Μεγάλη αύξηση σημειώνει ο αριθμός των ανασφάλιστων οχημάτων, λόγω οικονομικής κρίσης. Οι ιδιοκτήτες αδυνατούν να πληρώσουν το ασφάλιστρο...
Πρώτη μεταξύ των χωρών της ΕΕ η Ελλάδα
Τα νέα στοιχεία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος για το εννιάμηνο του τρέχοντος έτους, επιβεβαιώνουν την τάση μείωσης στην παραγωγή ασφαλίστρων κάθε είδους (ζημιών και ζωής), σύμφωνα με δημοσίευμα του "Ελεύθερου Τύπου".
Μετά την ολοκλήρωση της σχετικής έρευνας στη οποία ανταποκρίθηκαν 59 ασφαλιστικές εταιρίες, οι οποίες αντιπροσωπεύουν μερίδιο αγοράς 96% κατά μέσο όρο επί της παραγωγής ασφαλίστρων της ελληνικής αγοράς, η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος ανακοίνωσε ότι η συνολική παραγωγή ασφαλίστρων το εννεάμηνο του 2011 ανήλθε σε 3,62 δις. ευρώ, καταγράφοντας μείωση 6,2% σε σχέση με το περσινό εννεάμηνο.
Υπενθυμίζεται, ότι η χώρα μας κρατά τα πρωτεία μεταξύ των χωρών της ΕΕ σε ποσοστό ανασφάλιστων οχημάτων, με ποσοσό 15% ενώ στη δεύτερη στη λίστα Αγγλία το ποσοστό ανέρχεται στο 6%.
Σε παλαιότερες δηλώσεις του, ο πρόεδρος της επιτροπής αυτοκινήτου της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδας, κ. Κ. Μπερτσιάς, γνωστοποίησε ότι από το επόμενο έτος θα έχει ετοιμαστεί ολοκληρωμένη ηλεκτρονική βάση δεδομένων για την πάταξη του φαινομένου.
news247
Πρώτη μεταξύ των χωρών της ΕΕ η Ελλάδα
Τα νέα στοιχεία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος για το εννιάμηνο του τρέχοντος έτους, επιβεβαιώνουν την τάση μείωσης στην παραγωγή ασφαλίστρων κάθε είδους (ζημιών και ζωής), σύμφωνα με δημοσίευμα του "Ελεύθερου Τύπου".
Μετά την ολοκλήρωση της σχετικής έρευνας στη οποία ανταποκρίθηκαν 59 ασφαλιστικές εταιρίες, οι οποίες αντιπροσωπεύουν μερίδιο αγοράς 96% κατά μέσο όρο επί της παραγωγής ασφαλίστρων της ελληνικής αγοράς, η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος ανακοίνωσε ότι η συνολική παραγωγή ασφαλίστρων το εννεάμηνο του 2011 ανήλθε σε 3,62 δις. ευρώ, καταγράφοντας μείωση 6,2% σε σχέση με το περσινό εννεάμηνο.
Υπενθυμίζεται, ότι η χώρα μας κρατά τα πρωτεία μεταξύ των χωρών της ΕΕ σε ποσοστό ανασφάλιστων οχημάτων, με ποσοσό 15% ενώ στη δεύτερη στη λίστα Αγγλία το ποσοστό ανέρχεται στο 6%.
Σε παλαιότερες δηλώσεις του, ο πρόεδρος της επιτροπής αυτοκινήτου της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδας, κ. Κ. Μπερτσιάς, γνωστοποίησε ότι από το επόμενο έτος θα έχει ετοιμαστεί ολοκληρωμένη ηλεκτρονική βάση δεδομένων για την πάταξη του φαινομένου.
news247
Και που ειστε ακόμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα περισσότερα αυτοκίνητα που τα κυκλοφορούν μόνο τριγύρω στα χωριά , και οχι μόνο εδώ στο νησί αλλά σε ολη την Ελλάδα, δεν τα περνάνε ουτε και ΚΤΕΟ και ουτε αγοράζουν και το σήμα τελών κυκλοφορίας.
Και ποιός να τους πιάσει αλλωστε?
Εφόσον δεν τα κατεβάζουν στις μεγάλες πόλεις που υπάρχει Τροχαία, και αν γίνονται μπλόκα και σταθείς ατυχος η εμπλακείς σε ατύχημα και αναγκαστικά ελθουν στο συμβάν,τοτε την πατάς.
Αν δεν κινούνται στις μεγάλες πόλεις, δεν έχουν καννένα λόγο να βάλουν ασφάλειες (κακώς) σήματα, ΚΤΕΟ(και αυτό κακώς).
Οι τοπικοί μικροί αστυνομικοί σταθμοί δεν ασχολούνται με αυτά τα θέματα, γιατί λίγο πολύ ολοι γνωρίζονται με τους αστυνομικούς, και οι ιδιοι δεν θέλουν να χαλάσουν τις καρδιές τους με τον κόσμο, αφού στο ιδιο καφενείο πίνουν τον καφέ τους, και ακόμα ειναι και μία αντίδραση τους να αδιαφορούν για αυτά γιατί τους πετσόκοψαν τους μισθούς τους.
Αρκεί να μην σε καρφώσει κάποιος συντοπίτης σου, γιατί τοτε δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά.