Ανοικτή επιστολή – πρόταση στον Υφυπουργό Ναυτιλίας κ. Άδωνι Γεωργιάδη
Κ. ΥΠΟΥΡΓΈ ΚΆΝΤΕ ΤΟ ΠΡΏΤΟ ΒΉΜΑ ΚΑΙ ΒΓΆΛΤΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΠΟΜΌΝΩΣΗ ΤΟ ΚΑΣΤΕΛΌΡΙΖΟ, ΑΝΑΔΕΊΞΤΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ...
ΚΑΙ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΉ ΤΟΥ ΘΈΣΗ ΣΤΗ ΠΕΡΙΟΧΉ. ΔΕΊΞΤΕ ΤΟ ΔΡΌΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΊΑ ΤΟΥ ΣΤΗ ΠΕΡΙΟΧΉ...
Κ. ΥΠΟΥΡΓΈ ΚΆΝΤΕ ΤΟ ΠΡΏΤΟ ΒΉΜΑ ΚΑΙ ΒΓΆΛΤΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΠΟΜΌΝΩΣΗ ΤΟ ΚΑΣΤΕΛΌΡΙΖΟ, ΑΝΑΔΕΊΞΤΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ...
ΚΑΙ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΉ ΤΟΥ ΘΈΣΗ ΣΤΗ ΠΕΡΙΟΧΉ. ΔΕΊΞΤΕ ΤΟ ΔΡΌΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΊΑ ΤΟΥ ΣΤΗ ΠΕΡΙΟΧΉ...
ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΉΠΟΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΌ ΚΌΣΤΟΣ ΠΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΈΝΩΣ ΑΠΑΙΤΕΊΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΉ, ΞΕΚΙΝΉΣΤΕ ΤΗ ΣΎΝΔΕΣΗ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΉΣ ΓΡΑΜΜΉΣ, ΜΕΤΑΦΟΡΆΣ ΕΠΙΒΑΤΏΝ ΚΑΙ ΟΧΗΜΆΤΩΝ:
ΛΑΎΡΙΟ- ΡΌΔΟ- ΜΕΓΊΣΤΗ(ΚΑΣΤΕΛΌΡΙΖΟ) -ΛΕΜΕΣΌΣ-(ΆΓΙΟΙΤΌΠΟΙ)ΤΈΛΑΒΊΒ.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ
Συνολική Απόσπαση: 680 ν.μ. , με επιστροφή 1360 ν.μ. περίπου
Ειδικότερα: Λαύριο-Ρόδο 220 ν.μ
Ρόδος- Μεγίστη (Καστελόριζο) 72 ν.μ.
Μεγίστη (Καστελόριζο)-Λεμεσός 220 ν.μ.
Λεμεσός-Τέλ- Αβίβ 170 ν.μ.
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΔΕΥΤΕΡΑ: Αναχώρηση από Λαύριο ώρα 20.00
ΤΡΙΤΗ: Άφιξη στη Ρόδο 08.00/Αναχώρηση 08.30
Άφιξη στη Μεγίστη 12.30/Αναχώρηση 15.00
ΤΕΤΑΡΤΗ: Άφιξη στη Λεμεσό 03.00/Αναχώρηση 04.00
Άφιξη στο Τέλ Αβίβ 14.00/ Αναχώρηση Επ/φής 17.00
ΠΕΜΠΤΗ: Άφιξη στη Λεμεσό 03.00/Αναχώρηση 04.00
Άφιξη στη Μεγίστη 16.00/Αναχώρηση 17.30
Άφιξη στη Ρόδο 21.30/Αναχώρηση 22.00
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: Άφιξη-Επιστροφή στο Λαύριο ώρα 10.00
ΣΑΒΒΑΤΟ: Ρ Ε Π Ο
ΚΥΡΙΑΚΗ: Ρ Ε Π Ο
ΧΟΥΛΙΑΡΑΣ ΛΑΜΠΡΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΑΝΑΛΥΤΗΣ
http://skeftomasteellhnika.blogspot.com/
ΛΑΎΡΙΟ- ΡΌΔΟ- ΜΕΓΊΣΤΗ(ΚΑΣΤΕΛΌΡΙΖΟ) -ΛΕΜΕΣΌΣ-(ΆΓΙΟΙΤΌΠΟΙ)ΤΈΛΑΒΊΒ.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ
Συνολική Απόσπαση: 680 ν.μ. , με επιστροφή 1360 ν.μ. περίπου
Ειδικότερα: Λαύριο-Ρόδο 220 ν.μ
Ρόδος- Μεγίστη (Καστελόριζο) 72 ν.μ.
Μεγίστη (Καστελόριζο)-Λεμεσός 220 ν.μ.
Λεμεσός-Τέλ- Αβίβ 170 ν.μ.
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΔΕΥΤΕΡΑ: Αναχώρηση από Λαύριο ώρα 20.00
ΤΡΙΤΗ: Άφιξη στη Ρόδο 08.00/Αναχώρηση 08.30
Άφιξη στη Μεγίστη 12.30/Αναχώρηση 15.00
ΤΕΤΑΡΤΗ: Άφιξη στη Λεμεσό 03.00/Αναχώρηση 04.00
Άφιξη στο Τέλ Αβίβ 14.00/ Αναχώρηση Επ/φής 17.00
ΠΕΜΠΤΗ: Άφιξη στη Λεμεσό 03.00/Αναχώρηση 04.00
Άφιξη στη Μεγίστη 16.00/Αναχώρηση 17.30
Άφιξη στη Ρόδο 21.30/Αναχώρηση 22.00
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: Άφιξη-Επιστροφή στο Λαύριο ώρα 10.00
ΣΑΒΒΑΤΟ: Ρ Ε Π Ο
ΚΥΡΙΑΚΗ: Ρ Ε Π Ο
ΧΟΥΛΙΑΡΑΣ ΛΑΜΠΡΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΑΝΑΛΥΤΗΣ
http://skeftomasteellhnika.blogspot.com/
ΚΑΛΟ ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ? ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ??? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΠΑΤΕ ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΝ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟ ΠΑΥΛΙΔΗ ΝΑ ΕΦΕΡΝΕ ΤΟ ΤΕΛ-ΑΒΙΒ 200ΝΜ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΡΟΔΟ??
ΑπάντησηΔιαγραφήσαν προταση ειναι πολυ καλη εστω και αργα .
ΑπάντησηΔιαγραφήο προβληματισμος μας για την αναπτυξη του τοπου μας πρεπει να ειναι σε εγρηγορσει .
ο χρονος τρεχει πολυ γρηγορα , και τιποτα δεν τον σταματα .
γι αυτο ας εκμεταλευτουμε καθε του στιγμη με πασης φυσεως αναπτυξη.
<<<< ξεκολα το μυαλο σου και σκεψου >>>>>
Τι λέει ο ΛΥΓΕΡΟΣ για αυτό;Πολλοί Στρατηγικοί Αναλυτές μαζώχτηκαν!
ΑπάντησηΔιαγραφήPES MAS KI ESY TI LES!!! ESY EISAI LAYREOTHS KAI TA XEREIS OLA?
ΔιαγραφήΕίμαι τουριστικός πράκτορας και εδώ και χρόνια προσπαθώ όπως μπορώ να πείσω τις εταιρίες που πρακτόρευα η πρακτορεύω ακόμα ότι πρέπει να ενωθεί η Ρόδος με την Κύπρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦορτηγά και τουρίστες θα έκαναν την γραμμή τουλάχιστον το καλοκαίρι βιώσιμη.
Το πρόβλημα είναι ότι οι εταιρίες είναι ήδη πολύ χαμένες κυρίως από την αύξηση των καυσίμων, 700 δολάρια ο τόνος 500 ευρώ δλδ πριν 3,5 μόλις χρόνια δεν ήταν πάνω από 150 - 200 ευρώ ο τόνος.
Μέχρι και το 2002 η Σαλαμίς ηχεί 2 FERRY BOAT που έκαναν δρομολόγιο Κύπρο Ισραήλ και Πορτ Σαιντ μαζί με κάποια νησιά σε Κυκλάδες και Ρόδο Κω η Κάλυμνο καμία φορά. Κάθε πλοίο έκανε ένα δρομολόγιο την εβδομάδα και έμενε 2-3 ώρες στα λιμάνια για να μπορούν οι επιβάτες να τα δουν.
Τώρα ένα πλοίο πχ σαν το νήσος Ρόδος ( εδω γελάμε με αυτήν την εταιρία ) η πιο ορθά το blue horizon θέλει 50 και τόνους το 24ωρο δηλαδή για ένα δρομολόγια από Πειραιά ( γιατι στο Λαύριο το λιμάνι είναι μικρό για τα πάνω πλοία και δεν έχει υποδομές ) μετά Ρόδο και Λεμεσό θέλει περίπου 25.000 μόνο καύσιμα πες 30 αν πιάνει και Κω η και αλλού.
30.000 χιλιάδες συν άλλα τόσα γιατί τα καύσιμα είναι το 50% του κόστους του πλοίου θέλει 55-60.000 χιλιάδες ευρώ πήγαινε- έλα που δεν τα βγάζει καθόλου εύκολα και τελικά το κέρδος που θα έχει αν έχει είναι πολύ μικρό. Ένα 10 μετρό φορτηγό θέλει 700 ευρώ για να βατεύει Ρόδο άλλα τόσα και παραπάνω για Κύπρο.
Πραγματικά είναι κρίμα να περνα το RO RO της Σαλαμίς 1 χιλιόμετρο έξω από το λιμάνι μας και να μην μπαίνει μέσα.
Συγγνώμη αν σας κούρασα άλλα ελπίζω να καταλάβατε ότι είναι αρκετά δύσκολο να γίνει, αυτό που χιάζεται είναι μια πολιτική απόφαση για εμπορική συνεργασία Ρόδου Κύπρου και προώθηση της στον κόσμο των νησιών για να είναι βιώσιμη, η Κύπρος είναι ένα νησί με 700.000 πληθυσμό και δέχεται εκατομμύρια τουρίστες.
Αυτό που θα ήταν άμεσα κερδοφόρο αν γινόταν, για έμενα πάντα, είναι τα υδροπλάνα, πιο άμεσα στον επιβάτη από τα αεροπλάνα και πιο γρήγορα από τα πλοία ( Ρόδος Κύπρος με πλοίο 12 ώρες), ή ένα πλοίο πιο μικρό και οικονομικότερο στα καύσιμα όπως το Διαγόρας.
ΗΠ
καλά τα λες και δεν είσαι στρατηγικός αναλυτής σαν τους άλλους καραγκιόζηδες που απλά τσαμπουνάνε ότι τους κατέβει επειδή αυτοβαπτίστηκαν στρατηγικοί αναλυτές!
ΔιαγραφήΟντως ειναι να τρελλαίνεσαι μερικές φορές με τις ασυναρτησίες που διαβάζεις εδώ στα μπλόγκ απο κάποιους.
ΔιαγραφήΚάποιοι νομίζουν οτι αντε ετσι, ενα πλοίο να φεύγει απο το Α μέρος με ενδιάμεσους σταθμούς για το Β τόπο και πάλι πίσω ειναι μια εύκολη υπόθεση.
Λές και ειναι το αστικό που κάνει τα δρομολόγια.
Μάς έκανε πάντως να γελάσουμε αυτός που έγραψε την ανάρτηση.
Και περιμένεις εσύ τώρα να δώσει λύση ο Μπουμπούκος της Μπουμπούκας ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι σοβαρός ρε φίλε που θα σε βοηθήσει ο Άδωνης (ο Σπυράκος) ???
ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΡΕ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΠΑΠΙΕΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΓΙΝΑΝΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΕΛΠΙΔΑ ΑΠ ΤΟ ΛΑΟΣ
Το μόνο δρομολόγιο που θα έγαζαν είναιΑ\
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ. ΔΕΞΙ ΄ΧΕΡΙ ΠΕΡΝΕΙ ΜΙΖΑ
Β. ΒΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΤΣΕΠΗ
Γ. ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΛΟΙΟ - ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΒΓΑΖΕΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΛΟΓΟ
Δ. ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΛΟΙΟ ΠΑΕΙ ΚΥΠΡΟ
Ε. ΒΓΑΖΕΙ ΤΗΝ ΜΙΖΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ - ΤΑ ΒΑΖΕΙ ΣΤΗΝ OF SHORE ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ
ΣΤ. ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΛΟΙΟ ΠΑΕΙ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΣΥΜΑΧΙΑ
Ζ ΓΥΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ
@ ΧΟΥΛΙΑΡΑΣ ΛΑΜΠΡΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΑΝΑΛΥΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεγάλε μου αναλυτή, θέλεις και τα λές αυτά σε σοβαρό τόνο, η θέλεις να μας κάνεις πλάκα?
Τι θα κουβαλάνε αυτά τα πλοία απο Ροδο-Καστελλόριζο-Ασντότ και επιστροφή? (Αντε να σε ενημερώσω οτι εμπορικό λιμανι εκεί ειναι το Ασντότ).
στο οικόπεδο 12 θα φτιαχτούν εξέδρες σε λίγο καιρό. 100άδες εργάτες από Κύπρο , Ισραήλ, Ελλάδα και αλλού θα δουλεύουν στις εξέδρες αυτές με βάρδιες 15 - 15 μέρες. μετά από εργασία 15 ημερών και με πολύ καλό μισθό στη τσέπη, ο εργάτης, θα μπορεί και σπίτι του να γυρνά, και διακοπές στα Ελληνικά νησιά να κάνει... αυτούς θα μπορούσαν να κουβαλάνε αυτά τα πλοία.
ΔιαγραφήΡυμουλκούμενες τις μεταφέρουν αυτές τις εξέδρες η αλλοιως oil platforms, και δεν φτιάχνονται επιτόπου.
ΔιαγραφήΚαι αυτή την δουλειά την κάνουν εξειδικευμένοι τεχνικοίκαι μηχανικοί πετρελαίου και δεν θα ειναι δυστυχώς ουτε απο Ελλάδα ουτε Κύπρο, ισως ουτε και απο Ισραήλ.
Δεν εχουμε σαν χώρες ουτε τεχνολογία ουτε τεχνογνωσία, στις εξορύξεις και αντλήσεις και ειδικά απο την θάλασσα και απο μεγάλα βάθη.
Απο την βάση της ξηράς πάνε στις πλατφόρμες και στα τρυπάνια με ελικόπτερο.
Και η συνήθης εναλλαγή προσωπικού σε αυτές ειναι κάθε 28 ημέρες. Τέσσερεις πλήρεις εβδομάδες.
Και για τα σπίτια τους μετά πάνε με αεροπλάνο, και δεν θα περιμένουν το ......παπάρι που θα κάνει και την .....αγονη γραμμη για να ρθούνε στην Ελλάδα.
Και γιατί να πάνε οπου θέλουν να πάνε μέσω Ελλάδας?
Διεθνές αεροδρόμιο έχει και το Ισραήλ και η Κύπρος.
θα δείξει πως θα εξελιχτεί η κίνηση στη περιοχή, θα δούμε στο μέλλον. ο μάγειρας, το απλό πλήρωμα δεν είναι εξειδικευμένοι τεχνικοί και μηχανικοί πετρελαίου, και η Ελλάδα έχει και αξιόλογους επιστήμονες που μπορούν να δουλέψουν εκεί.. θετικοί να ήμαστε...
ΔιαγραφήΝαι πάντα θετικοί να είμαστε και πάντα.
ΔιαγραφήΑλλά αυτές οι εταιρείες εχουν τους δικούς τους εργαζόμενους.
Στα Εμιρατα τέσσερα χρόνια σε παράπλευρη εργασία απασχολιόμουν.
Εβλεπα πως δούλευαν και τι προσωπικό απασχολούσαν.
Μάθε και γράφε.
Για απλό πλήρωμα, και τους εργάτες . Από Μπαγκλαντές, Σρι Λάνκα, Πακιστάν.
Για ηλεκτροσυγγολητές, ελασματουργούς,σωληνουργούς, εφαρμοστές, μπόσηδες,ηλεκτρολόγους απο Ινδία συνήθως.
Μαγειροκαμαρώτους κλπ, απο Φιλιππίνες.
Και πάμε και στους μεγάλους που συνήθως προέρχονται απο ΗΠΑ, Αγγλία, Νορβηγία, Ιταλία, Ιαπωνία, Κορέα.
Ανάλογα και κυρίως με την εθνικότητα της εταιρείας που έχει αναλάβει το εργο.
Αν θα δουλέψουν Κύπριοι θα ειναι στα σίγουρα αυτοί με τα ρυμουλκά, τα ανεφοδιαστικά σκάφη για πρός και απο τις πλατφόρμες, και οι πιλότοι των ελικοπτέρων σίγουρα απο Ισραήλ.
Για αυτό τον λόγο μην έχεις μεγάλες προσδοκίες για εργαζόμενους απο Ελλάδα, ισως εκτός αυτών που εχουν προυπηρεσία σε τέτοιες δουλειές και τους προσλάβουν.
Toυ Ισραήλ το ονομα του λιμανιού εννοούσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΑ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΚΑΝΑ. ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΠΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΓΊΝΕΙ. ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΙΣΡΑΗΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΛΕΤΕ.....
ΑπάντησηΔιαγραφή