ροή ειδήσεων

Ryanair: Διακόπτει χειμερινές πτήσεις σε Ρόδο και Κω το 2012

«Η Ryanair θα συνεχίσει να εργάζεται με αεροπορικούς και κυβερνητικούς αξιωματούχους για να αυξήσει τον αριθμό των συνδέσεων και εισερχόμενων... τουριστών στην Ελλάδα σε δωδεκάμηνη βάση. Ωστόσο, με δεδομένο ότι το χειμερινό μας πρόγραμμα στα 160 αεροδρόμιά μας έχει ολοκληρωθεί, δεν θα είναι δυνατό να συμπεριλάβουμε την Κω ή την Ρόδο στον προγραμματισμό της Ryanair για τον χειμώνα 2011/2012». Με αυτή την απάντηση η ιρλανδική αεροπορική εταιρία χαμηλού κόστους επιβεβαιώνει στο «Βήμα» τη διακοπή των πτήσεων σε Ρόδο και Κω κατά τη διάρκεια των χειμερινών μηνών (Νοέμβριο – Μάρτιο), αφήνοντας ωστόσο να εννοηθεί ότι η συζήτηση για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου τίθεται σε γενικότερη βάση και αφορά σε επίπεδο κυβερνητικού επιτελείου.

Η διοίκηση της Ryanair διεμήνυσε την απόφασή της για διακοπή των πτήσεων της χειμερινής περιόδου και της τριετούς συμφωνίας που είχε υπογραφεί μεταξύ του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου και της θυγατρικής διαφημιστικής της το 2010 (για τους τρεις χειμώνες από το 2010 έως το 2013), στους εκπροσώπους τουριστικών και επιχειρηματικών φορέων των δύο νησιών, οι οποίοι ταξίδεψαν στο Δουβλίνο την Τρίτη, επικαλούμενη τα μη ικανοποιητικά αποτελέσματα του εγχειρήματος την προηγούμενη περίοδο. Σύμφωνα με πληροφορίες οι χειμερινές πτήσεις «δεν ικανοποιούν οικονομικά» την αεροπορική εταιρία, καθώς οι πληρότητες των αεροσκαφών δεν ήταν αρκετές για να διατηρηθούν. Σε ό,τι αφορά το τυπικό μέρος, η Ryanair βασίστηκε σε όρο της σύμβασης, για την εμπρόθεσμη καταβολή των πληρωμών συνδιαφήμισης, επικαλούμενη καθυστέρηση στην καταβολή των ποσών, τα οποία αν και γίνονταν τις καθορισμένες ημερομηνίες, είχαν εμφανίσει καθυστερήσεις λόγω γραφειοκρατίας. Ωστόσο τουριστικοί παράγοντες της Ρόδου κάνουν λόγο και για «κακό σχεδιασμό» των χειμερινών συνδέσεων, αφού οι χειμερινές πτήσεις της περσινής περιόδου ήταν από αεροδρόμια της Ιταλίας και όχι από Μεγάλη Βρετανία ή Σκανδιναβικές χώρες, όπου η ζήτηση θα ήταν εντονότερη. Το ενδιαφέρον της εταιρίας για το καλοκαίρι παραμένει, ενώ δεσμεύεται ότι το πρόγραμμα θα είναι ενισχυμένο, ωστόσο η συνδιαφήμιση αφορούσε τη χειμερινή περίοδο, όπως σημειώνει ο αντιπρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Ρόδου κ. Α. Σουλούνιας, καθώς το καλοκαίρι τόσο η Ρόδος όσο και η Κως παρουσιάζουν αυξημένη κίνηση. Την ίδια ώρα ο κ. Σουλούνιας σημειώνει ότι από την εταιρία άφησαν ανοιχτό το ενδεχόμενο συζήτησης σε επίπεδο υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, κάνοντας λόγο και για αντισταθμιστικά οφέλη.

Οι Low Cost εταιρίες βασίζουν το προϊόν τους στη χαμηλή πώληση και αποτελούν «μια απάντηση στο μη οργανωμένο ταξίδι», σημειώνει ο πρόεδρος του Οργανισμού Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού (ΠΡΟΤΟΥΡ) κ. Χ. Παλογιαννίδης, συμπληρώνοντας ότι «πρέπει να εξετάζεται κατά περίπτωση μέχρι ποιου σημείου θα υπάρχει συνεργασία», με έναν προορισμό. Την ίδια ώρα συμπληρώνει ότι από τη συνάντηση στο Δουβλίνο, προκύπτει ότι η Ryanair διακόπτει τις πτήσεις της μετά την 31η Οκτωβρίου στα δύο νησιά και «αποποιείται του υπολοίπου ποσού της σύμβασης», για την οποία πληρώνεται ακόμα. «Οι εταιρίες ζητούν χρήματα από παντού», λέει ο κ. Παλογιαννίδης, ωστόσο υπογραμμίζει ότι «προτεραιότητα για έναν προορισμό είναι να κρατά ψηλά τη δυναμική του» και αυτό επίσης απαιτεί κονδύλια για διαφήμισης. Παράλληλα αναφέρει ότι σύμφωνα με πληροφορίες η Ryanair θα επανέλθει στο προσεχές διάστημα με μια νέα πρόταση προς το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού αυτή τη φορά, η οποία θα αναφέρεται συνολικά σε προορισμούς της χώρας, ενώ και από πλευράς υπουργείου εκτιμά ότι πρόκειται να υπάρξει βοηθητική πρόταση για τους προορισμούς σε ό,τι αφορά τον χειρισμό συνεργασιών με αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους.

«Τα νησιά ήταν απροετοίμαστα για να δεχθούν κόσμο κατά τη διάρκεια του χειμώνα», δηλώνει ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Κω κ. Μ. Χατζημιχαήλ, τονίζοντας ότι η εταιρία ανέφερε παράπονα από πελάτες της για «κλειστά καταστήματα» στα νησιά και προσθέτει ότι «θα πρέπει να γίνει καλύτερη προετοιμασία έτσι ώστε και οι επιχειρηματίες να λειτουργήσουν τα καταστήματά τους» και εκτός της θερινής περιόδου. Στόχος, αναφέρει είναι «να επιμηκυνθεί σιγά – σιγά η σεζόν», ετσι ώστε να φτάσει στο δωδεκάμηνο μετά από τρία ή τέσσερα χρόνια. «Προσπαθούμε να κρατήσουμε και να αυξήσουμε τις πτήσεις για το καλοκαίρι», λέει ο κ. Χατζημιχαήλ, εκτιμώντας ωστόσο ότι για το 2012 η συζήτηση μεταξύ των δύο πλευρών θα γίνει σε νέα βάση, για ενδεχόμενη ενίσχυση της συνδιαφήμισης. Παράλληλα υπογραμμίζει ότι η Ryanair υπολογίζει σε ορίζοντα διετίας – τριετίας, οι αεροπορικές αφίξεις της στην Κω να αυξηθούν στις 400.000 (από 150.000 που θα έλθουν το 2011) και στη Ρόδο στις 500.000 (από 250.000 το 2011). Το μέγεθος αυτό είναι πολύ μεγάλο, όπως εκτιμά ο κ. Χατζημιχαήλ, εξηγώντας ότι οι αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους ευθύνονται σχεδόν κατά το ήμισυ του ποσοστού ανόδου (13% – 14%) των αεροπορικών αφίξεων σε Κω και Ρόδο τη φετινή χρονιά, ενώ συμπληρώνει ότι και οι πληρότητες στα ξενοδοχεία της Κω άγγιξαν το 90%.

tovima

Σχόλια

  1. Απόστολος Μ.27/8/11 13:03

    Να κόψουν τους γελοίους φόρους αεροδρομίου, για να έρχονται οι εταιρείες από μόνες τους. Αν έκοβαν τους φόρους, πολλές εταιρείες, ακόμα και η Aegean ή η Ολυμπιακή, θα χρησιμοποιούσαν το αεροδρόμιο ως βάση με μόνιμο ιπτάμενο προσωπικό και με διεθνείς πτήσεις. Μυαλό θέλει?

    Αλλά όχι... επιμένουμε να χρεώνουμε φόρους που κοστίζουν περισσότερο από το ίδιο το εισιτήριο. Και γιατί? Για να έχουμε αεροδρόμιο που στάζει νερά με κουβάδες, για να έχουμε ένα καινούργιο κτίριο να κάθεται το χειμώνα ανεκμετάλλευτο, για να έχουμε 4 ιμάντες αποσκευών και να χρησιμοποιούμε μόνο τον έναν για 4 ταυτόχρονες πτήσεις, και για να πετάμε τα σκουπίδια στον αεροδιάδρομο για μόστρα, και μάλιστα χρησιμοποιώντας τα αυτοκίνητα που μεταφέρουν τις βαλίτσες!

    Δεν χρειάζεται να πληρώνουμε μια συγκεκριμένη αεροπορική εταιρεία και να την παρακαλάμε να κάνει πτήσεις. Δώστε τα λεφτά στο αεροδρόμιο για επισκευές, και καταργήστε τους φόρους. Απλά πράγματα. Οι εταιρείες, αλλά και ο κόσμος, θα έρθει από μόνος του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος27/8/11 13:46

    ΣΙΓΑ... ΑΣ ΔΙΑΚΟΨΟΥΝ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ .ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΡΧΟΤΑΝΕ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΕΠΙΒΑΤΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΝ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ!! ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΩΦΕΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ...ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΔΕΣ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος27/8/11 13:48

    TO PROBLIMA TO KANOUN H PRAKTORES POU BLEPOUN OTI PANE H EPOXES POU EKANAN OTI ITHELAN.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος27/8/11 15:20

    Συμφωνώ απόλυτα με τον Απόστολος Μ. δεν είναι δυνατόν να χρεώνουν πανάκριβους φόρους, και μάλιστα για ένα αεροδρόμιο το λιγότερο τριτοκοσμική! Βεβαία εμείς πρέπει να πληρώνουμε τους γερμανούς για πολλά χρόνια ακόμα για το Ελ. Βενιζέλους, και ας μην ξεχάσουμε και την ΥΠΑ, με τέτοιους μισθούς που έχουν …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος27/8/11 20:53

    Αλλη μια δουλεια του ποδαριου συμφονιες με τα δικα μας λεφτα απο ατομα που μονο τους νοιαζη τοπρωσοπικο συμφερον και η καρεκλα.Οσο για τους ξενοδοχους φωναζουν επιδη χανουν.Τα ενοικιαζομενα δωματια γιατι δεν τα εβαλαν στη συμφονια αυτα δεν πλυρωνουν επιμελιτιρειο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος28/8/11 00:18

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΣΑΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΩΩΡΓΟ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος28/8/11 17:34

    Ειμαι απο τον αεροπορικο χωρο, κι οταν εγραψα καποια πραγματα για την εταιρεια αυτη πριν καποιους μηνες, επεσαν αυτοι που γραφουν για να διαμορφωσουν κλιμα να με φανε.
    Τωρα τι παθατε; Κρυβεστε;
    Ο αλλος του επιμελητηριου βγαινει τωρα και παραπονιεται οτι η εταιρεια αυτη λεει σκεφτεται μονο το κερδος της.
    Δηλαδη τι ακριβως περιμενατε απο μια εταιρεια, που απαγορευει στους εργαζομενους της να φορτιζουν τα κινητα στο γραφειο, μην ανεβει ο λογαριασμος για το ρευμα; Φιλανθρωπιες;
    Επειδη ακριβως η εταιρεια σκεφτεται το κερδος, ειδε οτι δεν υπαρχει κατι στον τοπο μας να προσελκυσει τουρισμο τον χειμωνα. Μια πολη φαντασμα, με πολλα μαγαζια κλειστα, και με δρομους που μετατρεποντe σε Canale Grande σε καθε βροχοπτωση.
    Σημερα το τουριστικο προιον της Ροδου χωρις ηλιο και θαλασσα ειναι ενα μεγαλο μηδεν.
    Εχει προοπτικη; Ναι, αλλα θελει πολυ δουλεια, θελει προτασεις, θελει ιδεες και νεα προιοντα.
    Εξεταστε τι προσφερουν αλλοι προορισμοι, που καταφεραν να επιμηκυνουν την σεζον, η ακομα και να εχουν τουριστες ολο χρονο. Ποιες δραστηριοτητες προσφερουν εκτος καλοκαιριου; Εμεις τις εχουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *