ροή ειδήσεων

ΦΑΣΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΚΟΣ Ο ΟΑΕΕ ΜΕ ΝΤΑΒΑΤΖΗ ΤΟ... ΚΡΑΤΟΣ !

1.ΚΑΤΑΠΑΤΑ ΚΑΘΕ "ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ" ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΘΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ...

2.ΧΡΕΩΝΕΙ ΑΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΙΡΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΑ ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ. ΔΗΛ. ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΤΖΙΡΑΡΕΙ ΕΤΗΣΙΩΣ 2.000.000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΚΕΡΔΗ 100.000 ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΙΚΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΤΖΙΡΑΡΕΙ 100.000 ΤΖΙΡΟ ΚΑΙ ΚΕΡΔΗ 20.000.
ΠΡΕΠΕΙ Η ΣΥΝΤΑΞΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ ΜΕ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ.
3.ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΧΡΩΣΤΑ ΣΤΟΝ ΟΑΕΕ (ΤΕΒΕ) ΤΟ ΒΙΒΛΙΑΡΙΟ ΑΘΕΝΕΙΑΣ ΔΕΝ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΙΑΤΡΟΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ. ΟΜΩΣ Ο ΟΑΕΕ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΧΡΕΩΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΤΗΝ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΕΙ.
4.ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΓΓΥΗΜΕΝΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Ο ΟΑΕΕ (ΤΕΒΕ)?
ΕΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΕΓΓΥΗΘΕΙ ΟΤΙ ΣΤΗ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΕΓΓΥΗΜΕΝΗ ΣΥΝΤΑΞΗ Χ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ Χ % ΣΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΒΑΛΩ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΗΤΗΣΗ ΜΟΥ ΤΟΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ !!!
ΕΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ 4 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Ο ΟΑΕΕ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟΣ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ
ΤΟΤΕ..ΤΙ ΕΙΝΑΙ?

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Σχόλια

  1. Ανώνυμος23/11/11 21:56

    Πέστα χρυσόστομε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος23/11/11 22:14

    ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΩ ΦΙΛΕ 23/11/11 21:56 ΔΕΝ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος23/11/11 22:28

    ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΥΓΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΑΚΡΗ. ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΑΛΛΑ ΕΚΕΙ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΡΑ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥΣ ΑΡΑ ΧΑΜΕΝΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ.
    ΟΣΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ email ΣΤΟ BLOG ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΩ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ.
    ΓΡΑΨΤΕ : "ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΟΑΕΕ" ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΑΣ.
    ΟΣΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΚΟΣΤΙΣΕΙ ΠΟΛΥ ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ.
    Υ.Γ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/3/12 16:18

      Παιδια τώρα είδα το blog ..είμαι κ εγω μαζι σας εάν έχετε οργανωθεί πως μπορω να ενημερωθω;;Στέλνω το e-mail μου και αν μπορείτε ενημερώστε για ότι γίνει naya7douka@gmail.com

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος23/11/11 22:32

    ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΙ Ο ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΡΟΔΟΥ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΛΛΑ ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος23/11/11 23:03

    ΤΑ ΔΙΚΗΓΟΡΑΚΙΑ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΤΕΒΕ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος23/11/11 23:11

    ΑΣ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Από το 2005 που έκλεισα το κατάστημα μου και μέχρι σήμερα το ΤΕΒΕ με χρεώνει κανονικά και με τον νομο, εγώ έκλεισα λόγο οικονομικόν και μέχρι το 2009 ήμουν άνεργος, βρήκα δουλειά με 680€ για 2 δυστυχώς χρονια και από τον αύγουστο του '11 είμαι πάλι άνεργος με 461€ ανεργία και με γυναικα έγκυο και αυτή επίσης άνεργη αλλα δίχως επίδομα ανεργίας. Εγώ αδυνατώ να κάνω ρύθμιση λόγο ότι λεφτά δεν υπάρχουν και στις 13/12 με δικάζουν για οφειλες στο ΤΕΒΕ. Εγώ θα παρευρεθώ στην δικη μου και θα τους πω ότι ΔΕΝ ΕΧΩ τι σκατά θα μου κάνουν ρε παιδιά? θα με κλείσουν φυλακή? ας με κλείσουν να ησυχάσω μια για πάντα από δαύτους.
    Με 461€ ανεργία θα πρέπει να πληρώσω πρώτα εφορία, μετά το επιμελητήριο, και με τα εξοφλητικά χαρτιά να τα καταθέσω στο ΤΕΒΕ για να κάνω και από εκεί παύση εργασιών. Με 461€ τι να πληρώσω πρώτα? το φαγητό? τι δεη και το χαράτσι? το νερό? το τηλέφωνο? την εφορία το επιμελητήριο η το ΤΕΒΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να σημειώσω ότι στην πραγματικότητα τα λεφτά που χρωστάω είναι από 2001 μέχρι το 2005, το ΤΕΒΕ όμως δεν το δέχεται αυτό παρα μονο όταν τους παρουσιάσω τα χαρτιά από την εφορία και από το ΕΒΕΔ η απάντηση τους είναι ότι για αυτούς είμαι σαν έχω κατάστημα και ας μην έχω καμια δραστηριότητα από το 2005 και ας μην βρίσκομαι σε κάποιον επαγγελματικό χώρο, και ας έχω και μηδενικά εισοδήματα. Δεν μας ενδιαφέρει (μου απάντησαν) και είναι δικό σου πρόβλημα το πως θα βρείς λεφτά για να μας πληρώσεις, αλλιώς θα πας ΦΥΛΑΚΗ, ναι ναι καλά διαβάσατε αυτές είναι απαντήσεις μέσα από το ΤΕΒΕ πριν ακόμα αυτό μετακομίσει από την Σοφούλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος24/11/11 09:36

    ΦΙΛΕ 24/11/11 05:37 ΕΚΕΙ ΠΟΝΤΑΡΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ...ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙΣ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΛΕΩ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΡΑΒΗΞΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ ΜΑΖΕΨΕΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΕ email στο BLOG ΚΑΙ ΓΡΑΨΕ : "ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΟΑΕΕ" ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΑΣ". ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΝΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/12/12 22:11

      ΄Μόνο στην Ευρώπη μπορούμε να απαλλαγούμε από αυτούς , μην περιμένετε τίποτα από τα επιμελητήρια , αυτοί είναι βολεμένοι.
      Αν κάνετε τίποτα ή έχετ ήδη ενημερώστε και έμένα είμαι μαζί σας.

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος24/11/11 13:41

    Κλειστε τους.
    Μην τους αναγνωρισεται.
    Μην τους πληρωσεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος24/11/11 15:56

    Συμφωνώ και εγώ με τους παραπάνω, ο ΟΑΕΕ είναι εκβιαστικά ληστρικός. Τώρα αμέσως στέλνω τα στοιχεία μου στο μπλόκ και περιμένω νέα σας. Είμαι μαζί σας και θα προσπαθήσω να μαζέψω κι άλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος24/11/11 16:27

    ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ.

    Ελενα Φυντανίδου
    RSS

    Όλα τα άρθρα του συντάκτη σε RSS
    Υπουργείο Υγείας: Νέες μειώσεις στις τιμές των φαρμάκων
    Συνεργασία φαρμακευτικών εταιρειών στην πολιτική για το φάρμακο
    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 23/11/2011, 23:09 | ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: πριν 56'

    http://www.tovima.gr/society/article/?aid=431767&h1=true

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος25/11/11 17:11

    Περα απο οτι γρ;aψατε παραπανω ειναι και παρανομος γιατί η ευρωπαική ένωση απογορευη τα μονοπώλια.
    Που ειναι το δικαίωμα της επιλογης;Το Ελληνικο κρατος ο πρωτος και μεγαλητερος παρανομος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος25/11/11 17:45

    Νομίζω ότι πρέπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να σοβαρευτούμε, να μαζευτούμε και να περάσουμε στη δράση.
    Καλά τα λόγια αλλα χρειάζεται και δράση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος25/11/11 18:46

    Ποιός και πώς; Περα απο τα λόγια θελει και πραξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος25/11/11 19:54

    ΦΙΛΕ 25/11/11 18:46 ΣΤΕΙΛΤΕ email στο BLOG ΚΑΙ ΓΡΑΨΕ : "ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΟΑΕΕ" ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΑΣ" ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ. ΜΑΖΕΨΕ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *