ροή ειδήσεων

Tζένη Χειλουδάκη: «Δεν Ερωτεύτηκα Ποτέ Τον Εισαγγελέα»

H Tζένη Χειλουδάκη, η πιο γνωστή τρανσέξουαλ στην Ελλάδα μίλησε για τον γάμο της και τον εισαγγελέα Γιώργο Σακελλαρόπουλο...

«Ο γάμος, αυτό το τόσο σημαντικό γεγονός της ζωής μου με έχει κάνει ….πιο γήινη. Γιατί μέχρι πριν λίγα χρόνια ζούσα σε έναν άλλον πλανήτη, δικό μου, πλασμένο μόνο για μένα.

Το να γίνω μία νοικοκυρά έχει και τα καλά του: Έμαθα πολλά πράγματα για μένα, έμαθα αρκετά για τους ανθρώπους, ένα μεγάλο μέρος του εγωισμού μου -ο οποίος ήταν υπέρμετρος- καταλάγιασε, ψωνίζω από τη λαϊκή κάθε βδομάδα, καθαρίζω το σπίτι μου καθημερινά, μαγειρεύω για μένα και τον άντρα μου- όπως σήμερα που έφτιαξα φάβα με σαλάτα για μεσημεριανό-, έγινα εν τέλει πιο ανθρώπινη και «κανονική» είπε σε συνέντευξή της στο Down Town Κύπρου.

Όσο για τις υπερβολές που έκανε στο παρελθόν δήλωσε: «Βλέπω κάποια πράγματα σε βιντεάκια και σχεδόν κλαίω, γιατί δεν μπορώ να φανταστώ ότι κάποιες φορές έφτασα στο σημείο του απόλυτου εξευτελισμού. Στα 43 μου συνειδητοποιώ ότι τελικά δεν άξιζε τίποτε από όλα αυτά! Τότε με ενδιέφερε η δημοσιότητα, το να μπαίνω στο σαλόνι του κάθε Έλληνα- κάτι που κατάφερα με μεγάλη επιτυχία, αφού με έμαθε όλη η Ελλάδα-, να «παίζω» κάθε μέρα στα κανάλια και στα εξώφυλλα των περιοδικών. Όλα, όμως, ήταν μάταια».

Το μεγαλύτερό της λάθος, παραδέχεται ότι ήταν το ο χωρισμός της με τον εισαγγελέα Γιώργο Σακελλαρόπουλο.

«Δεν ερωτεύτηκα ποτέ τον εισαγγελέα! Όμως η στάση μου ήταν λάθος. Γιατί βρήκα έναν άνθρωπο που με λάτρεψε, έναν άνθρωπο που είχε ένα θεϊκό μυαλό, έναν άνθρωπο που με το που με κρατούσε στην αγκαλιά του εγώ αισθανόμουν ασφάλεια και εγώ τον έδιωξα για χαζούς λόγους. Αν έβλεπα το μυαλό του και την ψυχή του και όχι τόσο την εξωτερική του εμφάνιση, ίσως σήμερα να ήμουν πολύ ευτυχισμένη. Όπως αισθάνομαι αυτή τη στιγμή που είμαι ήδη παντρεμένη»

Ο σύζυγός της γνώριζε το παρελθόν της: «Από την πρώτη στιγμή. Είμαι με έναν άνθρωπο που αγαπώ, περνάω όμορφα μαζί του και, όσο καιρό διαρκέσει, είμαι σίγουρη πως θα είναι υπέροχο. Αν είμαι μάλιστα και από τους πολύ τυχερούς ανθρώπους, αυτό που ζω τώρα μπορεί να συνεχιστεί μέχρι το θάνατό μου. Και αυτό θα το ήθελα πολύ»

Οι γονείς της λατρεύουν τον σύζυγό της: «Λάτρεψαν και το γεγονός του γάμου και τον άντρα μου. Αλλά με φοβούνται κιόλας. Γιατί ξέρουν ότι είμαι μία τρελή!»

http://www.mychannel.gr

Σχόλια

  1. Ανώνυμος11/3/12 07:06

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑ....ΒΡΕ ΒΡΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΤΟΝ ΧΕΙΛΟΥΔΑΚΗ!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος11/3/12 12:40

    Ελα Τζένη μου κατέβα για υποψήφιος/α βουλευτής , ετσι για να ξεφτυλίσεις το πολιτικό σύστημα.
    Απο αντίδραση πρός τα πολιτικά κομματα οι 12νήσιοι πιστεύω θα σε ψηφίσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος11/3/12 15:38

    Ακομα ζει αυτος,αυτη,αυτο?βρε το transformer

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/3/12 18:13

      Ζει και καλοπαντρεύτηκε πρόσφατα και καλοστέκεται, (Απο φωτογραφία που ειδα).

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος7/6/12 17:51

    nai kai hestikame pou to diavasame , xaxa edo o kosmos hanetai, ehoume kai ton kathe noumero pou psofaei gia figoura kai nomizei oti einai kati. eleos tora me to kathe metalagmeno kiolas..ki edo kollaei ena erotima : giati parakalo einai oi gay anagkaioi? mi trelathoume haha

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *