ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΗΣΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΤΑΝ ΨΩΝΙΖΕΤΕ ΑΠΟ SUPER MARKET. ΠΗΓΑ ΣΤΑ CARREFOUR ΡΟΔΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΨΩΝΙΣΩ... ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΙΟΝ ΑΛΛΗ ΤΙΜΗ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΟ ΤΑΜΠΕΛΑΚΙ ΣΤΟ ΡΑΦΙ ΚΑΙ ΑΛΛΗ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ (ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ 5,8 €). ΑΦΟΥ ΠΗΡΑ ΤΟ ΤΑΜΠΕΛΑΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΡΑΦΙ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΑΝ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ .ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙ ΓΙΝΟΤΑΝ ΠΡΟ ΚΡΙΣΗΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΚΛΕΨΙΜΟ ΕΠΕΦΤΕ.
ΓΙΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΥΠΟΨΙΑΣΜΕΝΟΙ ΟΤΑΝ ΨΩΝΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΕΛΕΓΧΟ ΡΑΦΙΟΥ ΚΑΙ ΤΙΜΗΣ.
Υ.Γ Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΤΑ CARREFOUR ΡΟΔΟΥ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
ΓΙΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΥΠΟΨΙΑΣΜΕΝΟΙ ΟΤΑΝ ΨΩΝΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΕΛΕΓΧΟ ΡΑΦΙΟΥ ΚΑΙ ΤΙΜΗΣ.
Υ.Γ Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΤΑ CARREFOUR ΡΟΔΟΥ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Γίνονται και θα γίνονται τέτοια λάθη στα Σούπερ Μάρκετ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧιλιάδες ειναι οι κωδικοί των προϊόντων στα ράφια.
Κάθε τόσο και λίγο και ειδικά με τις προσφορές γίνεται το έλα να δείς.
Και τα λάθη ειδικά εντοπίζονται σε εκείνα τα ηλεκτρονικά ταμπελάκια που αλλάζουν μόνο με ειδικό ηλεκτρονικό τρόπο.
Εγω πιστεύω οτι για την συγκεκριμένη περίπτωση οτι η τιμή που ειδε ο αναγνώστης ηταν η τιμή που εμεινε απο την περασμένη εβδομάδα στο ταμπελάκι .
Εβδομάδας προσφορών σε ορισμένα προϊόντα που κατα καιρούς εχουν με προσφορές -30% , -40% στην τιμή τους κλπ.
Και δεν άλλαξε η τιμή στο μικρό ηλεκτρονικό ταμπελάκι που ειναι στο ράφι οταν εληξε η προσφορά.
Στο ταμείο ναί αλλαξε γιατί οι τιμές των ταμείων διορθώνονται απο κεντρικό σύστημα επάνω στην Αθήνα.
Στα κάρφουρ ειδικά υπάρχει σε σύγκριση με άλλες εταιρείες σούπερ μάρκετ στο προσωπικό μεγάλη πρέσσα.
Πρέσσα και αγχος που προέκυψε απο την εργασιακή ανασφάλεια το αν θα κλείσουν δεν θα κλείσουν τελικά τα κάρφουρ στην Ελλάδα.
Πρέσσα και αγχος λόγω μείωσης του προσωπικού ειτε λόγω οικονομιών ειτε λόγω τώρα των αδειών και με τον φόρτο εργασίας να πέφτει στους υπόλοιπους.
Υπάρχει και το ανθρώπινο λάθος η η παράλειψη στην διόρθωση, η η απειρεία, και ειχαμε αυτή την διαφορά στην συγκεκριμένη περίπτωση.
Για καννέναν λόγο πάντως πιστευω οτι δεν έγινε σκόπιμα.
τι θα πει αυτο; αν έγινε σκόπιμα η όχι;
ΑπάντησηΔιαγραφήέγινε λάθος; οκ πρόστιμο επιτέλους τα λάθη πρέπει να πληρώνονται
Άραγε έχει γίνει λάθος κωδικός και η τιμή να είναι πιο χαμηλή όχι βέβαια και αυτό δεν είναι μόνο στο συγκεκριμένο μαγαζί αλλά σε όλα και προσοχή σε αυτά που σας υπενθυμίζουν ότι σας υποστηρίζουν δηλαδή λειτουργούν για το συμφέροσας
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Ανώνυμος21/7/12 7:32 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι το κέρδος ποιό θα ειναι για σενα?
Αυτά τα πρόστιμα ειναι ασφαλισμένα σε ασφαλιστικές εταιρείες ως ασφαλιστικός κίνδυνος της κάθε τέτοιας επιχείρησης και απο εκεί πληρώνονται ..
Απλούστατα θα καλέσουν μετά τον φτωχο υπάλληλο η τον αρμόδιο του τμήματος του μαγαζιού που δεν πρόσεξε, που δεν εκανε το ενα δεν εκανε το άλλο, θα τον κατσαδιάσουν , και εάν υπάρχει και προιστορία με αυτόν η δεν ειναι αρεστός στον διευθυντή κινδυνεύει μέχρι και με απόλυση.
Χρόνια δούλευε η γυναίκα μου ταμίας σε αυτόν τον ομιλο και ξέρω απο πρωτο χέρι τι στεσσάρισμα υπάρχει σε αυτές τις δουλειές, και πως λειτουργούν τα συστήματά τους και ειδικά αν στοχοποιηθεί απο κάποιο λάθος ο κάθε ενας υπάλληλος..
Εάν αισθάνεσαι ευτυχής το να χάσει κάποιος την δουλειά του τι να πώ παραπάνω.
Αναλογήσου μόνο οτι ο καθένας μπορεί να κάνει κάποιο λάθος στην δουλειά του.
Ας βλέπουμε και την ανθρώπινη διάσταση του θέματος.
την ανθρώπινη διάσταση του θέματος να τη δει ο manager στον ισολογισμό του μήνα. εγώ είμαι πελάτης και θα πληρώνω ότι αναγράφει η τιμή του προϊόντος που επέλεξα. Αν κάποιος θέλει να βγάλει παραπάνω λεφτά εις βάρος μου για τον α,β λόγο, μπορεί να πάει σπίτι του, και όσον αφορά τους τυπάκους που αναλαμβάνουν δουλειές για τις οποίες δεν πληρούν τα προσόντα σε πληροφορώ ότι υπάρχουν πολλοί που θα έκαναν τη δουλειά τους ΣΩΣΤΑ χωρίς να κλέβουν ανυποψίαστους πελάτες εσκεμένα ή μη. Το έλα ρε αδερφέ ένα λάθος κάναμε, έπρεπε να έχει τελειώσει πριν πολλά χρόνια. ΤΑ ΛΑΘΗ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ, είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι. Δεν χαίρομαι όταν κάποιος χάσει τη δουλειά του από "λάθος" αν το "λάθος" όμως επαναλαμβάνεται τότε πρέπει να αναρωτηθεί αυτός ο κάποιος μήπως θα ήταν καλύτερα να κάνει μια ΑΛΛΗ δουλειά.
ΔιαγραφήΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ. ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΡΑΦΙ ΜΕ ΤΑΜΕΙΟ ΤΟ ΕΧΩ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΆ ΣΤΑ ΚΑΡΦΟΥΡ!!ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΊΝΕΙ ΕΚΕΙ!ΠΗΓΑ ΠΡΙΝ 3 ΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΣΠΟΡΤΕΞ ΠΑΙΔΙΚΑ .ΤΑ ΕΙΧΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΜΕ ΚΑΡΤΕΛΑΚΙ ΑΠΟ 16Ε ΜΟΝΟ 9,80Ε ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΗΡΑ.ΜΕΤΑ ΕΚΑΝΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΨΩΝΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ 15 ΛΕΠΤΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ.ΕΠΕΙΔΕΙ ΗΜΟΥΝ ΥΠΟΨΙΑΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΠΑ ΣΤΗΝ ΤΑΜΙΑ ΝΑ ΔΕΙ ΠΟΙΑ ΤΙΜΗ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΣΤΟ ΠΑΠΟΥΤΣΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ 16Ε.ΟΤΑΝ ΤΗΣ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ 9,80Ε ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΚΑΡΤΕΛΑΚΙ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΤΙΜΗ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΠΤΩΣΗ ,ΦΩΝΑΞΕ ΤΗΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ.ΤΗΣ ΕΞΗΓΗΣΑ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ??????????ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΔΕΊΞΕΤΕ ΤΟ ΚΑΡΤΕΛΑΚΙ ΠΟΥ ΕΙΔΑΤΕ!!!!!!ΠΗΓΑ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ??????ΕΙΧΕ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΚΑΡΤΕΛΑΚΙΑ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΔΙΑΔΡΟΜΟ!!!!!!!!ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΕ ΟΤΙ ΕΒΓΑΛΕ Η ΙΔΙΑ ΤΑ ΚΑΡΤΕΛΑΚΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΠΕΡΝΟΥΣΕ Η ΤΑΜΙΑΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΤΩΣΗ!!!!ΣΑ ΔΕ ΝΤΡΕΠΟΝΤΕ ΛΕΩ ΕΓΩ!!!!!!!ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΑΩ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1 ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ !!!!!ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ !!!!ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ!!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΛΕΒΟΥΝ, ΝΑ ΤΡΑΒΑΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΘΟΥΝ ΛΙΓΟ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΚΑΡΧΑΡΙΕΣ.
ΕΓΩ ΕΧΩ ΗΔΗ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΩ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΕΣ ΣΥΜΕΡΙΦΟΡΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΕΣ/ΟΥΣ ΚΑΒΑΛΗΜΕΝΕΣ/ΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΤΟΥΓΡΟΥ ΣΤΟ YOUTUBE ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΒΡΩ.
ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ!!ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ!!ΔΕΝ ΑΝΑΚΑΛΥΦΘΗΚΕ ΤΩΡΑ ΕΝ ΜΕΣΩ ΚΡΙΣΗΣ!!ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ
ΔιαγραφήΜΕ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΤΟΤΕ ΜΕΓΑΛΟΣ ΝΤΟΡΟΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΜΕ!!
ΑΥΤΟ ΤΟ "ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ"ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ ΣΤΑ ΕΝ ΛΟΓΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ!!ΤΩΡΑ ΑΝ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΚΟΠΙΜΑ Η ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ Η ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ΑΠΟ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΤΟΥ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΚΡΙΣΗΣ ΜΑΛΙΣΤΑ!!
ΓΙ'ΑΥΤΟ Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΙΑΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΡΑΦΟΜΕΝΗ ΤΙΜΗ ΣΤΟ ΡΑΦΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ!!!
ΛΑΘΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΑΡΦΟΥΡ ΕΧΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΙΔΗ ΚΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕ.... ΤΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΕ Η ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΛΑΘΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ Κ ΕΜΕΙΣ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ ΟΤΑΝ ΨΩΝΙΖΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΗΝ ΚΛΕΨΙΑ ΛΑΘΟΣ ΤΗΝ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ?????
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΑΝΑΒΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ ΟΙ ΚΩΔΙΚΟΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήTo ίδιο μου έχει συμβεί πριν τρία χρόνια στο Βερόπουλο στο Μήδεια αλλά και πέρσι στον Πάππου στην Ιξιά. Το ανέφερα στο κατάστημα και αποζημιώθηκα αμέσως (μου έδωσαν τη διαφορά). Και στις δύο περιπτώσεις ενημέρωσα με φαξ τη διεύθυνση Εμπορίου και μου είπαν ότι θα κάνουν μήνυση.
ΑπάντησηΔιαγραφήαποζημιωθηκατε, αυτο ειναι για να μην κανετε καταγγελια καλοπιασματα ειναι ο κοσμος πρεπει να ξηπνηση επιτελους..............
Διαγραφήafou pire tin diafora giati mas prizei ta arxidia i kyria....
ΑπάντησηΔιαγραφήgiati malakizmene an ego klepso kati kai me piasun sto tamio ....fa po oti ekna lafos kai telos?
Διαγραφή