ροή ειδήσεων

ΛΕΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΡΑΤΗΣΗ ΘΕΣΗΣ..

Πολύ σύντομα λέω να κατεβάσω το ζωάκι μου στον δρόμο για να μου κρατάει και εμένα μια θέση πάρκινγκ όταν επιστρέφω απο την δουλειά μου!!!Σκέφτομαι να ...
...αγοράσω ένα γαϊδουράκι,να το δέσω σε μια κολώνα φωτισμού,τόσοι ξένοι περνάνε,θα τρώει και θα φωτογραφίζεται και με το παραπάνω!!Ο λόγος γίνεται για την περιοχή στο Νιοχώρι,στα στενά των οδών Γεωργίου Λέοντος,Κρήτης,Γρίβα,Μανδηλαρά!Αφού όλοι οι καταστηματάρχες κάνουν κατάληψη δρόμου με ότι μέσο βρούνε,γλάστρες-τραπέζια-κάσες μπύρας-ποδήλατα-μηχανάκια-κώνους-ταπέλες,με την συνήθη αιτιολογία οτι έχουν επιχείρηση,οτι ο δρόμος τους ανήκει,λέω και εγώ να τους μιμηθώ λιγάκι!!Με την αιτιολογία οτι και εγώ είμαι μόνιμος κάτοικος στο Νιοχώρι,λέω να κατεβάσω το γαϊδουράκι μου στον δρόμο να μου κρατάει και εμένα μια θέση!Να μην είμαι με το άγχος αν θα βρώ θέση ή οχι,ΛΕΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΙΠΟΤΑ?Καμιά Δημοτική Αστυνομία?Αφού δεν ελέγχει τους άλλους,δεν νομίζω να έχω και εγώ κανα πρόβλημα!!Πολύ σύντομα θα το εφαρμόσω το πρωτοποριακό μέτρο αυτό!Ελπίζω να με μιμηθούν και άλλοι,αφου ζούμε στην Ρόδο που όλα επιτρέπονται!!Το Μεξικό της Ευρώπης!!!

Σχόλια

  1. Ανώνυμος15/6/11 06:16

    evge megale,exis dikio all pou na to vris!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος15/6/11 08:34

    Ολα αυτα σωστα ειναι...Αλλα ρε φιλε για σκεψου να εχεις επιχειριση και μπροστα απο το μαγαζι σου να βαζουν αμαξια..υποψιν εκει που λες δεν εχει πεζοδρομιο ειναι δρομος και κατευθειαν το μαγαζι! ολοι εχουν δικιο εκει...και ειναι σαν εικονα χαλια.. αλλα αν παρκαρει καποιος ας πουμε απο το βραδυ και δεν το παρει το αμαξι το πρωι ο καταστηματαρχης δεν θα μπορει να μπει στο μαγαζι του! δεν βρισκεις ακρη εκει...αστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος15/6/11 15:20

    εισαι βλαμμενος!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος15/6/11 17:22

    15:20 ...ΠΑΡΕ ΤΗΛ. ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *