Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η - ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ειδικά όπως την αναμοχλεύουν τα ΜΜΕ είναι μέρος του σχεδίου...
για να «σκύψουμε» και να γίνουμε το ΜΠΑΝΓΚΛΑΝΤΕΣ της Ευρώπης.
η απόδειξη :
Σήμερα 28 Ιανουαρίου 2012 στην έγκριτη Εφημερίδα της ΔΑΝΙΑΣ (βλ. την e-έκδοση της εδώ http://ekstrabladet.dk/ ) υπάρχει εκτενέστατο άρθρο με Θέμα τον ΤΟΥΡΙΣΜΟ σχετικά με δύο από τους ποιο ευνοημένους προορισμούς Την ΕΛΛΑΔΑ και την ΤΟΥΡΚΙΑ για την αγορά τουρισμού από την Δανία, κλίμα που αντικατοπτρίζει την εικόνα σχεδόν όλων των σκανδιναβικών κρατών.
Ο τίτλος του άρθρου σε μετάφραση εδώ
«Η ΕΛΛΑΔΑ και η ΤΟΥΡΚΙΑ θα γίνουν οι μεγάλοι νικητές του καλοκαιριού.»
«Οι Δανοί αρνούνται να περικόψουν τις διακοπές τους»
για να «σκύψουμε» και να γίνουμε το ΜΠΑΝΓΚΛΑΝΤΕΣ της Ευρώπης.
η απόδειξη :
Σήμερα 28 Ιανουαρίου 2012 στην έγκριτη Εφημερίδα της ΔΑΝΙΑΣ (βλ. την e-έκδοση της εδώ http://ekstrabladet.dk/ ) υπάρχει εκτενέστατο άρθρο με Θέμα τον ΤΟΥΡΙΣΜΟ σχετικά με δύο από τους ποιο ευνοημένους προορισμούς Την ΕΛΛΑΔΑ και την ΤΟΥΡΚΙΑ για την αγορά τουρισμού από την Δανία, κλίμα που αντικατοπτρίζει την εικόνα σχεδόν όλων των σκανδιναβικών κρατών.
Ο τίτλος του άρθρου σε μετάφραση εδώ
«Η ΕΛΛΑΔΑ και η ΤΟΥΡΚΙΑ θα γίνουν οι μεγάλοι νικητές του καλοκαιριού.»
«Οι Δανοί αρνούνται να περικόψουν τις διακοπές τους»
«Μόνο τον Ιανουάριο πραγματοποιήθηκαν 200.000 αγορές»
Μία περιληπτική μετάφραση του άρθρου εδώ…..
Μία περιληπτική μετάφραση του άρθρου εδώ…..
Η ποιό δραστήρια ημέρα στις πωλήσεις του Ιανουαρίου χαρακτηριστικά αναφέρει το τουριστικό πρακτορείο Star Tours από την Δανία ήταν 3 Πωλήσεις ανά Λεπτό και οι πωλήσεις του καλοκαιριού είναι το ίδιο δραστήριες όπως ήταν τον Ιανουάριο, αδιαφορώντας και ανεξάρτητα των όσων λέγονται για την οικονομική κρίση.
Οι Δανοί έχουν εξασφαλίσει περίπου 200.000 διακοπές μόνο μέχρι αυτή την στιγμή του Ιανουαρίου.
Η «μόδα» αυτή την στιγμή είναι η Τουρκία και η Ελλάδα ως τις πλέον δημοφιλής προορισμοί, πολύ ποιο γρήγορα πωλούνται τα πακέτα για τις περιόδους εκτός σχολικών διακοπών, και η κατανομή των αγοραστών είναι 60% Οικογένειες και 40% ζευγάρια.
Δεν νιώθουμε την κρίση στον τρόπο αγοράς των πελατών μας και αυτό διότι απλά αγοράζουν . Βλέπουμε όμως ότι επικεντρώνονται στις προσφορές και εκπτωτικά πακέτα, πολύ περισσότερο στα πακέτα της περιόδου Ιουνίου-Αυγούστου. Η μεγάλη αγάπη των Δανών για τα Ελληνικά νησιά και την Τουρκία «βιαίως νικάει» τις προτιμήσεις και πωλήσεις για τις καλοκαιρινές διακοπές δηλώνει ο κ. Stig Elling, Γενικός Δ.ντης Πωλήσεων του Star Tour
Μεταξύ άλλων πολλών η λίστα με τις προτιμήσεις τους είναι
1. ΑΝΤΑΛΙΑ της Τουρκίας
2. Δυτική ΚΡΗΤΗ
3. ΜΑΓΙΟΡΚΑ
4. Η ΡΟΔΟΣ μας
5. ΚΥΠΡΟΣ
Κλπ.
Το άρθρο και το link στην Δανική γλώσσα για τους δύσπιστους εδώ…
Οι Δανοί έχουν εξασφαλίσει περίπου 200.000 διακοπές μόνο μέχρι αυτή την στιγμή του Ιανουαρίου.
Η «μόδα» αυτή την στιγμή είναι η Τουρκία και η Ελλάδα ως τις πλέον δημοφιλής προορισμοί, πολύ ποιο γρήγορα πωλούνται τα πακέτα για τις περιόδους εκτός σχολικών διακοπών, και η κατανομή των αγοραστών είναι 60% Οικογένειες και 40% ζευγάρια.
Δεν νιώθουμε την κρίση στον τρόπο αγοράς των πελατών μας και αυτό διότι απλά αγοράζουν . Βλέπουμε όμως ότι επικεντρώνονται στις προσφορές και εκπτωτικά πακέτα, πολύ περισσότερο στα πακέτα της περιόδου Ιουνίου-Αυγούστου. Η μεγάλη αγάπη των Δανών για τα Ελληνικά νησιά και την Τουρκία «βιαίως νικάει» τις προτιμήσεις και πωλήσεις για τις καλοκαιρινές διακοπές δηλώνει ο κ. Stig Elling, Γενικός Δ.ντης Πωλήσεων του Star Tour
Μεταξύ άλλων πολλών η λίστα με τις προτιμήσεις τους είναι
1. ΑΝΤΑΛΙΑ της Τουρκίας
2. Δυτική ΚΡΗΤΗ
3. ΜΑΓΙΟΡΚΑ
4. Η ΡΟΔΟΣ μας
5. ΚΥΠΡΟΣ
Κλπ.
Το άρθρο και το link στην Δανική γλώσσα για τους δύσπιστους εδώ…
Φίλε μου έχεις δίκιο αλλά όταν πάμε στο ξενοδοχείο μέχρι να έρθει ο Ιούνιος-Ιούλιος θα μας κλαίγονται,θα μας τα ανατινάξουν με λίγα λόγια από την μουρμούρα τους : δεν βγαίνουμε - μπαίνουμε μέσα - έχουμε μόνο 70 % πληρότητα - μου στοιχίζεις πολλά,πρέπει να σας κάνω μείωση η θα δουλεύετε υπερωρίες με τα ίδια λεφτά,αν σας αρέσει-να δείτε αλλού για πόσο δουλεύουν ....και πάει λέγοντας!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ιδια καραμελα καθε νεα χρονια
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτή η υπεραισιοδοξία στην Ρόδο μας έφαγε.Έλα μώρε Ρόδος είμαστε σε εμάς θα έρθουν.Έλα που δεν θα έρθουν σε εμάς.Είμαι πολύ καλά πληροφορημέμος όσο αφορά τις κρατήσεις.Το κλίμα για την Ελλάδα είναι ΕΧΘΡΙΚΟ και μάλιστα σε πολλά ξενοδοχεία οι κρατήσεις είναι ως και - 50% απο Γερμανία Σουηδία Ολλανδία κτλ.Ας μην πετάμε στα σύννεφα ,προσωπικά πιστεύω πως η επόμενη σεζόν θα είναι αρκετά δύσκολη όχι μόνο σε κρατήσεις αλλά και σε ποιότητα με την κρίση που υπάρχει.Αν δεν φτιάξουμε Λιμάνι μαρίνες αεροδρόμιο δρόμους θα εξαφανιστούμε απο τον χάρτη.Τελείωσαν οι εποχές που ερχόντουσαν οι τουρίστες μόνο για τον ήλιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροβλεψεις για την σεζον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ τουρισμος ειναι τοσο ευσθητο προιον που κανενας
δεν μπορει να κανει προβλεψη.
Την αληθεια θα την ξερουμε τον Νοεμβριο.