ροή ειδήσεων

Έλεος... εμείς τι φταίμε ;

Γεια σας
έχω μια μικρή επιχηρηση στην Ρόδο .η επιχηρηση μου ασχολείται με τον τουρισμό.προμηθευο τα μαγαζιά με σουβενίρ και ΕΙΔΗ για την θάλασσα...

Δεν έχω πρόβλημα με αυτούς που κάνουν απεργίες αλλα απο πέρυσι και γενικότερα οπότε κάποιος κλάδος κάνει απεργία ταλαιπωρείται πολύς ΚΟΣΜΟΣ.

Απεργούν οι φορτηγατζιδες που απελευθερονεται το επαγγελμα τους δεν έχουμε τρόφιμα και καύσιμα στα νησιά πλήγμα για τον τουρισμο

Απεργούν οι ελενγκτες εναέριας κυκλοφορίας δεν έρχονται αεροπλάνα πλήγμα για τον τουρισμο
Απεργούν οι ταξιτζήδες πλήγμα για τον τουρισμο
Απεργούν οι αρχαιολόγοι !!πλήγμα για τον τουρισμο

ΕΔΏ στην Ρόδο τώρα απεργούν οι ξεναγοι. τα κρουαζιερόπλοια έρχονται και φεύγουν απο το νησι.πλήγμα για τον τουρισμο

Οι ναυτεργατες απεργούν δεν ξέρω τι στο καλο ζητάνε και αυτοί.πλήγμα για τον τουρισμο
Μήπως μπορείτε να μου πείτε πως θα αποζημιωθουμε όλοι εμείς που ασχολούμαστε με τον τουρισμο;

Τουριστικά μαγαζιά,εστιατόρια,ξενοδοχεία,μικρές μονάδες απαρτμεντς,τουριστικά πρακτορεία και ολα τα υπόλοιπα επαγγέλματα που πλητονται απο αυτές τις απεργίες;

Το δικό μου επάγγελμα γιατί δεν ΕΊΝΑΙ κλειστό;του εστιατορα ,του κάθε ένα απο εμάς που ρισκαραμε στη ζωή μας για μια δικιά μας ΔΟΥΛΕΙΑ!και όλοι αυτοί δεν θέλουν να ανοίξουν τα επάγγελμα τα τους ή να συνχωνευτουν τα ταμεία τους;το δικό μου ταμείο το συνχωνευσαν και δεν είχα κανέναν τροπο να απεργισω.αν δεν πάω στην ΔΟΥΛΕΙΑ μου δεν θα με θρέψει κανείς.

Περιμένω τον τουρισμο για να ζήσω να δουλέψω 6 μήνες για να ζήσω 12 αλλα όλοι αυτοί μου το στερούν!! Με τις πράξεις τους μου στερούν το ψωμί μου , το γάλα του παιδιού μου και όλων όσων ασχολούνται με τον τουρισμο.

που όπως όλοι φωνάζουν ΕΊΝΑΙ ότι μας εχει απομείνει για να ερθουν χρήματα στην Ελλάδα απο το εξωτερικό.

Ελεεεεεεεεοοοος πια .κάποιοι απεργούν σε βάρος των πολλών.οι νησιωτική Ελλάδα περιμενοι 1 καραβι για να εχει προμήθειες και τους το κόβουν και αυτο.

Όλοι η νησιωτική Ελλάδα περιμένει τον τουρισμο να δουλέψει.
Αυτά τα λίγα

Ευχαριστω

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Σχόλια

  1. Ανώνυμος11/4/12 17:39

    Η απάντηση είναι απλή, και είναι επίσης μια από της αίτιες που φτάσαμε εδώ! Το” προσωπικό συμφέρων” Ο καθένας για την τσέπη του! Το τρίπτυχο του σύγχρονο Έλληνα: ΕΓΩ-ΕΓΩ-ΕΓΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είναι μόνο αυτό που σημειώνει ο απο πάνω. Είναι ότι ο μαγαζάτορας αυτός προφανώς φαίνεται να νοιάζεται περισσότερο για τους απεργούς ναυτεργάτες (που κάνουν 2 μέρες τώρα απεργία) και λιγότερο για το ότι σε λίγο ο ΦΠΑ θα αυξηθεί εδώ, οι φοροι αυξάνονται, οι μισθοί όλων τριγύρω πέφτουν, η ιδιωτική περιουσία απαξιώνεται ταχύτατα, η τοκογλυφια ανθεί στη Ρόδο από ότι μαθαίνουμε, το νοσοκομείο τελεί υπο διάλυση (που σημαίνει ότι αν αρρωστήσει κανείς και δεν έχει λεφτά κάηκε).

    Για όλα τα παραπάνω φταίνε οι απεργοί;

    Το να προσπαθούν τα κάθε λογής αφεντικά να στρέψουν τους απλούς πολίτες ενάντια στον καθε απεργό είναι κάτι που δεν πρέπει να πετύχει. Αρκετά με την υποκρισία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/4/12 19:20

      ΣΩΣΤΟΣ..!!
      ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΝΑΝΤΙΩΘΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ..ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ??
      ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΥΠΝΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ!!!ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ!!

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος11/4/12 22:44

    PESTA XRYSOSTOME !!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος12/4/12 00:34

    ΚΑΙ ΠΩΣ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΘΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ?
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΚΕ-ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΑΛΛΑ ΩΣ ΕΔΩ!!!! ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΑΛΛΟΥ!
    ΕΔΩ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΟΛΑ ΣΤΟ ΒΡΟΝΤΟ... ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ... ΝΑ ΠΕΙΝΑΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΞΕΝΟΔΟΧΟΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΗΔΗ ΠΕΙΝΑΜΕ!!!
    ΣΤΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΟΛΑ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος17/4/12 17:01

    ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ.Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΜΑΣ ΒΛΕΠΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ.ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΟΤΙ ΑΝ ΧΑΘΕΙ Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΩ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΛΥΣΩ 5-6 ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΕΠΙΧΗΡΙΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ.ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΝ ΠΕΙΣΜΑΤΙΚΑ ΕΓΩ ΑΝΕΡΓΟΣ ΚΑΙ ΦΤΩΧΟΣ !! ΟΛΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΚΑΙ ΦΤΩΧΟΙ.ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΓΕΛΑΔΑ ΝΑ ΑΡΜΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΓΑΛΑ ΘΕΕ ΜΟΥ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΤΟΥ ΓΟΙΤΟΝΑ Η ΑΓΕΛΑΔΑ.ΟΠΟΙΣ ΚΑΤΛΑΒΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *