Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.
συμπτωματικά και στο περίπου 1,73 όλοι μαζί;
ΑπάντησηΔιαγραφή@ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ της ανάρτησης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάς άνθρωπέ μου έχεις λαλήσει για τα καλά.
Και εισαι εκτός τόπου και χρόνου για το τι συμβαίνει στον πλανήτη γή.
Ταλαίπωρέ μου άνθρωπε να εισαι και ευτυχής αν θα υπάρχει και βενζίνη, η και αν θα δίνεται με το δελτίο και τα κουπόνια, απο τέλους Φεβρουαρίου, λόγω του εμπάρκο στις εξαγωγές του Ιρανικού πετρελαίου απο τις χώρες της Δύσης, που ειναι η μόνη χώρα που μας δίνει με μακροχρόνια πίστωση.
Μάθε ταλαίπωρε αναγνώστη μου οτι το ευρώ με το δολλάριο η αντιστοιχία μειώθηκε εις βάρος του ισχυρού ευρώ απο 1,40 σε 1,23 σήμερα, και το βαρέλι σήμερα εφρασε απο 85 δολλάρια πρίν την κρίση, και σήμερα έχει 115 δολλάρια .
Προβλέπεται μετα το εμπάρκο να φτάσει στα 150 δολλάρια.
Και για το νησί εδώ ταλαίπωρε αναγνώστη μου, άσε εσύ και οι άλλοι να γίνουν κάπου σε κάποια ακτή λιμενικές εγκαταστάσεις,εκταση εδάφους για συγχρονες εγκαταστάσεις διακίνησης , μεγάλους χώρους αποθήκευσης, ωστε να έρχονται μεγάλες ποσότητες καυσίμων, με συνέπια το φτηνότερο κόστος του προιόντος.
Παρεπιπτόντως οι υπάρχουσες εγκαταστάσεις σήμερα χρονολογούνται απο το 1965 και ειναι απηρχαιωμένες και μικρές για τα σημερινά δεδομένα.
Οπου πήγαν να γίνουν καινούργιες και σύγχρονες εκαταστάσεις, υπήρξε ξεσηκωμός και το να πάνε αλλού να γίνουν.
Αλλά που αλλού? καννένας δεν λέει που.
Μόνο να πάνε αλλού.
Για αυτό τον λόγο ταλαίπωρε Αναγνώστη, ψάξε να βρείς τις λύσεις του προβλήματος σου,εκεί που πρέπει, μιας και η αλλη λύση η μείωση της φορολογίας ειναι με τα σημερινά δεδομένα ουτοπία.
Τιτλος..Ελέγχει κανείς την άνοδο της βενζίνης;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπαντηση..Και βεβαια οι ιδιοι οι Βενζινοπωλες!
Συμπερασμα...Μπουρδελο Κρατος!
@ΑνώνυμοςJan 14, 2012 04:56 AM....Από τα γραφόμενά σου,και από τον κόπο που καταβάλλεις να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα, ταλαιπωρε, για να σου επιστρέψω τον χαρακτιρισμό, καταλαβαίνει κανείς πως είσαι του επαγγέλματος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέπουμε και τι συμβάινει όταν η πολιτικοοικονομική κατάσταση γενικότερα και οι καταστάσεις που ρυθμίζουν την τιμή της βενζίνης είναι καθ΄όλα ομαλές, ταλαίπωρε βενζινοπώλη!!!
Και μιας και είσαι λαλήστατος,θρασύτατα λαλήστατος θα έλεγα,δεν λες και σε μας τους αδαείς και άσχετους , πως γίνετε κάθε φορά που η κυβερνηση επιβάλλει πλαφόν στην τιμή της βενζίνης, ο νομός Δωδεκαννησου να έιναι πάντα παρών στην λίστα????και μάλιστα απο τις υψηλοτερες τιμές μετά τους νομούς της Κρήτης!!!
Όσο για τα τοπικά προβλήματα με τις εγκαταστάσεις και τα λοιπά,που αναφέρεις,και που τ'ακούω χρόνια...ΑΠΛΑ,ΣΑΣ ΒΟΛΕΥΕΙ Η ΟΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.ΚΑΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ,ΤΟΣΟ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΟ ΓΙΑ ΣΑΣ!!!
Για να συνοψήζουμε, αγαπητέ ταλαίπωρε βενζινοπώλη και συμπατριώτη,πρόσεχε μην τυχών, έτσι οπως πάει το ολο σύστημα , από, μόνο ταλαιπωρος, γίνεις και κακομοιρης και παρακαλάς να περάσει πελάτης για να βάλει κανα 10ρικάκι!!!Αλλιώς θα πουλάς μόνο πνέυμα!!!
Ο κόσμος, έστω και αργά,κακώς βέβαια για σας και για ορισμένες άλλες επαγγελματικές τάξεις, έχει ξυπνήσει...οσο πιο νωρίς το καταλάβετε, τόσο το καλύτερο για όλους.
Δεν ειμαι βενζινοπώλης, και ουτε εμπορος πετρελαιοειδών.
ΔιαγραφήΑλλά ουτε και με το παρόν κόμμα (και για τα άλλα κόμματα γενικώς καρφάκι δεν μου καίγεται) που έβαλε αυτη την τελευταία αγρια φορολογία στην βενζίνη και που την καταδικάζω αυτη την απερίσκεπτη πράξη τους.
Αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι δεν πρέπει να βλέπουμε και τις αιτίες, και τις ευθύνες μας που μας αναλογούν ως κατοίκους, ως τόπος, το γιατί η βενζίνη πουλιέται ακριβά εδώ και στις ομαλές καταστάσεις ακόμα που αναφέρεσαι.
Γιατί δεν τις παραδέχεσαι αυτές τις καταστάσεις που ανέφερα στο πρώτο σχόλιό μου?
Πίτα ολάκερη και σκύλος χορτάτος δεν γίνεται, και αν δεν σπάσεις αυγά ομελέτα δεν γίνεται.
Να βλέπουμε και τι συμβαίνει επίσης διεθνώς με τον μαύρο χρυσό, που με τα διεθνή παιχνίδια, τα εμπάρκο, και άλλα συναφή που τινάζουν την τιμή του προϊόντος στα ύψη.
Αυτά τα λίγα μόνο να σκεφτείς, εσύ και κάποιοι άλλοι , και μετά να παραφέρεσαι , και που με ανάγκασες να σου πώ οτι έχεις λαλήσει.
ipsiloteres times dodekannisa-kriti sosialistes aderfe sosialistes
Διαγραφήνα βγαλει το γαμοκρατος με τους μπασταρδους το ευρω του φορου που εβαλαν με την λογικη τοτε να καταργησουν τα τελη να πεσει η τιμη.αρχιδια ο κοσμος δεν αντεχει αλλο...
ΑπάντησηΔιαγραφήεπισης στα αρχιδια μου αν το ιραν δινει πιστωση.να πανε οι κριολες οι εταιριες να αγορασουν μετρητα οπως τα πληρωνω εγω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αγνοια ειναι κάτι το λές δεν ξέρω και δεν ασχολείσαι με αυτό το θέμα, αλλα η ημιμάθεια ειναι επικίνδυνη.
ΔιαγραφήΜάθε λοιπόν για να ξεφύγεις απο την ημιμάθεια.
Το αργό απο το Ιράν δεν το αγοράζουν οι εταιρείες των πετρελαιοειδών στην Ελλάδα απο το Ιράν.
Αγοραστής μέσω δημερών συμφωνιών ειναι το Ελληνικό δημόσιο, βάσει των αναγκών του.
Αυτό αγοράζεται με συμβόλαια μακράς διαρκείας και πληρωμή με πίστωση απο τρείς εως εξι μήνες συνήθως, και με συμφωνία FIO. (Free in out).
Δηλαδή μόλις παραδοθεί στον Ελλαδικό χώρο σε αποθήκες δεξαμενές Transit.
Τότε η κάθε εταιρεία απο αυτές που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα εκτελωνίζει παρτίδες που χρειάζεται , και δεν το πληρώνει τότε γιατί ειναι ακόμα αφορολόγητο, μόνο καταβάλει τον ΦΠΑ.
Το διυλίζει η κάθε εταιρία με τις προδιαγραφές που θέλει, και το στέλνει με πλοία in Transit στα νησιά η σε σταθμούς μεταφόρτωσης βυτιοφόρων στην ηπειρωτική Ελλάδα.
Οταν φτάσει το δεξαμενόπλοιο πχ. στην Ρόδο, και μόλις εκφορτωθεί στις δεξαμενές τότε εκτελωνίζεται πλήρως μόνο η ποσότητα που θα πάει σε σύντομο χρονικό διάστημα στην κατανάλωση.
Η υποχρεωτική ποσότητα του στόκ παραμένει ατελώνιστη μέχρι λίγο πριν ξεκινήσει η διαδικασία της μεταφοράς στα βενζινάδικα.
Για πές μου φίλε, που θα βρεί το κράτος σήμερα τα λεφτά να προαγοράσει απο τους Πέρσες το αργό?
Και τι δουλειά για προπληρωμή έχουν οι εταιρείες στις διακρατικές συμβάσεις?