ροή ειδήσεων

Γ.Γ. Καταναλωτή: Πώς να τα βγάλετε πέρα με τις τράπεζες

Απαντήσεις στις δεκατέσσερις συνηθέστερες απορίες των πολιτών σχετικά με τις τραπεζικές συναλλαγές τους, τις χρεώσεις, αλλά και όσα θα πρέπει να κάνουν εάν δεν μπορούν να ανταποκριθούνστις υποχρεώσεις τους...
δίνει η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Στην επίσημη ιστοσελίδα της υπάρχει ειδική ενότητα για τις ρυθμίσεις οφειλών προς τράπεζες, με τα απαιτούμενα έντυπα, ξεκινώντας από το στάδιο του εξωδικαστικού συμβιβασμού, όπου οι δανειολήπτες έρχονται σε επαφή με την τράπεζά τους και αναζητούν τις εναλλακτικές επιλογές, για να ακολουθήσει, εάν δεν βρεθεί μια κοινά αποδεκτή λύση, το δεύτερο βήμα του δικαστικού συμβιβασμού και τέλος, το στάδιο της ρύθμισης των χρεών με δικαστική απόφαση.

Όπως αναφέρει ο Ελεύθερος Τύπος, οι οφειλέτες μπορούν μέσα από την ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή (www.efpolis.gr) να πληροφορούνται ποιοι φορείς ενεργοποιούνται στην περιοχή τους και μπορούν να τους συνδράμουν στην επιδίωξη εξώδικου συμβιβασμού με τους πιστωτές τους.

Επίσης, οι πολίτες θα βρουν απαντήσεις σε ερωτήσεις όπως τι κινδύνους διατρέχουν αν χρωστούν σε κάρτες και καταναλωτικά δάνεια και δεν υπάρχει στο όνομα τους ακίνητη περιουσία, καθώς και τι γίνεται στην περίπτωση που κάποιος απολύθηκε πρόσφατα και δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τα χρέη του.

Για να δείτε αναλυτικά τις απαντήσεις σε χρήσιμες σαν αυτές ερωτήσεις επισκεφτείτε την ακόλουθη σελίδα: http://www.efpolis.gr/el/component/efaq/

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *