ροή ειδήσεων

Σώστε το Πρασονήσι!

Φίλες και φίλοι,
το μαγευτικό τοπίο στο Πρασονήσι της Ρόδου, ένα από τα θαύματα της φύσης, προστατευόμενη περιοχή Natura2000, ένας από τους πιο σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς...
και παράδεισος των σέρφερς, κινδυνεύει να μεταβληθεί σε χωματερή για πετρέλαιο.

Αφιερώστε πέντε λεπτά από τον χρόνο σας για να σώσουμε τη Ρόδο μας.

ΠΡΑΣΟΝΗΣΙ ΣΕ ΔΕΚΑ ...ΦΡΑΣΕΙΣ

1.ΕΘΝΙΚΟ ΠΑΡΚΟ

2.ΤΩΡΑ: ΣΟΡΩΝΗ 240 ΜW ΜΑΖΟΥΤ ΜΕ ΘΕΙΟ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 1970

3.ΑΥΡΙΟ: ΣΟΡΩΝΗ 240 ΜW ΚΑΙ ΠΡΑΣΟΝΗΣΙ 115 ΜW

4.ΔΥΟ ΕΣΤΙΕΣ ΜΟΛΥΝΣΗΣ, ΔΥΟ "ΧΩΜΑΤΕΡΕΣ"

5.ΒΑΡΥ ΜΑΖΟΥΤ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ

6.ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ, ΗΛΙΟΘΕΡΜΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ

7.ΑΠΛΑ, ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΘΕΡΜΟΣΗΦΩΝΑΣ Ή ΗΛΙΑΚΟΣ

8.ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΚΡΗΤΗ. ΗΔΗ: ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΙΤΑΛΙΑΣ-ΣΑΡΔΗΝΙΑΣ, ΙΣΠΑΝΙΑΣ-ΜΑΓΙΟΡΚΑΣ

9.ΑΝΤΙΗΛΙΑΚΟ ΛΑΔΙ Ή ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ

10.ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΘΕΡΕΤΡΟ Ή ΦΕΡΕΤΡΟ


ΡΟΔΟΣ, ΤΟΠΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΗΛΙΟΦΑΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΑ

ΡΟΔΟΣ, ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ

Φιλικά,
Πρωτοβουλία Πολιτών για την Προστασία
του Περιβάλλοντος & την Ανάπτυξη
της Νότιας Ρόδου

ΥΓ1: H υπόθεση βρίσκεται ήδη στο Συμβούλιο της Επικρατείας και στις 12.06.2012 αναμένεται η εκ νέου επανεξέτασή της από το Ε' Τμήμα.

ΥΓ2: Παρακαλούμε όλους να βοηθήσουν, ώστε να ακυρωθεί η κατασκευή του εργοστασίου. Προωθήστε, δημοσιεύστε, ενημερώστε…

ΥΓ3: Βρείτε μας στο facebook: Save Prasonisi

Σχόλια

  1. Ανώνυμος2/6/12 20:28

    Σκεφτειτε το λιγι ομως και απο την αλλη μερια: ποσες θεσεις εργασεθας θα ανοιξουν αν τελικα γινει; Απο οσο γνωριζω εδω και 2 μηνες περιπου πληρωνει εταιρια φυλαξης να το προσεχει μς δικα μας παιδια Ροδιτες και μολις ξεκινησει το εργο κανονικα θα πιασουν δουλεια πανω απο 600 ατομα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος2/6/12 20:51

    άντε ρε βλάκα... αν θες να δουλέψεις έρχεται η ΑΟΖ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/6/12 22:13

      Πηγαινε εσυ στην ΑΟΖ εγω θελω στο πρασονησιπου ειναι και διπλα στο σπιτι μου!!!

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος2/6/12 21:08

    Νά τα τα συμφέροντα που δεν θέλουν να γίνει τίποτε εδώ σε αυτό τον τόπο.

    Ξανακτύπησαν μέσω των δήθεν φίλων περιβαλλοντολόγων και άλλων αρλουμπολόγων.

    Μην πέφτετε στην παγίδα τους μην τους πιστεύετε στο τι ισχυρίζονται.
    Δουλεύουν για λογαριασμό αυτων που θίγονται αν υπάρξει ανάπτυξη και ξεφύγουμε απο την οπισθοδρόμηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος2/6/12 21:16

    600 ατομα σε ενα σταθμο; Και το πιστεψες;
    Κι ερχεται μετα και ο 9:08 να συνεχισει την προπαγανδα της δηθεν προοδου. Δεν γουσταρω την προοδο της διαπλοκης σας ρε! Αφηστε και κατι ανεπαφο σε αυτο το ομορφο νησι. Ονειρευεστε φαστ τρακ να τα κανετε ολα σαν τα μουτρα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/6/12 22:48

      Και εγω δεν γουστάρω επειδή το θέλεις εσύ και οι αλλοι ομοιοί σου βαλτοί η θιγόμενοι, να εχω μπλάκ αουτ στον ηλεκτρισμό ειδικά το καλοκαίρι , να πληρώνω επειδή δεν θέλεις η επειδή θίγονται τα συμφέροντά πανάκριβα τα καύσιμα και την θέρμανσή μου , επειδή δεν μπορούν να γίνουν σωστες λιμενικές και αλλες εγκαταστάσεις, να ερχεται με καλύτερες τιμές αυξημένες ποσότητες καυσίμων, και σωστό εργοστάσιο παραγωγής ηλ. ενέργειας.

      Θέλω την πρόοδο και την ανάπτυξη στον τόπο μου και την βελτίωση της ποιότητας της ζωής μου, και οχι να ειμαι ομηρος νοοτροπιών και σκοταδιστικών αντιλήψεων αυτών που εμποδίζουν την κάθε επιχειρούμενη ανάπτυξη.

      Ο λαός εχει αρχίσει πλέον να τους καταλαβαίνει αυτούς που καταδυναστεύουν τον τόπο.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/6/12 00:25

      Μαζουτ εν ετη 2012; Αυτο το λες προοδο; Αναπτυξη που καταστρεφει τα παντα;
      Οταν γινει διασυνδεση του νησιου με το εθνικο δικτυο, ποιοι χανουν; Ψαξτο λιγο, και θα δεις τι παιζεται.
      Προοδος με σεβασμο στο περιβαλλον. Εδω ακομα δεν ξεκινησαν καλα καλα τις εργασιες, και τους σταματησαν, γιατι ειχαν κανει εργασιες μη εγκεκριμενες, και εκτος του σχεδιου που υπεβαλαν οι ιδιοι. Ειναι σοβαροι εκει στην ΔΕΗ; Αν ηθελαν το εργο, θα ηταν πιο προσεκτικοι, δεν νομιζεις; Κι εμενα με ενοχλουν οι διακοπες, αλλα ενα εργο πρεπει να ειναι συγχρονο, με τις σημερινες δυνατοτητες της τεχνολογιας, σεβομενο το περιβαλλον. Αυτο το περιβαλλον ειναι το πιο πολυτιμο προσον αυτου του τοπου. Ας το παραδωσουμε στις επομενες γενιες σε καλη κατασταση.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος3/6/12 21:22

      .

      Η αφελής και ψευδής κινδυνολογία των εστιατορο- καντινιεριδων, ομπρελάδων , κάποιων που ασχολούνται με το σέρφινγκ, και κάποιων αλλων που θίγονται τα εκεί συμφέροντά τους βλέπω, - αν δεν εισαι απο τους ενδιαφερόμενους /θιγόμενους -, οτι καλά κρατεί.

      Ποιός σου ειπε οτι θα ειναι μαζούτ το καύσιμο που θα χρησιμοποιείται?
      Αυτό μόνο θέλω να μάθω.

      Και η διασύνδεση απο πού την θέλεις?
      Απο την ηπειρωτική Ελλάδα?
      Εκατοντάδες εκατομμύρια το κόστος.
      Πολύ μακρινή η απόσταση εως εδώ.

      Και απο την Κρήτη να γίνει η διασύνδεση ποιός τόπος θα αφήσει παραλιακά να γίνουν οι σταθμοί για να φεύγουν τα υποθαλάσσια καλώδια υψηλής τάσης?
      ¨η εκεί θα δεχτούν οι Κρητικοί να γίνει εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας για να έχουμε εμείς ηλεκτρικό ρεύμα?
      Και να γίνει η διασύνδεση, σε κάποιο μέρος θα γίνει ο σταθμός που θα βγαίνουν τα υποθαλάσσια καλώδια στην στεριά εδώ?.

      Που θα γίνουν η μάλλον που θα αφήσει κάθε τόπος και χωριο να γίνουν οι εγκαταστάσεις αποθήκευσης? .
      Μιλάμε για στρέμματα που χρειάζονται για να αποθηκεύεται η ενέργεια σε συσσωρευτές.
      Ολοι λένε μακρυά απο την γειτονιά μας και τον τόπο μας και οπου αλλού θέλουν να πάνε.
      Αλλά που καννένας δεν λέει τίποτε.

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος2/6/12 22:52

    ΠΕΡΙΟΧΗ "ΝΑΤΟΥΡΑ"? ΠΟΙΑ "ΝΑΤΟΥΡΑ"? ΚΑΡΑΚΙΤΣΑΡΙΟ, ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ, ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΑΠΟ ΤΑ ΕΚΕΙ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΛΑΜΠ ΤΩΝ ΣΕΡΦΕΡΣ, ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ... ΑΝ ΕΤΣΙ ΝΟΟΥΜΕ ΤΗΝ ΛΕΞΗ "ΝΑΤΟΥΡΑ"!! ΕΛΛΑΣ ΤΟ ...ΚΑΡΑΚΙΤΣΑΡΙΟ ΣΟΥ!!! ΕΧΕΤΕ ΠΑΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΝΑΤΟΥΡΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ? ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΤΟΥΑΛΕΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΠΡΑΣΟΝΗΣΙ, ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΝΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΕΣ ΤΩΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΩΝ..... (ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ) ΑΣ ΤΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΞΕΝΟΣ ΟΜΗΛΟΣ ΝΑ ΤΟ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ ΜΕ ΣΩΣΤΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟ ΠΑΡΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΞΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΗΝΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/6/12 02:23

      "Ξένος όμηλος" τι ζώο είναι αυτό; Να πάρει τι ο΄"Ξένος όμηλος" το σπίτι σου;; Θέλεις και πισίνα στο πρασονήσι χρυσαυγουλίνο μου;

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος2/6/12 23:00

    etsi gia pliroforisi,,,den iparhi kamia etairia filaxis,,k aftoi pou ine filakes ine alvanoi,,,opoios den to pistevi arkei na paei dithen taha mou eki ap exw k tha erthi o methistakas o alvanos na ton rwtisi an theli kati..... afta pros to parwn....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/6/12 23:43

      σωστο σε βρησκω!!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/6/12 05:03

      Ετσι για μα ξερεις απο τις 26-3 εχει αναλαβει την φυλαξη μια απο τις μεγαλυτερες εταιριες φυλαξης στην ελλαδα η kluh. Γερμανικη εταιρια - κολοσος που δραστηριοποιειται και στην ζωρα μας. Οι φυλακες ειναι ολοι Ελληνες νε αδεια εργασιας!!!!! Ετσι για να ξερεις...........

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος3/6/12 13:05

      ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ....ΦΥΛΑΚΑΣ! ΜΠΡΑΒΟ ΤΙΤΑΝΟΤΕΡΑΣΤΙΕ...ΕΧΕΙΣ ΟΡΑΜΑ...!

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος5/6/12 10:48

      etsi gia na xereis,,,epidi oi filakes alvanoi menoyn stin kattavia filarako moy,,lathos se pliroforisan,,,epidi katanta koyrastiko na sou lew alla k na mu les alla,,kane mia voltoula tin kiriaki,,mpes na dis dithen taha moy to horo k tha dis pios sekiouritas tha se ipodehthi me mia retsina sto heri,,ase lipon giati se sas alla lene k alla kanoune,,makari na doulevan ellines file mou,,alla distihws....deeeen!!pigene lipon na dis...!!!

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος3/6/12 09:23

    etsi gia na kserete ,den pate na gamithite oli tou sinaspismou ,gia ola exete lisis opos gia tin oikonomia ,alla pou tha vrite ta lefta den kserete pou pan ta tessera kai ego simfono gia to prasonisi alla po isaste gia tin soroni toso kero ,esis ola tha ta kanete prodotes pou thelete makedonia tous skopianous,ke ne ime xrysh avgi kai goustaro

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος3/6/12 19:25

    03/06 01:05 Απο ανεργος ναι προτιμω security!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος3/6/12 21:26

    ....Σχόλιο, σε επανάληψη συμπληρωμένο
    @ Ανώνυμος3/6/12 12:25 π.μ.

    Η αφελής και ψευδής κινδυνολογία των εστιατορο- καντινιεριδων, ομπρελάδων , κάποιων που ασχολούνται με το σέρφινγκ, και κάποιων αλλων που θίγονται τα εκεί συμφέροντά τους βλέπω, - αν δεν εισαι απο τους ενδιαφερόμενους /θιγόμενους -, οτι καλά κρατεί.

    Ποιός σου ειπε οτι θα ειναι μαζούτ το καύσιμο που θα χρησιμοποιείται?
    Αυτό μόνο θέλω να μάθω.

    Και η διασύνδεση απο πού την θέλεις?
    Απο την ηπειρωτική Ελλάδα?
    Εκατοντάδες εκατομμύρια το κόστος.
    Πολύ μακρινή η απόσταση εως εδώ.

    Και απο την Κρήτη να γίνει η διασύνδεση ποιός τόπος θα αφήσει παραλιακά να γίνουν οι σταθμοί για να φεύγουν τα υποθαλάσσια καλώδια υψηλής τάσης?
    ¨η εκεί θα δεχτούν οι Κρητικοί να γίνει εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας για να έχουμε εμείς ηλεκτρικό ρεύμα?
    Και να γίνει η διασύνδεση, σε κάποιο μέρος θα γίνει ο σταθμός που θα βγαίνουν τα υποθαλάσσια καλώδια στην στεριά εδώ?.

    Που θα γίνουν η μάλλον που θα αφήσει κάθε τόπος και χωριο να γίνουν οι εγκαταστάσεις αποθήκευσης? .
    Μιλάμε για στρέμματα που χρειάζονται για να αποθηκεύεται η ενέργεια σε συσσωρευτές.
    Ολοι λένε μακρυά απο την γειτονιά μας και τον τόπο μας και οπου αλλού θέλουν να πάνε.
    Αλλά που? καννένας δεν λέει τίποτε.
    Η πρόοδος εχει πάντα ενα κόστος.
    Τι να γίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος4/6/12 11:08

    Ποια επένδυση και μπουρδες?
    Η ΔΕΗ ειναι χρεωκοπημένη πάει για κλεισιμο τι θα επενδυσει?
    Κατι χαρτιά θα κάνουνε, κατι μιζες θα πεσουν, το τοπιο θα καταστρεψουν,
    και αυτο ειναι ολο.
    Τι θα το κανουν τοσο ρευμα?
    Τουριστες δεν εχουμε ποιος θα το αγοράσει?
    Περπατας το βράδυ στο κέντρο και ειναι ολα τοσο σκοτεινα, αδεια κλειστα μαγαζια,
    που πιάνετε η ψυχή σου.
    Και αυτοι ονειρευοντε καινουριο εργοστασιο.
    Παρανοήσαμε εντελως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος5/6/12 23:14

    Αγαπητέ αναγνώστη 3/6/12 9:26 μ.μ. θα προσπαθήσω να απαντήσω στα ερωτήματά σου:

    1) Όσο αφορά τι καύσιμο θα καταναλώνει το νέο εργοστάσιο παρακαλώ διάβασε προσεκτικά εδώ:

    http://dl.dropbox.com/u/8707111/%CE%95.%CE%A0.%CE%9F.%20%CE%98.%CE%97.%CE%A3.%20%CE%A1%CE%9F%CE%94%CE%9F%CE%A5.pdf

    2) Όσο αφορά τη διασύνδεση της Ρόδου με την ηπειρωτική Ελλάδα μέσω της Κρήτης θα ήθελα να σου υπενθυμίσω τις ήδη ολοκληρωμένες διασυνδέσεις Ισπανίας-Μαγιόρκας και Ιταλίας-Σαρδηνίας. Μάλιστα η διασύνδεση Ιταλίας-Σαρδηνίας κατέχει παγκοσμίως και το ρεκόρ μήκους υποβρύχιας διασύνδεσης με συνολικό μήκος διασύνδεσης 2x410km (2 καλώδια) και χρόνο ολοκλήρωσης τα 2 χρόνια (2006-2008)!

    http://dl.dropbox.com/u/8707111/Sardinia-Italy%20submarine%20interconnection.jpg

    Τώρα όσο αφορά τα δικά μας. Η διασύνδεση Κρήτης-Πελοποννήσου έχει ήδη μελετηθεί και έχουν ορισθεί ως πιθανά σημεία διασύνδεσης το ακρωτήρι Σπάθα ή Γραμβούσας από πλευράς Κρήτης και η Μονεμβασιά από πλευράς Πελοποννήσου.

    Αν υπολογίσει κανείς την συνολική απόσταση (Μονεμβασιά-ΒΔ Κρήτη και ΒΑ Κρήτη-ΝΔ Ρόδο) αυτή είναι περίπου στα 300km.

    Το κατά πόσο ένα τέτοιο έργο είναι πραγματοποιήσιμο το αφήνω στην κρίση των φίλων αναγνωστών.

    Και ναι το κόστος είναι μεγάλο αλλά λαμβάνοντας υπόψη ότι η χρήση μαζούτ περιβαλλοντικά είναι η χείριστη (σου παραθέτω ένα άρθρο σχετικά με την ατμοσφαιρική επιβάρυνση από τα φουγάρα των πλοίων, με βάση αυτό μπορείς να φανταστείς τι πρόκειται να ισχύσει αν κατασκευαστεί το εργοστάσιο, για να μην μιλήσουμε για τις διαρροές στη θάλασσα που είναι σημαντικότερη παράμετρος απ' ότι οι αέριοι ρύποι):

    http://old.eyploia.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=1125

    αλλά και οικονομικά είναι η πλέον κοστοβόρα βάσει στοιχείων της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας:

    http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4543698

    νομίζω ότι ο καθένας μπορεί να καταλάβει ποια είναι τα πραγματικά κίνητρα κατασκευής του νέου ΘΗΣ.

    Και σίγουρα θα πρέπει να κατασκευαστούν Υ/Σ υψηλής τάσης και εδώ τίθεται το ψευδοδίλημμα: εργοστάσιο-έκτρωμα ή υποσταθμοί υψηλής τάσης? Νομίζω η απάντηση είναι αυτονόητη. Και σίγουρα η διασύνδεση θα ωφελήσει όλα τα νησιά που θα διασυνδεθούν.

    Συσσωρευτές...αυτή είναι μια λέξη που την "ακούω" πρώτη φορά στα πλαίσια της έννοιας του δικτύου μεταφοράς ενέργειας. Η μόνη περίπτωση που έρχεται στο προσκήνιο η λέξη "συσσωρευτής" είναι η περίπτωση αυτόνομων παραγωγών οι οποίοι δεν είναι διασυνδεδεμένοι με το δίκτυο της ΔΕΗ και πρέπει να αποθηκεύουν την ενέργεια που παράγουν.

    Ελπίζω να σε κάλυψα.

    Φιλικά,
    Ι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/6/12 01:23

      @ Ανώνυμος5/6/12 11:14 μ.μ.

      Επίτρεψέ μου και σε εμένα να σου απαντήσω.

      1. Σταθμούς κατά τόπους αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας για το "συσσωρευτής" ηθελα να πώ.
      Το ανέφερα ως ποιό κατανοητό.

      2. Τους Κρητικούς και τους Μονεμβασιώτες τους ρώτησες αν θέλουν να γίνουν στις παραλίες τους σταθμοί για αποστολή ηλεκτρικής ενέργειας μέσω υποθαλάσσιων καλωδίων?
      Για θα αφήσουν να καταλήξουν στην κάθε παραλία τους και να περάσουν απο τους τόπους τους εναέρια καλώδια υψηλής τάσεως μέσω γιγαντιαίων πυλώνων?

      3. Πάμε τώρα και στο καύσιμο.
      Τα καύσιμα σήμερα το HFO low sulpfur ειναι ενα καύσιμο εντελώς διαφορετικό και ηδη αρχισε να χρησιμοποιείται στην ναυτιλία.
      Αποδεκτό σε ολη την Ευρώπη σήμερα.

      Διαρροές απο πού?
      Οι υποβρύχιες σωλήνες μεταφοράς φορτίου απο πλοίο στην στεριά δεν ειναι απλές σωλήνες .
      Ειναι σωλήνες που παρακολουθούνται με σένσορες.
      Και να σκάσει η να ραγίσει κάπου, υπάρχει το επόμενο περίβλημα που εμποδίζει την διαρροή.

      Μετά απο κάθε εκφόρτωση απο το πλοίο γίνεται το λεγόμενο flushing & pigging της γραμμής, για καθαρισμό και έλεγχο.
      Κατόπιν to pressuring test απο την ξηρά με Nitrogene αέριο στην γραμμή στα 15 bar με κλειστα τα μάνιφολντ απο το πλοίο.
      Οποιαδήποτε διαρροή αερίου πρός τα εξω εντός της γραμμής αμέσως γίνεται αντιληπτή.
      Το ιδιο pressuring test πρίν την εκφόρτωση γίνεται απο το πλοίο προς την ξηρά στα 8 bar για να μπορεί να επιβεβαιωθεί οτι μπορεί να ξεφορτώσει στο μέγιστο στα 5 bar πίεση.

      Δεν ειναι τόσο ανεύθυνα τα πράγματα σήμερα που ισως ηταν πρίν 20 χρόνια.

      Και εγώ ελπίζω να σου ελυσα τις απορίες σου.
      Φιλικά και απο εμένα.

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος6/6/12 02:21

    Ο υποσταθμός στο Santa Ponsa στη Μαγιόρκα:

    http://dl.dropbox.com/u/8707111/Mallorca%20substation.bmp

    Ο υποσταθμός στο Sagunto στην Ιβηρική χερσόσηνο κοντά στη Βαλένθια:

    http://dl.dropbox.com/u/8707111/Peninsula%20substation.bmp

    Φιλικά,
    Ι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος6/6/12 02:29

    Επανάληψη για να μπορείτε να ανοίξετε τις εικόνες εύκολα.

    Ο υποσταθμός στο Santa Ponsa στη Μαγιόρκα:

    http://dl.dropbox.com/u/8707111/Mallorca%20substation.jpg

    Ο υποσταθμός στο Sagunto στην Ιβηρική χερσόσηνο κοντά στη Βαλένθια:

    http://dl.dropbox.com/u/8707111/Peninsula%20substation.jpg

    Φιλικά,
    Ι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/6/12 19:50

      swstos ise megale!!!!!!!
      alla ti pedevese,,,afou allou ine to provlima,
      xereis ti magiki lexoula ''MIZES'' ??????
      Otan lipon pareis ti mizoula,meta kegete o kolos sou na to teliwseis!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος6/6/12 20:51

      Την ξέρω τη μαγική λεξούλα. Δεν είμαι αφελής. Αλλά νομίζω ότι ήρθε πλέον η ώρα η χώρα να αλλάξει σελίδα, να "κουρέψει" την πελατειακή νοοτροπία μήπως και πάρει καμιά ουσιαστική αναπτυξιακή "ανάσα" και τις μίζες να τις χώσουν στον κώλο τους αυτοί που τις πήραν! Δεν νομίζεις?

      Φιλικά,
      Ι

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος7/6/12 01:25

    @ Ανώνυμος5/6/12 11:14 μ.μ.

    Επίτρεψέ μου και σε εμένα να σου απαντήσω.

    1. Σταθμούς κατά τόπους αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας για το "συσσωρευτής" ηθελα να πώ.
    Το ανέφερα ως ποιό κατανοητό.

    2. Τους Κρητικούς και τους Μονεμβασιώτες τους ρώτησες αν θέλουν να γίνουν στις παραλίες τους σταθμοί για αποστολή ηλεκτρικής ενέργειας μέσω υποθαλάσσιων καλωδίων?
    Για θα αφήσουν να καταλήξουν στην κάθε παραλία τους και να περάσουν απο τους τόπους τους εναέρια καλώδια υψηλής τάσεως μέσω γιγαντιαίων πυλώνων?

    3. Πάμε τώρα και στο καύσιμο.
    Τα καύσιμα σήμερα το HFO low sulpfur ειναι ενα καύσιμο εντελώς διαφορετικό και ηδη αρχισε να χρησιμοποιείται στην ναυτιλία.
    Αποδεκτό σε ολη την Ευρώπη σήμερα.

    Διαρροές απο πού?
    Οι υποβρύχιες σωλήνες μεταφοράς φορτίου απο πλοίο στην στεριά δεν ειναι απλές σωλήνες .
    Ειναι σωλήνες που παρακολουθούνται με σένσορες.
    Και να σκάσει η να ραγίσει κάπου, υπάρχει το επόμενο περίβλημα που εμποδίζει την διαρροή.

    Μετά απο κάθε εκφόρτωση απο το πλοίο γίνεται το λεγόμενο flushing & pigging της γραμμής, για καθαρισμό και έλεγχο.
    Κατόπιν to pressuring test απο την ξηρά με Nitrogene αέριο στην γραμμή στα 15 bar με κλειστα τα μάνιφολντ απο το πλοίο.
    Οποιαδήποτε διαρροή αερίου πρός τα εξω εντός της γραμμής αμέσως γίνεται αντιληπτή.
    Το ιδιο pressuring test πρίν την εκφόρτωση γίνεται απο το πλοίο προς την ξηρά στα 8 bar για να μπορεί να επιβεβαιωθεί οτι μπορεί να ξεφορτώσει στο μέγιστο στα 5 bar πίεση.

    Δεν ειναι τόσο ανεύθυνα τα πράγματα σήμερα που ισως ηταν πρίν 20 χρόνια.

    Και εγώ ελπίζω να σου ελυσα τις απορίες σου.
    Φιλικά και απο εμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος7/6/12 10:28

    Αγαπητέ αναγνώστη 7/6/12 1:25 π.μ. θα σχολιάσω τα σημεία σου ένα προς ένα:

    1) Δεν υπάρχει η ανάγκη εγκαταστάσεων αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας όταν το σύστημα είναι διασυνδεδεμένο. Εξάλλου, η διασύνδεση επιτελεί και έναν άλλο σημαντικό σκοπό: τη διοχέτευση της περίσσειας ενέργειας ώστε το ηλεκτρικό σύστημα να μην καθίσταται ασταθές, κάτι το οποίο αργά ή γρήγορα θα συμβεί, λόγω διείσδυσης των ΑΠΕ, αν τα νησιωτικά συστήματα δεν διασυνδεθούν αλλά παραμείνουν απομονωμένα στηριζόμενα αποκλειστικά σε εργοστάσια μαζούτ.

    2) Οι Υ/Σ υψηλής τάσης δεν κατασκευάζονται επάνω στις παραλίες αλλά σε τοποθεσίες πλησίον των υφιστάμενων γραμμών υψηλής τάσης γι’ αυτό και η συνήθης πρακτική (διασυνδέσεις Ιταλίας-Σαρδηνίας, Ισπανίας-Μαγιόρκας) είναι η εγκατάστασή τους να γίνεται σε μια απόσταση 10-15 χιλιόμετρα απ' αυτές. Το δε υποθαλάσσιο καλώδιο οδεύει υπογείως προς τον υποσταθμό και σίγουρα δεν είναι αγωγός που μεταφέρει μαζούτ από αγκυροβόλιο 200 μέτρα μέσα στη θάλασσα και ο οποίος αφού φτάσει στις παράκτιες εγκαταστάσεις προσωρινής αποθήκευσης μαζούτ οδεύει εντός περιοχής Natura2000 για 3.5 χιλιόμετρα μέχρι το εργοστάσιο, όπως σχεδιάζεται να γίνει στο Πρασονήσι! Όσο για τους "γιγάντιους πυλώνες" η ενέργεια διοχετεύεται στο δίκτυο μέσω των υφιστάμενων γραμμών υψηλής τάσης.

    "Τους Κρητικούς και τους Μονεμβασιώτες τους ρώτησες αν θέλουν να γίνουν στις παραλίες τους σταθμοί για αποστολή ηλεκτρικής ενέργειας μέσω υποθαλάσσιων καλωδίων?" Χρησιμοποιώντας την ίδια "επιχειρηματολογία" θα μπορούσα να επιστρέψω το ερώτημα και να ρωτήσω: "Τους Ροδίτες τους ρώτησες για το εργοστάσιο?", αλλά θεωρώ ότι αυτό είναι επιχειρηματολογία πεζοδρομίου και δεν θέλω να μπω σ' αυτή την διαδικασία.

    3) Εδώ θα σε μαλώσω! Στο προηγούμενο άρθρο σου μας το έπαιζες τρελίτσα λέγοντας "Ποιός σου ειπε οτι θα ειναι μαζούτ το καύσιμο που θα χρησιμοποιείται? Αυτό μόνο θέλω να μάθω." και τώρα έχεις και άποψη τι είναι το HFO και που χρησιμοποιείται? Κάτι δεν πάει καλά εδώ...

    Αμφισβήτησες το γεγονός ότι το καύσιμο θα είναι μαζούτ και τώρα έρχεσαι με έκθεση ιδεών να εκθειάσεις τα μέτρα και τα συστήματα αποφυγής διαρροής μαζούτ. Λοιπόν, αν αυτό δεν είναι εμπαιγμός της νοημοσύνης των φίλων αναγνωστών, τότε τι είναι?


    Φιλικά,
    Ι


    ΥΓ1: Φιλική συμβουλή: Προσπάθησε να τεκμηριώνεις αυτά που γράφεις στο μέτρο του δυνατού και μην υποτιμάς τη νοημοσύνη των φίλων αναγνωστών. Αν δεν μπορείς να το κάνεις μη γράφεις γιατί εκτίθεσαι.

    ΥΓ2: Δεν είχα απορίες για να μου τις λύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/6/12 15:07

      @ Ανώνυμος7/6/12 10:28 π.μ.


      Αγαπητέ μου μετά συγχωρήσεως, βλέπω εναν πανικό σου.

      Βλέπω οτι δεν το αντέχεις εσύ και η παρέα σου που ισως θίγονται τα συμφέροντά σας εκεί κάτω, να σας βγαίνουν κάποιοι που να βάζουν τα πράγματα στην θέση τους και να μην αφήνουν να παραπλανάται ο κόσμος.
      Δεν υποτιμώ καμμιά νοημοσύνη του κόσμου.
      Τον σέβομαι τον κόσμο.
      Απλούστατα δεν τον αφήνω να παραπλανάται σε αυτό το θέμα.

      Για τεκμηρίωση! οντως τεκμηριώνω αυτό που λέω.
      Μεταμεσονύκτια σου τεκμηρίωσα το πώς εκφορτώνονται τα καύσιμα με ασφάλεια.

      Για τους Κρητικούς και τους Μονεμβασιώτες αντί για απάντησης στο ολο θέμα που ανέπτυξα μου απάντησες με ερώτηση υπεκφυγής.

      Τέλως πάντων.

      Ας μην το κουράζουμε πρός το παρόν αλλο αυτό το θέμα.
      Δεν θα επανέλθω σε αυτήν εδώ την ανάρτηση με σχόλιο.

      Σε επόμενη ανάρτηση που καταφέρετε να βάλετε πάλι με το ιδιο θέμα σε αυτό εδώ το μπλόγκ τότε θα επανέλθω και θα παραθέσω τις τεκμηριωμένες απόψεις μου μέχρι σήμερα συγκεντρωτικά.
      Θα με καταλάβετε απο τον τρόπο γραφής μου, και με υπογραφή Γιάννης Γ.

      ΥΓ. Δεν ξέρω, θα προσπαθήσω πάντως να ανεβάσω και φωτογραφίες της εκεί περιοχής αν χρειαστεί, δείχνοντας τις εκεί καταπατήσεις που εχουν γίνει και ενα σωρό αλλες παρανομίες.
      Το τελευταίο περί καταπατήσεων κλπ, δεν το αναφέρω ως αιχμή πρός το πρόσωπό σου .

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος7/6/12 20:53

      Άσε τους πανικούς ρε "ειδήμονα". Ο τυπάκος 7/6/12 10:28 π.μ. σε "άδειασε" κανονικότατα!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος8/6/12 02:31

      Είναι γεγονός ότι είμαστε ξέφραγο αμπέλι ή Ζούγκλα. Κάθε θρασύς ιδιώτης κάνει ότι γουστάρει έλλειψη συντεταγμένης πολιτείας ή και πολιτείας αρωγού στην επιχειρηματικότητα. Και τα δύο αληθεύουν! Η διαπλοκή και η απάτη είναι μεγάλο πρόβλημα. Και το Δημόσιο είναι πρωταθλητής σε όλα τα παραπτώματα.

      Το Πρασονήσι θα μπορούσε να είναι Παράδεισος, με πολλές θέσεις εργασίας για τους κατοίκους της νότιας Ρόδου, αλλά που μυαλό οι έρημοι...
      Περιμένουν τους επιχειρηματίες με τα γιγαντιαία λουξ ξενοδοχεία να τους πάνε την ανάπτυξη.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *