
Όπως τονίζεται στην επιστολή, όχι μόνο δεν απελευθερώνονται οι χερσαίες επιβατικές μεταφορές και οι τακτικές συγκοινωνιακές γραμμές, οι οποίες εξυπηρετούνται από τα ΚΤΕΛ, αλλά πριμοδοτούνται με επιπλέον χρηματοδότηση 45 εκατομμυρίων ευρώ προς επενδύσεις για εκσυγχρονισμό τους, τη στιγμή που οι επιχειρήσεις όλης της χώρας - τουριστικές και μη- κυριολεκτικά ματώνουν για να μπορέσουν να εξασφαλίσουν χρηματοδότηση από τις Τράπεζες με εξοντωτικά επιτόκια, όπως χαρακτηριστικά τονίζεται.
Παράλληλα, επισημαίνεται ότι -μεταξύ άλλων- δεν προβλέπεται η χορήγηση νέων αδειών για επιβατικά δημόσιας χρήσης αυτοκίνητα, από 5 μέχρι 9 θέσεων Ειδικής Μίσθωσης, χωρίς μετρητή με επαγγελματία οδηγό (τα γνωστά βανάκια) στα τουριστικά γραφεία, τα οποία, λόγω της φύσεως τής λειτουργίας τους, τα έχουν πραγματικά ανάγκη για την καθημερινή μεταφορά μικρών ομάδων τουριστών.
tromaktiko.gr
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.