ροή ειδήσεων

Η αφίσα της ημέρας

Είναι από τις σπάνιες φορές που ανεβάζω δεύτερη ανάρτηση την ίδια μέρα, αλλά τα τόσα τηλεφωνήματα που έλαβα σήμερα πρωί πρωί στο κινητό μου, τα τόσα σχόλια που...
άκουσα στο δρόμο, τα άλλα τόσα σχόλια που στείλατε σε αυτό εδώ το μπλογκ και γενικά ο χαμός που προκάλεσε η πρώτη ανάρτηση με τίτλο "1821-χωρίς Like", με ανάγκασαν να ξαναγυρίσω στο πληκτρολόγιό μου πριν περάσει το 24ωρο...

Όσοι από σάς δεν έχετε μάθει τι ακριβώς συνέβη, κάντε τον κόπο να πατήσετε ΕΔΩ για να διαβάσετε την ανάρτηση μαζί με τα σχόλια των αναγνωστών, που πιστεύω πως έχουν και αυτά τη δική τους ιδιαίτερη σημασία.

Οφείλω μάλιστα να σάς πω ότι αναγκάστηκα να αποκλείσω 27 σχόλια ανωνύμων και επωνύμων αναγνωστών, που ήταν ιδιαίτερα σκληρά και είχαν έντονο εθνικοθρησκευτικό περιεχόμενο. Ήταν όλα τους εξαιρετικά επικριτικά τόσο για το περιεχόμενο της αφίσας, όσο και για την χρονική στιγμή που επελέγη να δημοσιευθεί. 

Στα τρία αυτά χρόνια ζωής του μπλογκ, είναι η πρώτη φορά που αναγκάστηκα να διαγράψω σχόλια, επειδή ακριβώς θεωρώ αυτή τη διαδικτυακή γωνιά κάτι σαν "το σαλόνι του σπιτιού μου", όπου απαιτώ από τους μουσαφήρηδές μου το εξής απλό : να μιλούν όμορφα -χωρίς απαραίτητα να συμφωνούν με τα γραφόμενα. 
 

Πριν από λίγη ώρα ο συμπολίτης μας Χάρης Κινατζής, ιδιοκτήτης του μπαρ Todo Bien, μού έστειλε το ακόλουθο κείμενο, το οποίο θεωρώ υποχρέωσή μου να σάς το παραθέσω επί λέξει, για να το διαβάσετε όλοι εσείς, οι αναγνώστες του ΑλλούΚιἈλλοῦ, που κάθε μέρα είστε καλεσμένοι στο διαδικτυακό μου "σπίτι" (και σάς ευχαριστώ πολύ γι'αυτό)

Φίλε μου Γαβριήλ,

Μετά από την ανάρτηση που έγινε της κακόγουστης αφίσας και του σωστού δημοσιεύματός σου, με ενημέρωσαν και πήρα τηλέφωνο και την απέσυραν.
Μέσα από την ψυχή μου ζητώ ειλικρινά ΣΥΓΓΝΩΜΗ!!!
Οι διαχειριστές της σελίδας του μπαρ Todo Bien στο Facebook είναι νεαρά παιδιά, που υπηρέτησαν την Πατρίδα μας, αλλά λόγω ηλικίας έχουν άλλη αίσθηση του χιούμορ, που πολλές φορές δεν το καταλαβαίνω!!

Θα ήθελα να πω ότι τη σημαία μας είχα την τύχη και την ΤΙΜΗ να τη σηκώσω δύο φορές -μία στο Στρατό μας και μία στον παγκόσμιο διαγωνισμό όπου διαγωνιζόμλουν ως Έλληνας και κέρδισα τον παγκόσμιο τίτλο του Best Model of the World και ακούστηκε ο Ύμνος μας μέσα στην Τουρκία. 
Με αυτήν την τιμή και αίσθηση και αγάπη προς την Πατρίδα μου, ζητάω εγώ ως ιδιοκτήτης του μαγαζιού, ταπεινά συγγνώμη σε κάθε Έλληνα και στην ίδια την Πατρίδα μου!!!

Ταπεινά σε ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια!!

Με μεγάλη εκτίμηση, φίλε μου

Χάρης Κινατζής

Η αφίσα του λάτιν τριημέρου στο μπαρ Todo Bien 
της Παλιάς Πόλης της Ρόδου άλλαξε  
(οράτε παραπλεύρως)

Οι εξηγήσεις που δόθηκαν είναι ειλικρινείς 
Και απόψε, αποφάσισα να είμαι κι εγώ εκεί.

Σχολιαστές και μη, περιπεράστε-
-να γνωριστούμε κι από κοντά! 

Το μόνο που έχω να πω είναι 
ότι δεν είμαι πολύ του... ξενυχτιού, 
οπότε ας μην το αργήσετε..πέραν της 1π.μ.
(θα έχω πάει για νάνι..) 



alloukiallou.blogspot.com

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *