Εχτές το μεσημέρι ξήλωσαν από το νέο δημοτικό σχολείο Παστίδας τα αλουμινένια παράθυρα από συνεργείο που πριν από λόγο καιρό τα είχε τοποθετήσει επειδή δεν είχε πληρωθεί... από την εταιρεία η οποία κάνει και το έργο.
Συγκεκριμένα πήγαν άτομα από το συνεργείο αφαίρεσαν τα παράθυρα λόγο μεγάλης οφειλής του εργολάβου του έργου.
Είχε ενημερώσει εδώ και πολύ καιρό ότι οι επιταγές που είχε πάρει από τον εργολάβο ( πάνω από 50.000,00 ) ήταν ακάλυπτες και ότι έδινε προθεσμία μέχρι τέλος Αυγούστου για να διευθετήσει η εκκρεμότητα μεταξύ τους. Από τον εργολάβο ( γνωστό και μη εξαιρετέο στο Ροδίτικο κοινό ) λάμβανε συνεχώς υποσχέσεις που ποτέ δεν πραγματοποιήθηκαν. Έτσι μη έχοντας άλλο τρόπο να αντιδράσει αποφάσισε να πάρει το εμπόρευμα του πίσω.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι δεν είναι ο μόνος που έχει οικονομικές διαφορές με τον εργολάβο αλλά και πολύ άλλοι προμηθευτές του έργου καθώς και προσωπικό του ίδιου του εργολάβου.
Για το συμβάν ενημερώθηκε η αστυνομία καθώς και η υπηρεσία της περιφέρειας.
Τελικά αυτοί που θα την πληρώσουν θα είναι τα παιδάκια της περιοχής που για μια ακόμη φορά δεν θα μπορούν να κάνουν μάθημα στο καινούριο σχολειό.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Συγκεκριμένα πήγαν άτομα από το συνεργείο αφαίρεσαν τα παράθυρα λόγο μεγάλης οφειλής του εργολάβου του έργου.
Είχε ενημερώσει εδώ και πολύ καιρό ότι οι επιταγές που είχε πάρει από τον εργολάβο ( πάνω από 50.000,00 ) ήταν ακάλυπτες και ότι έδινε προθεσμία μέχρι τέλος Αυγούστου για να διευθετήσει η εκκρεμότητα μεταξύ τους. Από τον εργολάβο ( γνωστό και μη εξαιρετέο στο Ροδίτικο κοινό ) λάμβανε συνεχώς υποσχέσεις που ποτέ δεν πραγματοποιήθηκαν. Έτσι μη έχοντας άλλο τρόπο να αντιδράσει αποφάσισε να πάρει το εμπόρευμα του πίσω.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι δεν είναι ο μόνος που έχει οικονομικές διαφορές με τον εργολάβο αλλά και πολύ άλλοι προμηθευτές του έργου καθώς και προσωπικό του ίδιου του εργολάβου.
Για το συμβάν ενημερώθηκε η αστυνομία καθώς και η υπηρεσία της περιφέρειας.
Τελικά αυτοί που θα την πληρώσουν θα είναι τα παιδάκια της περιοχής που για μια ακόμη φορά δεν θα μπορούν να κάνουν μάθημα στο καινούριο σχολειό.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
I epidotisi tou ESPA pou pire afto t sxoleio pou einai (mazi ta fagame)
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί δεν μας λέτε ποιος είναι ο εργολάβος που κάνει το έργο.
ΑπάντησηΔιαγραφήna rwtisw kati auto pou einai sti foto einai to neo sxoleio? kai to palio diladi pws einai?xaxaxaxa....pantws kala ekane o anthrwpos kai ta ksilwse efoson den tou ta plirwnan...axristoi autoi pou mas kivernane...afora kai autous stin topiki autodioikisi...dustuxws...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι ο ίδιος εργολάβος που έφτιαξε και την περιμετρική οδό. 5 χρονιά για 2 χιλιόμετρα δρόμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήpou einai o Maxairidis pou kamarone gia to ESPA gia afto to sxoleio, aaaaa ksehasa forai tin stoli tou pirosvesti to kalokairi kai to paizei chuck noris
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραίος ο εργολάβος. Πείτε μας ποιός είναι να τον φέρω να μου φτιάξει το σπίτι!
ΑπάντησηΔιαγραφήFile mono ean exeis ESPA kai ta trone alli erhete aftos
ΔιαγραφήΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΓΑΠ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕφόσον ξέρουν για τι άνθρωπο πρόκειται για του δίνουν έργα οι αρμόδιες υπηρεσίες.
ΔιαγραφήΡε Νικολάκη. γέρασες και μυαλό δεν έβαλες
ΑπάντησηΔιαγραφήτο σχολειο, καλα...και το εφτιαξαν, περασε κανεις να δει απο ποιο δρομο θα περναμε για να περνουμε τα παιδια μας στο σχολειο?? ο δρομος που υπαρχει, ειναι υποτιθεται ανοδος και καθοδος...αλλα δεν χωρανε να περασουν 2 αυτοκινητα. Οποτε τα χιλιαδες αμαξια που θα περνανε, πως θα ανεβοκατεβαινουν?????? και τελος παντων ευχομαι να τον κανουν μονοδρομο, ομως δεν υπαρχει ουτε πεζοδρομιο για να πανε τα παιδια μας σχολειο.Δηλαδη με τοσο μεγαλη διελευση των οχηματων που θα γινεται καθημερινα απο τους γονεις των μαθητων, οι μαθητες πως θα πηγαινουν με τα ποδια στο σχολειο, αφου δεν υπαρχουν πεζοδρομια???? αυτα τα σκεφτηκε καποιος υπευθυνος???? μαλλον οχι.....οπως παντα μπακαλοδουλειες... MADE IN GREECE!!!!ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΣΑΝ ΤΑ ΓΑΤΙΑ!!!!!ΓΙΑΤΙ??? ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑΤΕ ΟΥΤΕ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ!!!! ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήσυμφωνω,αλλα τελεικα σχολειο που θα πανε τα παιδια?
Διαγραφή