ροή ειδήσεων

Στην άκρη τα πείσματα για το καλό μας!

Πάλι εκδικητικά θα ψηφίσουν κάποιοι, χωρίς να υπολογίζουν το συμφέρον της πατρίδας μας...και γιατι ειστε τόσο εριστικοί με το Πασοκ; μηπως δεν ξέρετε ότι μεγάλο μέρος του κόμματος...
που υποστηρίζετε -Σύριζα αποτελείτε από το βαθύ Πασοκ; Μας δουλεύετε τώρα; Αυτοι ουρανοκατέβατοι ηρθαν; ή μηπως είναι πεντακάθαροι; ο ίδιος ο κύριος Κυν....δης που είχε κατεβει με τις τοπικες του Πασοκ κ μαλιστα είναι εκλεγμένος, εδώ κ μέρες έρχεται στον μέρος που δουλεύω και προσπαθεί να με πείσει να ψηφίσω Συριζα. Τι μου λέτε τώρα!
Όσο για τη ΝΔ , είμαι από τους λογικούς Ελληνες που αφήνω τα πείσματα και τα πειράματα , γιατι δεν είναι καιρος για αυτά και ξέρω ότι αυριο θα έχω μία κυβέρνηση που τουλάχιστον θα μπορώ να ελπίζω ότι τα πράγματα θα μπουν σε ένα δρόμο. Οι Τουρίστες θα αρχίζουν να έρχονται κ θα πάρουμε μία ανάσα...σε αντίθεση με την αναστάτωση που θα προκαλούσε το Συριζα. Εδώ το πρόβλημα δεν θα ήταν μόνο οικονομικό αλλά κ εθνικό και όποιος θέλει να το παίξει πατριώτης ψηφίζοντας Συριζα μάλλον δεν διάβασε καν το πρόγραμμά του που πολύ εύκολα μπορει να το βρει στο διαδίκτυο.
Εγώ ψήφισα ΝΔ και εχω τουλάχιστον τη συνείδησή μου καθαρη ότι δεν θα μαι απ'αυτους που επέλεξαν να γυρίσουν τη χώρα μας 50 χρόνια πίσω , που θα δώσουν στην Τουρκία το δικαίωμα να εκμεταλλευτεί το Αιγαίο και θα διαγράψουν την ιστορία μας ως Μακεδόνες!
Η Ελλάδα είναι μία χώρα πλούσια σε πολιτισμό και ιστορία, όποιος ονειρευεται μια πολυπολιτισμική κοινωνία που δεν θα ξέρουμε από που κατάγεται ο γειτονάς μας και τη γλώσσα μιλάει να παει στην Αμερική...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Σχόλια

  1. Ανώνυμος17/6/12 20:11

    Εσύ μπορεί να χεις τη συνείδηση σου καθαρή ψηφίζοντας αυτούς που σε πηδαγανε τόσα χρόνια και σε γονατίσανε, άλλοι πάλι όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος17/6/12 20:29

    OLa kala, apoti fainetai oi ellines para th mourmoura tous , psifisan swsta!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος17/6/12 20:59

    Αποτι φαινεται ειμαστε απλα αξιοι της μοιρας μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος17/6/12 21:02

    Δηλαδή για να κάνουμε το σωστό θα πρέπει να ψηφίσουμε με το ζόρι Νέα Δημοκρατία. Αλήθεια έχεις βγει έξω από το σπίτι σου να δεις τι γίνεται? Στην υπόλοιπη Ελλάδα ο κόσμος πεινάει αυτοκτονεί ο ένας μετά τον άλλον γιατί δεν αντέχει άλλο αυτήν την κατάσταση. Έχουμε καταντήσει οι μετανάστες και οι λαθρομετανάστες να έχουν περισσότερα δικαιώματα από εμάς και εσύ μου λες για πειράματα και εγωισμούς. Εσύ είσαι μια χαρά εδώ βολεμένος δεν έχεις πεινάσει ούτε πρόκειται να πεινάσεις όσο υπάρχει τουρισμός στην Ρόδο. Άλλα ξέχασα τι μας νοιάζει τι γίνεται στην υπόλοιπη Ελλάδα την κοιλιά μας να γεμίζουμε και στα @@ μας οι άλλοι. Σε λίγο που καιρό που οι Αλβανοί και όλοι οι ξένοι θα σου κάνουν κουμάντο να δούμε τι θα λες. Άλλα από αυτά που λες καταλαβαίνω θα γλείφεις τους ξένους πας και σου πετάξουν κανένα κοκαλάκι να γλείψεις.
    Αν δεν το έχεις καταλάβει ο κόσμος είναι αγανακτισμένος με τον αρχηγό σου και τον άλλον τον Βενιζέλο που υπογράψανε την καταδίκη της Ελλάδας. Γιατί εκεί μας έχουν στείλει. Ελα βρίσε με γιατί δεν ξέρεις να κάνεις αντίλογο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος17/6/12 21:30

    Η κατα-τρομοκράτηση των Ελλήνων ψηφοφόρων απο τη Μέρκελ και τα τσιράκια της τους δοσίλογους στην Ελλάδα ΠΕΤΥΧΕ .

    1ο κόμμα η ΝΔ .

    Ρε ΡΑΓΙΑΔΕΣ όμως τώρα θέλω να σας δώ να κλαψουρίζεται που το Μνημόνιο δε θα σας αφήσει ούτε βράκα να φοράτε ...

    ΡΑΓΙΑΔΕΣ ΡΑΓΙΑΔΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος17/6/12 21:43

    Αρα απο αυριο με ΝΔ Πασοκ δεν θα υπαρχουν λαθρομεταναστες θα γινει επαναδιαπραγματευση του μνημονιου και ολα καλα.
    Τωρα που θα σας βλεπω να ψοφατε με το 3ο Μνημονιο να σας δω ζωα,αλλα τωρα ειναι πλεον αργα.Ετοιμαστειτε απο αυριο για νεα χαρατσια απολυσεις και εκχωρηση εθνικης κυριαρχιας στους ξενους.Πιο πολυ ομως λυπαμαι για τους κολογερους που φοβουμενοι μην χασουν την συνταξουλα τους ψηφισαν ΝΔ και εκλεψαν το μελλον των παιδιων και εγγονιων τους.
    Ειναι τραγικο αυτο που θα πω αλλα οταν θα ψοφατε (κολογεροι) ουτε τα ιδια τα παιδια σας δεν θα σας λυπηθουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/6/12 22:38

      ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ Η ΡΟΔΟΣ ΗΤΑΝ ΣΥΡΙΖΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ.ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΛΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΗΣΑΣΤΑΝ ΜΙΑ ΖΩΗ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΝΔ ΤΟ ΓΥΡΙΣΑΤΕ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ.ΟΠΩΣ ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΣΑΝ ΠΡΟΒΑΤΑ ΤΟ 2009 ΤΟ ΤΟΥ ΓΑΠ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΝ ΑΛΕΞΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΟΥΣΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ.ΑΝΤΕ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΟΛΟΙ ΣΑΣ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/6/12 22:53

      Κάτσε τώρα βγήκε ο σωτήρας σου , να παίξει κυβέρνηση με τον άλλο χοντρό σωτήρα πάλι , να το ευχαριστηθεις. Games of throw up.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος17/6/12 23:16

      ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΝΕΝΑ ΣΩΤΗΡΑ.ΑΛΛΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΦΕΛΗΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΑΛΕΞΗΣ ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΟΥΣΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΦΡΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΗΛΙΟ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ.ΟΥΤΕ ΒΕΒΑΙΑ ΠΙΣΤΕΨΑ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΕΒΓΑΖΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ.ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΙΣΚΑΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ,ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ.ΑΝ ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος17/6/12 23:40

      Αν καταργούσαμε το μνημόνιο και σταματούσαμε να πληρωνουμε στους δανειστές μας τοκοχρεωλύσια που ουσιαστικά εκεί πάνε όλα τα χρήματα που δανειζόμαστε(ειρωνία ε;) , τότε ναι υπάρχει τρόπος να πληρωθούν γιατι οι ποροι υπάρχουν και με λίγη οργάνωση και υπομονή θα τα καταφέρναμε(Όχι οτι έχουμε αυτές τις αρετες αλλα τουλαχιστον να προσπαθουσαμε ρε πουστη μου). Δεν εισαι αφελής να πιστεύεις ότι ο Τσιπρας θα καταργούσε οτιδήποτε αλλά με συγχωρείς είσαι αφελής αν πιστεύεις ότι με Σαμαρά και πλάτη το Πασοκ και όποιον άλλο κωλοτούμπα θα καταφέρεις να επιβιώσεις. Κι εγώ κι εσύ και όλος ο κόσμος. Γιατί την σύνταξη ή το μισθό σου θα την πληρωθείς τέλος του μήνα. Να είσαι σίγουρος όμως ότι με αυτούς πάλι θα τους τον δώσεις πίσω τριπλά (οικονομικά και ψυχολογικά).

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος18/6/12 00:21

    Γιατι ψηφίζω ΠΑΣΟΚ-ΝΔ
    Επιτέλους θα σας λύσω την απορία. Ποιός είμαι εγώ που εξακολουθώ να στηρίζω τον δικομματισμό? Γιατί επιμένω ? Γιατί θα ψηφίζω ΠΑΣΟΚ - ΝΔ μέχρι να πεθάνω ?
    - Γιατί είμαι διορισμένος ρε κορόΙδο. Στο Δημόσιο και σε καμμιά δεκαριά επιτροπές.
    - Γιατί είμαι και συνδικαλιστής και παίρνω επιπλέον επιδόματα χωρίς να ρίχνω πενιά.
    - Γιατί σε μερικά χρόνια θα...
    είμαι και βουλευτής. Όλοι οι άλλοι συνδικαλιστές είναι πιό μάγκες από μένα?
    - Γιατί ο πατέρας μου παίρνει σύνταξη εθνικής αντίστασης από τη δεκαετία του 80, η μητέρα μου μαϊμού αναπηρική και η αδελφή μου, που δεν βλέπει καλά εδώ και μερικά χρόνια, την βγάλαμε τυφλή.
    - Γιατί η γυναίκα μου έχει επιχείρηση και κάνει πολλές δουλειές με το Δημόσιο (βάζω και εγώ το χεράκι μου βέβαια).
    - Γιατί η κόρη μου που σπουδάζει είναι ήδη χωμένη στα κόλπα του φοιτητικού κινήματος - με βλέψεις για ηγετική θέση στη νεολαία του κόμματος. Από εκεί και πέρα ο δρόμος είναι ανοικτός.
    - Γιατι όπου νά ΄ναι ο γιός μου πάει φαντάρος και εγώ που έχω τις άκρες βέβαια θα τον μεταθέσω στα σύνορα Αμαρουσίου - Κηφισσιάς.
    - Γιατί κάτι τσίμπησα και εγώ από όλα αυτά τα δισ της μίζας που κυκλοφόρησαν τα τελευταία χρόνια. Που νομίζεις ότι το βρήκα το Cayenne?
    - Γιατί μου επιτρέπεουν να έχω το Cayenne στο όνομα της επιχείρησης της γυναίκας μου, το εξοχικό στο όνομα των παιδιών μου και το κοτεράκι στην off shore του ξάδελφου του Μιχάλη που είναι εργολάβος δημοσίων έργων. Κανένας δεν θα με ρωτήσει που τα βρήκα.
    - Γιατί για κάθε υπογραφή που βάζω παίρνω φακελλάκι. Οι γιατροί καλύτεροι είναι?
    - Γιατί άν ποτέ με ρωτήσουν τι ήταν αυτά που υπόγραφα, θα κάνω τον μαλάκα με επιτυχία και θα την γλυτώσω. Πήγε ποτέ κανείς φυλακή? Είπαμε, ότι έχω άκρες.

    - ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΛΑΜΟΓΙΟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ????

    Και αν νομίζεις ότι αυτοί οι τελειωμένοι ΚΑΜΜΕΝΟΙ - ΤΣΙΠΡΕΣ - ΚΟΥΒΕΛΗΔΕΣ θα μαζέψουν ψήφους, είσαι μακριά νυχτωμένος. Τώρα που έρχονται οι εκλογές θα αναλάβουν δράση οι φίλοι από τα ανεξάρτητα ΜΜΕ και θα βάλουν τα πράγματα στη θέση τους.....Στρίμωγμα των αντίπαλων υποψηφίων, αβάντα στους δικούς μας, λίγο προβολή παραπάνω, κανένα εξτρα σκανδαλάκι και η δουλεία έγινε....ΤΙ ΔΙΑΒΟΛΟ!!!!!!! ΧΘΕΣΙΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ???????????????

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΟΡΟΪΔΑ !!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/6/12 04:04

      Με όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που περιγράφεις, είναι σίγουρο ότι έπρεπε να ψηφίσεις ΣΥΡΙΖΑ.
      Πάλι μεθυσμένος ήσουν;

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *