
Η μαγευτική Παλιά Πόλη της Ρόδου, με τη μεσαιωνική της γοητεία και την έντονη νυχτερινή ζωή, φαίνεται να κρύβει μια σκοτεινή πλευρά.
Σύμφωνα με δεκάδες κριτικές σε Google και TripAdvisor, τουρίστες καταγγέλλουν αδιαφανείς χρεώσεις και εξωφρενικές τιμές, με ορισμένους να μιλούν για «ξεκάθαρη εξαπάτηση».
Η παγίδα της… μπύρας-μπότας
Σύνηθες κόλπο φαίνεται να είναι το περιβόητο “Rhodes Boot”, ένα γυάλινο ποτήρι σε σχήμα μπότας που χωρά έως και 2 λίτρα μπύρας. Παρά το γεγονός ότι οι πελάτες παραγγέλνουν μικρές ή μεσαίες μπύρες, το ποτό έρχεται στο υπερμέγεθες δοχείο, με την τελική χρέωση να φτάνει τα 10 ευρώ ή και περισσότερο – είτε καταναλώθηκε όλο είτε όχι.
Χωρίς μενού, χωρίς τιμές: Μια «επικίνδυνη» παραγγελία
Πολλοί επισκέπτες καταγγέλλουν ότι δεν προσφέρονται τιμοκατάλογοι ή ότι οι τιμές αποκαλύπτονται μόνο κατά την πληρωμή. Από «κοκτέιλ σε γυάλες» που φτάνουν τα 35 ευρώ, μέχρι μπύρες-έκπληξη των 18 ευρώ, οι τουρίστες προειδοποιούν: ρωτήστε πρώτα ή αποφύγετε εντελώς.
Γνωστό μπαρ στην καρδιά της παλιάς πόλης, έχει δεχτεί ιδιαίτερη κριτική για την τιμολογιακή του πολιτική. Τουρίστες κάνουν λόγο για παραπλανητικά μενού, με άλλες τιμές στην αρχή και διαφορετικές στον τελικό λογαριασμό, ενώ αναφέρονται περιπτώσεις χρέωσης 32 ευρώ για δύο κοκτέιλ που διαφημίζονταν για 20 ευρώ.
Σε δύο μπαρ, οι αξιολογήσεις είναι απογοητευτικές. Από 60 ευρώ για τέσσερα απλά ποτά, μέχρι 15 ευρώ για δύο αναψυκτικά, οι περιγραφές των πελατών μιλούν για «τουριστικές παγίδες» με «απαράδεκτες τιμές» και ψυχρή εξυπηρέτηση.
Σε ένα μπαρ, αναφέρθηκαν περιπτώσεις αμφίβολης ποιότητας και υπερχρέωσης: δύο τονωτικά φτιάχτηκαν, κατά τα λεγόμενα, με μισή ποσότητα και αραιώθηκαν με νερό, χρεώνοντας τον πελάτη 9 ευρώ. Σε άλλο μπαρ, το κόλπο με τις μπύρες-μπότες φαίνεται να επαναλαμβάνεται συχνά, με τους σερβιτόρους να αγνοούν τις αρχικές παραγγελίες και να φέρνουν τα μεγάλα ποτήρια χωρίς προειδοποίηση.
Ένα φαινόμενο που επαναλαμβάνεται
Κριτικές από το 2022 και το 2023 δείχνουν πως το φαινόμενο δεν είναι νέο. Από αραιωμένα κοκτέιλ και κακής ποιότητας αλκοόλ μέχρι τιμολογήσεις-σοκ, ορισμένοι τουρίστες μιλούν για «σκάνδαλο» και δίνουν βαθμολογίες κάτω του μετρίου. Το φαινόμενο των τουριστικών παγίδων δεν περιορίζεται μόνο στην Ελλάδα. Στην Ιταλία, οι τουρίστες προειδοποιούνται για ψεύτικο παγωτό σε δημοφιλείς πόλεις όπως η Ρώμη. Το πολύ έντονο χρώμα είναι σημάδι μη αυθεντικού προϊόντος, ενώ σε ιστορικά μαγαζιά, όπως το Vivoli στη Φλωρεντία, οι ουρές μαρτυρούν πού βρίσκεται η αυθεντική εμπειρία.

* Το παρόν άρθρο φιλοξενείται στην DailyMail.
gazzetta.gr
ΕΙΣΘΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΝΤΕΙΛΙ ΜΕΙΛ; . ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΑΖΑΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΦΑΛΗΡΑΚΙΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΡΙΧΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΠΟΛΙ ΕΝΩ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥΛΑΝΕ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ ΣΤΟ ΦΑΛΗΡΑΚΗ ;
ΑπάντησηΔιαγραφή