Απίστευτη και όμως αληθινή είναι η είδηση που έφτασε στα δημοσιογραφικά γραφεία πριν λίγες μέρες και πλέον επιβεβαιώνεται από όλες τις πλευρές…
Πολλά πλοία που διεξάγουν τακτικά δρομολόγια στις Κυκλάδες και στο ευρύτερο Αιγαίο, μειώνουν πλέον την ταχύτητα τους προκειμένου να εξοικονομούν καύσιμα λόγω κρίσης. Ήδη στο Υπουργείο Ναυτιλίας έχουν λάβει την ανανεωμένη λίστα με τις ώρες των δρομολογίων και το ζήτημα αναμένεται να συζητηθεί τις επόμενες ημέρες.
Οι νησιώτες πάντως της άγονης γραμμής κάνουν λόγο για τη χαριστική βολή που τους δίνεται καθώς μετά την αύξηση του ΦΠΑ και τα συνεχή χαράτσια, πλέον θα μειωθεί και η τουριστική κίνηση εξ’αιτίας αυτού του γεγονότος…
tromaktiko.gr
Πολλά πλοία που διεξάγουν τακτικά δρομολόγια στις Κυκλάδες και στο ευρύτερο Αιγαίο, μειώνουν πλέον την ταχύτητα τους προκειμένου να εξοικονομούν καύσιμα λόγω κρίσης. Ήδη στο Υπουργείο Ναυτιλίας έχουν λάβει την ανανεωμένη λίστα με τις ώρες των δρομολογίων και το ζήτημα αναμένεται να συζητηθεί τις επόμενες ημέρες.
Οι νησιώτες πάντως της άγονης γραμμής κάνουν λόγο για τη χαριστική βολή που τους δίνεται καθώς μετά την αύξηση του ΦΠΑ και τα συνεχή χαράτσια, πλέον θα μειωθεί και η τουριστική κίνηση εξ’αιτίας αυτού του γεγονότος…
tromaktiko.gr
Τώρα το καταλάβατε; Αυτό έχει αρχίσει από πέρυσι. Τα blue star απο 27 ν.μ. που πηγαίνανε τώρα πάνε με 23 και ο Διαγόρας απο τα 20 το έχει ρίξει στα 16 με 17. Όσο πήγαινε κάποτε το Ανθη-Μαρίνα. Μονοπόλιο είναι πλέον, ότι γουστάρουν κάνουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήτα πλοια εχουν γίνει πλεον ασύμφορα και για τους πλοιοκτήτες, και για το κοινό....
ΑπάντησηΔιαγραφήσυμφωνω .επισης δεν εχει γινει μειωση του ναυλου παρολο που εχει καταργηθει ενα τελος που επιβαρηνε τα εισιτηρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι αλλα δεν ξερουν οτι ο κοσμος θα αρχισει να τους μπουκοτάρει γιατι εκμεταλευονται το μονοπωλιο και εχουν καταντησει τη Ροδο και τα νησια αγονη γραμμη.
΄΄Αεροπλανο για Αθηνα και καταμαραν για τα νησια΄΄.
Καλλίτερη αυτή η λύση στην σημερινή εποχή της κρίσης, δηλαδή της μειωμένης ταχύτητας απο το να επιβληθεί επίναυλος καυσίμων που μπορεί να φτάσει και στο 30% της τιμής του ναύλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυτε η αλλη εναλλακτική λύση που συζητιόταν το να γίνεται ενα δρομολόγιο στα δύο, προκρίθηκε, και καλλίτερα που προκρίθηκε η λιγότερο επωδυνη λύση, η της μείωσης της ταχύτητας.
Η ετερία σύντομα θα βαρέσει κανόνι. Εγγυημένο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΝΑΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ.ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΕ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΜΕΓΑΛΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΙΑ ΣΧΕΤΙΚΗ ΜΕΙΩΣΗ ΟΠΩΣ ΠΑΕΙ ΝΑ ΓΙΝΗ ΜΕ ΟΛΛΑ ΤΑ ΑΓΑΘΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως γνωρίζεις τις τιμές καυσίμων σήμερα ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως γνωρίζεις την κατανάλωση ενός τέτοιου πλοίου σήμερα για ενα κυκλικό ταξείδι?
Μήπως γνωρίζεις την εννοια το πόση πληρότητα Φθινόπωρο-χειμώνα-και μέχρι αρχές Μαϊου έχουν?
Μήπως γνωρίζεις πόσα και απο τα εισητήρια απο αυτά που εκδίδονται ειναι μειωμένα, δωρεάν, λόγω κοινωνικής πολιτικής , οχι απο τις εταιρείες αλλά με εντολές του κράτους?
Μήπως γνωρίζεις τα έξοδα συντήρησης τους?
Μήπως γνωρίζεις πόσες επιβαρύνσεις ΦΠΑ και λοιπους φόρους και τέλη υπέρ τρίτων εχει επιβάρυνση το εισητήριο?
Μήπως γνωρίζεις τα κόστη μισθοδοτροφοδοσίας των πληρωμάτων τους?
Μήπως γνωρίζεις το κόστος απόσβεσης της επένδυσής τους?
Αν ειχες τα ψυχρά νούμερα επάνω στο τραπέζι με τα κόστη και τις εισπράξεις ειδικά τωρα την χειμερινή περίοδο θα ειχες εντελώς διαφορετική αποψη.