
Σοβαρές ελλείψεις και δυσλειτουργίες στο Αεροδρόμιο Ρόδου, που δυνητικά εγκυμονούν κινδύνους για την ασφάλεια των αεροπορικών πτήσεωναν βγει εκτός λειτουργίας το ραντάρ Καρπάθου, καταγγέλλει η Ένωση Ηλεκτρονικών Μηχανικών Ασφάλειας Εναέριας Κυκλοφορίας της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.
Αναφέρει ότι εδώ και δύο χρόνια, από τον εμπρησμό και ολική καταστροφή του ραντάρ διαδρομής στον Αττάβυρο, η διοίκηση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας δεν έχει προμηθευτεί ακόμα νέο, με αποτέλεσμα το αεροδρόμιο να καλύπτεται από το ραντάρ Καρπάθου, που λόγω παλαιότητας εμφανίζει συχνά βλάβες.
«Τρέχουμε τώρα άρον – άρον να εντάξουμε στο σύστημα το ραντάρ Κύπρου» σημειώνει χαρακτηριστικά.
«Προς το παρόν δεν υπάρχει κίνδυνος γιατί υπάρχει κάλυψη από τα ραντάρ Καρπάθου και Κύπρου» δήλωσε στην ΕΡΤ Νοτίου Αιγαίου ο πρόεδρος της Ένωσης Ηλεκτρονικών Μηχανικών Ασφάλειας Εναέριας Κυκλοφορίας της ΥΠΑ, Κώστας Κανδεράκης, σημειώνοντας ωστόσο ότι αν βγει εκτός ένα από τα δύο ραντάρ θα υπάρξει κίνδυνος.
Το Διεθνές Αεροδρόμιο της Ρόδου ήταν το τέταρτο πιο πολυσύχναστο αεροδρόμιο στην Ελλάδα το 2019, με 5.542.567 επιβάτες που χρησιμοποιούν το αεροδρόμιο, ενώ οι κινήσεις αεροσκαφών ανήλθαν σε 14.801.
ertnews.gr
RADAR ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ , ΠΡΩΤΕΥΟΝ RADAR, ΑΠΗΡΧΕΙΟΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΡΓΑΝΗΣ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗΣ , RADAR ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ, ΝΕΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ , ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ , ......ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ . ΔΥΣΤΥΧΩΣ !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΕΧΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια κλάμματα είμαστε γενικώς....
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα παπάρια τους όλα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι έγινε με το ραντάρ Ατταβυρου, τα ξηλώσανε όλα οι ευπαθείς ομάδες ; (Γύφτοι / τσιγγάνοι)
ΑπάντησηΔιαγραφή