, καθώς αυτό προβλέπουν, μεταξύ άλλων, οι διατάξεις του Εθνικού Κανονισμού Ανοιχτού Διαδικτύου (ΕΚΑΔ) για τις ταχύτητες στα σταθερά δίκτυα, που τέθηκαν σε ισχύ αυτή την εβδομάδα.

Σύμφωνα με όσα ισχύουν πλέον, οι συνδρομητές θα έχουν δικαίωμα αποζημιώσεων ή επανορθώσεων σε περίπτωση που διαπιστωθούν συνεχείς ή επαναλαμβανόμενες αρνητικές αποκλίσεις από την ελάχιστη ταχύτητα. Παραδείγματα επανορθώσεων ή αποζημιώσεων είναι η έκπτωση στον λογαριασμό, η δυνατότητα επιλογής πακέτου με χαμηλότερη ονομαστική ταχύτητα, η επιστροφή τμήματος ή συνόλου του παγίου ή ο συνδυασμός αυτών.

Σε περίπτωση αποκλίσεων μεγαλύτερων του 30% για ADSL δίκτυα και 20% για τις υπόλοιπες τεχνολογίες (VDSL, Fiber To The Home-FTTH) από την ελάχιστη ταχύτητα για την οποία ενημερώθηκε, ο συνδρομητής αποκτά και το δικαίωμα αζήμιας καταγγελίας της σύμβασης, εφόσον το πρόβλημα δεν διορθωθεί εντός 30 ημερών. Εξαιρούνται οι υποχρεώσεις του συνδρομητή για καταβολή τυχόν υπολοίπων επιδότησης συσκευών ή τερματικού εξοπλισμού ή κατασκευής σύνδεσης στο δίκτυο.

Η υποβολή παραπόνων από τους συνδρομητές για αποκλίσεις από την ελάχιστη ταχύτητα, θα γίνεται μέσω της υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών της κάθε εταιρείας, με την εν λόγω υποβολή να εκκινεί διαδικασία ελέγχου, η οποία μπορεί να περιλαμβάνει και διενέργεια μετρήσεων από την πλευρά των συνδρομητών, με βάση τα μετρητικά εργαλεία, που παρέχει η κάθε εταιρεία.
Ρεαλιστικά αναμενόμενες ταχύτητες

Πιο αναλυτικά, όπως ανακοίνωσε η ΕΕΤΤ, οι πάροχοι υπηρεσιών πρόσβασης στο Διαδίκτυο θα ενημερώνουν, πλέον, τους συνδρομητές των σταθερών δικτύων για τις ρεαλιστικά αναμενόμενες ταχύτητες της σύνδεσης τους και όχι μόνο για τις ονομαστικές και διαφημιζόμενες ταχύτητες. Συγκεκριμένα, οι πάροχοι σταθερών δικτύων πρόσβασης υποχρεούνται να ενημερώνουν τους συνδρομητές για την ελάχιστη, μέγιστη και συνήθως διαθέσιμη ταχύτητα που αναμένεται στη σύνδεσή τους. Η ενημέρωση για τις ταχύτητες σύνδεσης αποτελεί μέρος των όρων της σύμβασης.

Η ενημέρωση αφορά τόσο τους νέους συνδρομητές, όσο και τους υφιστάμενους συνδρομητές ενός παρόχου. Έτσι, ένας νέος συνδρομητής θα μπορεί, στο πλαίσιο της προσυμβατικής ενημέρωσης, να λαμβάνει πληροφόρηση για τις ταχύτητες που μπορεί να αναμένει στη σύνδεση του, πριν την υπογραφή της σύμβασης.

Η ενημέρωση θα γίνεται τόσο από τα καταστήματα, όσο και από την ιστοσελίδα ή τις γραμμές τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του παρόχου. Παρόμοια, ένας υφιστάμενος συνδρομητής θα μπορεί να ενημερώνεται για τις ταχύτητες σύνδεσης είτε τηλεφωνικά, είτε από την ιστοσελίδα του παρόχου (π.χ. μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στην ιστοσελίδα του παρόχου). Επιπλέον, θα υπάρχει και προσωποποιημένη ενημέρωση στους υφιστάμενους συνδρομητές για τις αλλαγές των όρων της σύμβασης, μέσω του λογαριασμού τους ή μέσω SMS ή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.

Οι πάροχοι θα επικαιροποιούν τις τιμές των ταχυτήτων σύνδεσης τουλάχιστον μία φορά το χρόνο και οι συνδρομητές θα έχουν δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης, εφόσον υποβαθμίζονται οι ήδη παρεχόμενες ταχύτητες.

(πηγή: sepe.gr)

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *