Το τελευταίο διάστημα σχεδόν το σύνολο των τηλεοπτικών σταθμών, προβάλλει διαφημιστικά σποτ για τις λεγόμενες "μπάλες πλυσίματος ρούχων", που μπορούν - κατά τον ...
ισχυρισμό των διαφημίσεων - να αντικαταστήσουν τα απορρυπαντικά, στα πλυντήρια ρούχων, αποφέροντας μεγάλο οικονομικό όφελος στους καταναλωτές, ενώ ταυτόχρονα προστατεύουν το περιβάλλον.
Εκατοντάδες καταναλωτές που πείστηκαν και αγόρασαν το προϊόν, απηύθυναν στην συνέχεια ερωτήματα προς την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Στις 30 Μαΐου 2012, η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ανακοίνωσε...
«Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται μια συνεχής προβολή διαφημιστικών καταχωρήσεων, για προϊόντα διάφορων εταιρειών, που αφορούν σε «μπάλες πλυσίματος ρούχων» (washing ball, laundry ball κ.λ.π.», τα οποία προωθούνται, ως τα προϊόντα, που μπορούν να αντικαταστήσουν τα απορρυπαντικά, στα πλυντήρια ρούχων και να αποφέρουν μεγάλο όφελος, στους καταναλωτές, ενώ, ταυτόχρονα, προστατεύεται το περιβάλλον.
Η προώθηση των προϊόντων αυτών γίνεται, με ισχυρισμούς, όπως ότι: «πρόκειται για προϊόντα, που παράχθηκαν κατόπιν επιστημονικών ερευνών (νανοτεχνολογία κ.λ.π.), ότι είναι «οικολογικά», «υποαλλεργικά», «έχουν αντιβακτηριδιακή δράση» κ.λ.π. και η χρήση τους έχει, ως αποτέλεσμα, «οικονομία στην κατανάλωση νερού και ρεύματος» κ.λ.π. Επίσης, χρησιμοποιούνται μαρτυρίες επώνυμων, για την απόδειξη των παραπάνω ισχυρισμών.
Κατόπιν των παραπάνω καταχωρήσεων, η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, προκειμένου να προστατεύσει τα οικονομικά συμφέροντα των καταναλωτών, από ενδεχόμενη παραπλάνησή τους, έχει ήδη ξεκινήσει σχετική έρευνα, σε συνεργασία, με το Γενικό Χημείο του Κράτους, τις Περιφερειακές Υπηρεσίες Εμπορίου και τον ΑΣΑΟΣ, αρμόδιο φορέα για την απονομή του οικολογικού σήματος.
Από τα μέχρι τώρα στοιχεία, που έχει συγκεντρώσει η Υπηρεσία μας προκύπτουν τα εξής:
• Στην Ισπανία, η Αρμόδια Αρχή για την Προστασία των Καταναλωτών κατέληξε, στο συμπέρασμα, ότι οι ισχυρισμοί, με τους οποίους προωθούνται τα εν λόγω προϊόντα είναι παραπλανητικοί και διέταξε την παύση της παραπλανητικής διαφήμισης, επειδή οι εργαστηριακές δοκιμές, σε 14 προϊόντα της κατηγορίας, έδειξαν ότι τα αποτελέσματα του πλυσίματος, στο πλυντήριο, είναι τα ίδια με το να είχε χρησιμοποιηθεί σκέτο νερό. Επίσης, διαπιστώθηκε ότι, κατά το πλύσιμο, δεν εξαλείφονται τα μικρόβια και τα βακτήρια. Επισημάνθηκε δε, ότι αν, κατά τη διάρκεια του πλυσίματος, ανοίξει αυτή η μπάλα, υπάρχει κίνδυνος να δημιουργηθεί πρόβλημα στο πλυντήριο.
• Η Αρμόδια Αρχή των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής (Federal Trade Commission Protecting America's Consumers - FTC), σε ανακοίνωσή της, για προϊόντα «Laundry Gadgets», αναφέρει ότι: «... οι καταναλωτές πριν σταματήσουν να χρησιμοποιούν τα δοκιμασμένα απορρυπαντικά θα πρέπει να σκεφθούν ότι οι δοκιμές έχουν δείξει ότι αυτά τα "gadgets" δεν κάνουν τίποτε άλλο από το να "καθαρίζουν" το πορτοφόλι τους και ότι, στην καλύτερη περίπτωση, είναι οριακά καλύτερα από το πλύσιμο των ρούχων, σε ζεστό νερό και μόνο, και όχι τόσο αποτελεσματικά όσο το πλύσιμο, με απορρυπαντικό πλυντηρίων ρούχων, στη χειρότερη περίπτωση, τα προϊόντα είναι εντελώς άχρηστα».
Με βάση τα παραπάνω, η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή συνιστά, στους καταναλωτές, να είναι επιφυλακτικοί, ως προς την αγορά των εν λόγω προϊόντων.
24gr.blogspot.com
ισχυρισμό των διαφημίσεων - να αντικαταστήσουν τα απορρυπαντικά, στα πλυντήρια ρούχων, αποφέροντας μεγάλο οικονομικό όφελος στους καταναλωτές, ενώ ταυτόχρονα προστατεύουν το περιβάλλον.
Εκατοντάδες καταναλωτές που πείστηκαν και αγόρασαν το προϊόν, απηύθυναν στην συνέχεια ερωτήματα προς την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Στις 30 Μαΐου 2012, η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ανακοίνωσε...
«Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται μια συνεχής προβολή διαφημιστικών καταχωρήσεων, για προϊόντα διάφορων εταιρειών, που αφορούν σε «μπάλες πλυσίματος ρούχων» (washing ball, laundry ball κ.λ.π.», τα οποία προωθούνται, ως τα προϊόντα, που μπορούν να αντικαταστήσουν τα απορρυπαντικά, στα πλυντήρια ρούχων και να αποφέρουν μεγάλο όφελος, στους καταναλωτές, ενώ, ταυτόχρονα, προστατεύεται το περιβάλλον.
Η προώθηση των προϊόντων αυτών γίνεται, με ισχυρισμούς, όπως ότι: «πρόκειται για προϊόντα, που παράχθηκαν κατόπιν επιστημονικών ερευνών (νανοτεχνολογία κ.λ.π.), ότι είναι «οικολογικά», «υποαλλεργικά», «έχουν αντιβακτηριδιακή δράση» κ.λ.π. και η χρήση τους έχει, ως αποτέλεσμα, «οικονομία στην κατανάλωση νερού και ρεύματος» κ.λ.π. Επίσης, χρησιμοποιούνται μαρτυρίες επώνυμων, για την απόδειξη των παραπάνω ισχυρισμών.
Κατόπιν των παραπάνω καταχωρήσεων, η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, προκειμένου να προστατεύσει τα οικονομικά συμφέροντα των καταναλωτών, από ενδεχόμενη παραπλάνησή τους, έχει ήδη ξεκινήσει σχετική έρευνα, σε συνεργασία, με το Γενικό Χημείο του Κράτους, τις Περιφερειακές Υπηρεσίες Εμπορίου και τον ΑΣΑΟΣ, αρμόδιο φορέα για την απονομή του οικολογικού σήματος.
Από τα μέχρι τώρα στοιχεία, που έχει συγκεντρώσει η Υπηρεσία μας προκύπτουν τα εξής:
• Στην Ισπανία, η Αρμόδια Αρχή για την Προστασία των Καταναλωτών κατέληξε, στο συμπέρασμα, ότι οι ισχυρισμοί, με τους οποίους προωθούνται τα εν λόγω προϊόντα είναι παραπλανητικοί και διέταξε την παύση της παραπλανητικής διαφήμισης, επειδή οι εργαστηριακές δοκιμές, σε 14 προϊόντα της κατηγορίας, έδειξαν ότι τα αποτελέσματα του πλυσίματος, στο πλυντήριο, είναι τα ίδια με το να είχε χρησιμοποιηθεί σκέτο νερό. Επίσης, διαπιστώθηκε ότι, κατά το πλύσιμο, δεν εξαλείφονται τα μικρόβια και τα βακτήρια. Επισημάνθηκε δε, ότι αν, κατά τη διάρκεια του πλυσίματος, ανοίξει αυτή η μπάλα, υπάρχει κίνδυνος να δημιουργηθεί πρόβλημα στο πλυντήριο.
• Η Αρμόδια Αρχή των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής (Federal Trade Commission Protecting America's Consumers - FTC), σε ανακοίνωσή της, για προϊόντα «Laundry Gadgets», αναφέρει ότι: «... οι καταναλωτές πριν σταματήσουν να χρησιμοποιούν τα δοκιμασμένα απορρυπαντικά θα πρέπει να σκεφθούν ότι οι δοκιμές έχουν δείξει ότι αυτά τα "gadgets" δεν κάνουν τίποτε άλλο από το να "καθαρίζουν" το πορτοφόλι τους και ότι, στην καλύτερη περίπτωση, είναι οριακά καλύτερα από το πλύσιμο των ρούχων, σε ζεστό νερό και μόνο, και όχι τόσο αποτελεσματικά όσο το πλύσιμο, με απορρυπαντικό πλυντηρίων ρούχων, στη χειρότερη περίπτωση, τα προϊόντα είναι εντελώς άχρηστα».
Με βάση τα παραπάνω, η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή συνιστά, στους καταναλωτές, να είναι επιφυλακτικοί, ως προς την αγορά των εν λόγω προϊόντων.
24gr.blogspot.com
Γιατι λοιπον η Γραμμ.Προστασιας Καταναλωτη δεν απαγορευει την διαφημιση και πωληση του παραπανω προιοντος?
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Ανώνυμος20/6/12 11:21 μ.μ.
ΔιαγραφήΔεν ειναι τρόφιμο, ποτό, φάρμακο, η επικίνδυνο προϊόν για την υγεία η την σωματική ακεραιότητα , για να απαγορευτεί η διαφήμηση η η πώληση.
Αμα ειμαι, εισαι, ειναι ο ενας η ο αλλος αφελής, πώς θα ζήσουν κάποιοι έξυπνοι?
Πολλοί ζούνε σήμερα εις βάρος των αφελών και κορρόιδων
ΚΑΙ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΕΓΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΑΠΟΡΡΥΠΑΝΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ??? ΒΑΣΙΛΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατι εισαι τρομπας να γιατι. Ψαξε στο γκουγκλ και στην γραμματεια καταναλωτη και μετα ελα να μας γραφεις τις πιπες σου.
ΔιαγραφήΠαιδιά εγώ το χρεισιμοποιώ εδώ και ένα μήνα και το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό. Μήπως δεν συμφέρει τις πολυεθνικές απορρυπαντικών και κάνουν την επίθεσή τους?
ΔιαγραφήΝαι οντως δουλευει και ειναι πολυ καλο.
ΔιαγραφήΤο κοστος της ειναι........0,50$
ΑπάντησηΔιαγραφήαπο Κινα!!!!!!!!!
Κλασσικά. Το πρώτο ειναι η το τελευταίο που το αγοράζουν από την Κίνα 0.50$ η και 1$ και τα πουλάνε εδώ 15€ και 20€.
Διαγραφήego den ta vazo so plindirio mou to pire i proin gynaika mou xexexe
ΑπάντησηΔιαγραφήxaxaxa , mhn skas 8a pareis allo plhnthrio k 8a vreis allh gynaika!
Διαγραφήxaxaxaxa!!!!!
Διαγραφή