ροή ειδήσεων

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ VODAFONE.

"Επισκέφθηκα το υποκατάστημα της Vodafone στη Ρόδο στην οδό Εθνικής Αντιστάσεως (πρώην Αννης Μαρίας) στα μέσα Σεπτεμβρίου για να μάθω την επιδότησή μου, προκειμένου να αγοράσω τo i-phone4 που ήθελα.
Έχω οικογενειακό πακέτο 2 γραμμών στην εταιρεία. Ο κύριος του...

υποκαταστήματος με ενημέρωσε ότι είχα επιδότηση περίπου 280 € και για τις 2 γραμμές, μου είπε το κόστος για το νέο τηλέφωνο, καθώς και για την αναμονή που θα είχα αν το παράγγελνα. Όλα καλά! Μετά από μια εβδομάδα ξαναπήγα και τον ρώτησα τιμή για ένα άλλο τηλέφωνο πιο φθηνό το HTC Desire, δείγμα του οποίου είχε στο κατάστημα με αναγραφόμενη τιμή 432 € περίπου συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ 16% (Ρόδος). Επειδή δεν μπορούσε να μπει στο σύστημα εκείνη την ώρα, του είπα για το ποσό της επιδότησης των 280 € που είχα, όπως με ενημέρωσε πριν μια εβδομάδα και μου απαντάει, αφού κοίταξε την τιμή που αναγραφόταν στον πάγκο, πως το κινητό θα το πάρω περίπου 150€ (430-280). Συμφωνήσαμε και μου λέει ότι θα το παραγγείλει και θα έρθει μετά από 15-20 μέρες. Το κινητό ήρθε στις 19 Οκτωβρίου, περίπου 1 μήνα μετά την παραγγελία. Όταν πήγα να το παραλάβω μου λέει η κοπέλα «έχετε 190 € επιδότηση». Τρελάθηκα !! μιλάω με τον τύπο που μου έκανε την παραγγελία και μου λέει απαθής ότι οι επιδοτήσεις μεταβάλλονται μέρα με τη μέρα και «ισχύει ό,τι λέει στο σύστημα». Παίρνω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών και μου απαντάνε ότι αν δεν υπογραφτεί η ανανέωση δεν κλειδώνει η επιδότηση και έτσι μειώθηκε. Το μόνο που μπορούσανε να μου κάνουνε είναι να την αυξήσουν μέχρι τα 208 €. Ξαναπάω στον τύπο, τον ρωτάω γιατί δεν με έβαλε να υπογράψω την ανανέωση όταν παρήγγειλα το κινητό και μου απαντάει ότι πρώτα πρέπει να παραλάβω το κινητό και μετά υπογράφω. Και σας ρωτάω: Αυτό κάνει η εταιρεία συστηματικά για να εξαπατάει τον κόσμο, ή ο τύπος είναι παντελώς άσχετος? Δεν είχε την υποχρέωση να με ειδοποιήσει, ότι όταν έρθει το κινητό η επιδότησή μου ενδεχομένως να έχει μειωθεί? ΈΧΕΙ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ. Αποφασίζω τελικά να το πάρω έστω και με 70 € λιγότερη επιδότηση, γιατί δυστυχώς είχα υπογράψει να κάνω και σύνδεση σταθερού-ίντερνετ όταν παρήγγειλα το κινητό, (για αυτό με έβαλε αμέσως να υπογράψω). Όταν ήρθε η ώρα να πληρώσω, μου λέει πως το κινητό κοστίζει 475 ¤ περίπου, μείον την επιδότηση. «Θα με τρελάνεις?» του λέω, «έλα να δεις την τιμή που έχεις στον πάγκο του μαγαζιού σου!!!» Πάει και βλέπει την τιμή 432 € και γυρνάει πάλι απαθέστατος και μου λέει «Είναι λάθος το καρτελάκι. Θα το πάρεις το κινητό ή όχι?». Χωρίς μια συγνώμη, τίποτα. Κύριοι της VODAFONE. Αυτοί είναι οι συνεργάτες σας ή αυτή είναι η εταιρεία σας? Γνωρίζω ότι σας επιβλήθηκαν πρόστιμα για την ελλιπή ενημέρωση των πελατών σας, άρα πρέπει να κοροϊδεύετε συστηματικά τον κόσμο. Ξέρω επίσης, ότι δε θα πληρώσετε ούτε ένα ευρώ από τα πρόστιμα αυτά και θα συνεχίσετε την ίδια τακτική. Εδώ δεν πληρώσατε ούτε ένα ευρώ για τις υποκλοπές στον πρωθυπουργό, εμάς θα σκεφτείτε? Θα κάνω υπομονή ένα χρόνο και θα αποδεσμευτώ μια και καλή από την εταιρεία σας."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

tro-ma-ktiko.blogspot.com

Σχόλια

  1. μαλλον οι συνεργατες φταινε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. περασα σχεδον τα ιδια 1 φορα και αλι 1 ενο χαλασε το κινιτομου νοκια ν73 8 μερεσ πριν τη λιξι τησ εγκιησισ πιγα ενκεροσ στο καταστιμα και με καθισιχασαν οτη δεν τιθετε θεμα να πλιροσο κατι αφισα το κινιτο και μετα απο 20 μερεσ μου εστιλαν μινιμα να παο να παραλαβο το κινιτομου πιγα και μου ιπαν οτι δεν φτιαχνετε και εχι λιξι ι εγκιισι περιτο να σασ πο δεν με χορουσε το κολοχανιο τουσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ Η ΣΥΝΕΡΓΟΙ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. AAaa paidia emena pantws me eksipiretisan para polu kala ta paidia tou service.. 2 fores espasa tin o8oni tou n73 mesa se ena mina, kai tis 2 fores mou tin eftiaksan amesa kai den plirwsa cent.
    Oso gia tin eksipiretisi pelatwn, allakste upokatastima kai kanete ereuna agora prin agorasete kati. Olo to duktio katastimatwn exei ta idia kinita, an kapoios apo tous antiprosopous einai kleptapodoxos fugete kai pigente allou..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στο ίδιο υποκατάστημα είχα πάει το καλοκαίρι με έναν φίλο να ρωτήσει την τιμή ενός κινητού που τον ενδιέφερε. Οταν ρώτησε τον πωλητή, αυτός γυρνά και λέει στον φίλο μου: Φίλε, αυτά τα κινητά είναι για αυτούς που έχουν mercedes. Με τον φίλο μου φυσικά φύγαμε γελώντας.
    ΥΓ. Ο φίλος μου έχει πάρα πολλά χρήματα (άσχετο) αλλά το ντύσιμό του δεν το δείχνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και εγω δεν ημουνα ευχαριστημενος απο το καταστημα της Εθνικης Αντιστασεως και αλλαξα εταιρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δυστυχώς αυτό το κατάστημα έχει χρονιαιο πρόβλημα. Δε θυμάμαι ποτέ να βγήκα ευχαριστημένοι από εκεί μέσα, ακόμη κι όταν έκανα παραπάνω που έτυχε σε αυτούς που έρχονται από την Αθήνα για να ελέγξουν το κατάστημα, δεν είδα καμία αλλαγή. Λυπηρό για ένα τέτοιο κατάστημα.που εξυπηρετεί πλήθος πελατών χωρίς πραγματική εξυπηρέτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *