Την επιβολή τέλους ρύπανσης στα υπερήλικα και ρυπογόνα αυτοκίνητα προκειμένου να επιδοτηθεί η αγορά ηλεκτροκίνητων και υβριδικών αυτοκινήτων...
προτείνει στο πόρισμα της η επιτροπή που συγκροτήθηκε στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΥΠΕΚΑ) για τη διερεύνηση των τρόπων ανάπτυξης και διείσδυσης των ηλεκτροκίνητων οχημάτων.
Η επιτροπή προτείνει συγκεκριμένα να επιδοτούνται οι αγοραστές τέτοιων οχημάτων με ποσό ίσο με το 10 % της τιμής τους και με ανώτατο όριο τις 3.000 ευρώ για τα υβριδικά και 5.000 ευρώ για τα ηλεκτροκίνητα, για προκαθορισμένο αριθμό αυτοκινήτων κάθε χρόνο και για διάστημα 2-3 ετών. Η επιδότηση αυτή, σύμφωνα πάντα με το πόρισμα της επιτροπής, θα μπορούσε να καλυφθεί είτε από την επιβολή τέλους στα ρυπογόνα αυτοκίνητα ή εναλλακτικά από το πράσινο ταμείο και την εφαρμογή αυξημένων φοροαπαλλαγών για τους αγοραστές «καθαρών» αυτοκινήτων.
Στα κίνητρα που προτείνονται για την αύξηση της διείσδυσής τους (πέρα από τα ήδη ισχύοντα που είναι η ελεύθερη κυκλοφορία στο δακτύλιο και η απαλλαγή από τέλος ταξινόμησης και τέλη κυκλοφορίας) περιλαμβάνεται επίσης η απαλλαγή από το φόρο πολυτελείας.
Επίσης, η Επιτροπή προτείνει να εφαρμοστούν προγράμματα έρευνας, ανάπτυξης, επίδειξης και ενημέρωσης στο γενικότερο γνωστικό αντικείμενο της Ηλεκτροκίνησης με αντικείμενο το σχεδιασμό και την κατασκευή οχημάτων, ηλεκτρικών κινητήρων, ηλεκτρονικών ισχύος και διαχείρισης των συστημάτων αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας. Σε αυτές τις κοινοπραξίες θα απαιτείται η συμμετοχή κυρίως Ελληνικών επιχειρήσεων, εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και ερευνητικών φορέων.
Το ΥΠΕΚΑ έθεσε το πόρισμα σε δημόσια διαβούλευση, η οποία θα διαρκέσει ως τις 10 Φεβρουαρίου.
tromaktiko.gr
προτείνει στο πόρισμα της η επιτροπή που συγκροτήθηκε στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΥΠΕΚΑ) για τη διερεύνηση των τρόπων ανάπτυξης και διείσδυσης των ηλεκτροκίνητων οχημάτων.
Η επιτροπή προτείνει συγκεκριμένα να επιδοτούνται οι αγοραστές τέτοιων οχημάτων με ποσό ίσο με το 10 % της τιμής τους και με ανώτατο όριο τις 3.000 ευρώ για τα υβριδικά και 5.000 ευρώ για τα ηλεκτροκίνητα, για προκαθορισμένο αριθμό αυτοκινήτων κάθε χρόνο και για διάστημα 2-3 ετών. Η επιδότηση αυτή, σύμφωνα πάντα με το πόρισμα της επιτροπής, θα μπορούσε να καλυφθεί είτε από την επιβολή τέλους στα ρυπογόνα αυτοκίνητα ή εναλλακτικά από το πράσινο ταμείο και την εφαρμογή αυξημένων φοροαπαλλαγών για τους αγοραστές «καθαρών» αυτοκινήτων.
Στα κίνητρα που προτείνονται για την αύξηση της διείσδυσής τους (πέρα από τα ήδη ισχύοντα που είναι η ελεύθερη κυκλοφορία στο δακτύλιο και η απαλλαγή από τέλος ταξινόμησης και τέλη κυκλοφορίας) περιλαμβάνεται επίσης η απαλλαγή από το φόρο πολυτελείας.
Επίσης, η Επιτροπή προτείνει να εφαρμοστούν προγράμματα έρευνας, ανάπτυξης, επίδειξης και ενημέρωσης στο γενικότερο γνωστικό αντικείμενο της Ηλεκτροκίνησης με αντικείμενο το σχεδιασμό και την κατασκευή οχημάτων, ηλεκτρικών κινητήρων, ηλεκτρονικών ισχύος και διαχείρισης των συστημάτων αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας. Σε αυτές τις κοινοπραξίες θα απαιτείται η συμμετοχή κυρίως Ελληνικών επιχειρήσεων, εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και ερευνητικών φορέων.
Το ΥΠΕΚΑ έθεσε το πόρισμα σε δημόσια διαβούλευση, η οποία θα διαρκέσει ως τις 10 Φεβρουαρίου.
tromaktiko.gr
Τι εννοεί ο ποιητής?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαιρός τώρα οι μακάκες της εξουσίας να ανοίξουν καινούργια μέτωπα με τον κόσμο.
Εδώ ο κόσμος τέλη κυκλοφορίας δεν εχει να πληρώσει και ασφάλιστρα το ιδιο, θέλουν να βάλουν και πρόστιμο διατήρησης παλιού αυτοκινήτου?
Εχω παρει υβριδικο. Οταν το πηρα, επικρατουσε ευνοικο κλιμα για αυτοκινητα χαμηλων ρηπων. Δεν ειχε τελος ταξινομησης, και αρχικα μονο 3 ευρω τελη κυκλοφοριας. Τωρα με τα εισπρακτικα μετρα μου παιρνουν πανω απο 1000 ευρω το χρονο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕαν αυριο δεν εχει παλι λεφτα , θα κανει κατι παρομοιο και με τα καινουρια, και σε 3-4 χρονια το πολυ, σας εχει παρει την επιδοτηση πισω. Μου θελουν και δημοσια συζητηση για το νομοσχεδιο. Σιγα μην κανω και συζητηση μαζι τους. Απλα ας μας πουν τι χρωμα κρεμαλα προτιμουν.
Πάλι για μαλάκες ψάχνουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆκου επιβολή τέλους για τα ρυπογόνα για τα "ρυπογόνα" αυτοκίνητα.
Ρε δεν βάζετε μυαλό ΜΑΛΑΚΕΣ? Δεν πείρατε το μύνημα από τις αποσύρσεις?
τα υβριδικά και τα καθαρά ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα είναι εκ των πραγμάτων αρκετά ακριβά. Αυτό τα καθιστά απαγορευτικά για τον όπως τον έχουν καταντήσει, φτωχό ελληνικό λαό. Αντίθετα τα περισσότερα ρυπογονα αυτοκίνητα είναι μεγάλης ηλικίας, και παραμένουν στο δρόμο μόνο και μόνο επειδή οι κάτοχοί τους δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να πάρουν καινούριο. Τι νομίζουν πάλι οι φωστήρες της κυβέρνησης δηλαδη; Οτι κρατάμε παλιά ρυπογόνα αυτοκίνητα για να κάνουμε το κέφι μας μόνο και θέλουν να επιβάλλουν τέλη ρύπων; Το ίδιο δεν έκαναν πριν 2 χρόνια που επιβάρυναν υπέρογκα τα παλιά αυτοκίνητα και μετά το απέσυραν;
ΑπάντησηΔιαγραφή