Ο φωτογράφος αποθανάτισε ένα ομολογουμένως σπάνιο και παράξενο περιστατικό.
Το Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου, και λίγο πριν την είσοδο στο εμπορικό λιμάνι της Ρόδου...
όπου υπάρχει πάρκινγκ χωρίς ιδιαίτερη σήμανση, ο οδηγός του απεικονιζόμενου λεωφορείου προσπάθησε να κάνει έναν δύσκολο ελιγμό εξ αιτίας του άναρχου παρκαρίσματος άλλων οχημάτων στα δεξιά και αριστερά του δρόμου.
Αποτέλεσμα; Το λεωφορείο παραλίγο να "ντελαπάρει", ωστόσο τελικά ισορρόπησε πάνω στη στροφή του δρόμου και το ατύχημα αποφεύχθηκε την τελευταία στιγμή.
Για στήριγμα του λεωφορείου χρησιμοποιήθηκε μάλιστα... μια σκάλα, έτσι ώστε οι επιβάτες να μπορέσουν να αποβιβαστούν ασφαλείς.
news247.gr
parapona-rodou.blogspot.com
Το Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου, και λίγο πριν την είσοδο στο εμπορικό λιμάνι της Ρόδου...
όπου υπάρχει πάρκινγκ χωρίς ιδιαίτερη σήμανση, ο οδηγός του απεικονιζόμενου λεωφορείου προσπάθησε να κάνει έναν δύσκολο ελιγμό εξ αιτίας του άναρχου παρκαρίσματος άλλων οχημάτων στα δεξιά και αριστερά του δρόμου.
Αποτέλεσμα; Το λεωφορείο παραλίγο να "ντελαπάρει", ωστόσο τελικά ισορρόπησε πάνω στη στροφή του δρόμου και το ατύχημα αποφεύχθηκε την τελευταία στιγμή.
Για στήριγμα του λεωφορείου χρησιμοποιήθηκε μάλιστα... μια σκάλα, έτσι ώστε οι επιβάτες να μπορέσουν να αποβιβαστούν ασφαλείς.
news247.gr
parapona-rodou.blogspot.com
Ο χώρος που έγινε το συμφάν είναι στην περιοχή των παλιών σφαγείων και είναι παραχωρημένος για στάθμευση μεγάλων οχημάτων και υπάρχουν και διαγραμμίσεις για αυτό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈπειτα το λεωφορείο ήταν άδειο και παρκαρισμένο για ώρα εκεί, από τεχνικό πρόβλημα μάλλον το οποίο δεν έχει διευκρινιστεί ακόμα το λεωφορείο έλυσε μονό του και τσούλησε εκεί χωρίς ΟΔΗΓΟ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ !!!!
Οίκουτας Νεκτάριος
Καλησπέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή έτυχε να είμαι παρόν και γνώστης του όλου συμβάντος οδηγούσα και εγώ ένα λεωφορείο και παρκάραμε μαζί με το λεωφορείο που έπαθε το ατύχημα.
Το λεωφορείο ήταν παρκαρισμένο για τουλάχιστον μίση ώρα πριν λύσει και φύγει μόνο του εμείς είχαμε παραμείνει στο χώρο τουλάχιστον 15 λεπτά διπλά στα λεωφορεία, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες όμως όταν είχαμε φύγει το λεωφορείο έφυγε μονό του και κύλησε προς την θάλασσα δεν είχε ώμος οδηγό εκεί ούτε επιβάτες ούτε έκανε κανένα ελιγμό
Η σκάλα δε την χρησιμοποίησαν οι τεχνικοί για να δουν από πού θα δεθεί και να σηκωθεί χωρίς να του προξενήσουν περεταίρω ζημιές.
Οίκουτας Νεκτάριος
ρεζίλι γίναμε πάλι
ΑπάντησηΔιαγραφήi parapliroforisi sto terma omos re eleos pios to anevase to ar8ro o odigos ksexase to xeirofreno kai to leoforeio kilise..ti malakies oti eixe kosmo kai manouvres einai prasina aloga..malakia tou odigou itan kai telos logika den 8a to ksanakanei...?
ΔιαγραφήΤελικα υπαρχουν πολυ χτυπημενα ατομα.Ο αρθρογραφος δεν ειχε τι να κανει,ειδε το λεωφορειο και εφτιαξε ολοκληρη ιστορια με οδηγους,κοσμο, επικινδυνους ελιγμους και την αναρτησε.Ρε δεν παμε καλα.Καθολου καλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήουτε ο φωσκολος τετοιο σεναριο!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ αρθρογράφος είχε μεγάλη φαντασία όταν έγραφε αυτό το άρθρο! Καταρχήν το λεωφορείο δεν είχε επιβάτες, δεύτερον ήταν παρκαρισμένο και κλειδωμένο.Τρίτον, το χειρόφρενο ήταν τραβηγμένο, κάτι που αποδεικνύεται από τον μηχανικό, ο οποίος μπήκε πρώτος μετά την ανάσυρση του λεωφορείου απο το γκρεμό και διαπίστωσε ότι δεν ήταν η "αιτία" το χειρόφρενο, ώστε το λεωφορείο να "φύγει" στο γκρεμό. Έπειτα,το μέρος στο οποίο το λεωφορείο ήταν παρκαρισμένο, είναι χώρος για παρκινγκ και όχι χώρος αποβίβασης πελατών.Το σημαντικότερο δε που χρειάζεται να τονίσουμε είναι ότι ο αρθρογράφος διακρίνεται από μεγάλη εξυπνάδα, ώστε να διατυπώνει στο αρθρο ότι μια σκάλα αλουμινίου, η οποία δε ζυγίζει πάνω από 3 το πολύ κιλά μπόρεσε να συγκρατήσει ένα λεωφορείο το οποίο ζυγίζει τόνους.Επιπλέον, όσοι επιθυμούν να διαδραματίζουν το ρόλο του "εξυπνάκια" και να λένε ότι ήταν "βλακεία" του οδηγού να κρατήσουν την εξυπνάδα τους για τον εαυτό τους και να μην βρίσκουν αφορμές να κατηγορούν χωρίς να γνωρίζουν την αλήθεια!!! Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας!Τ.Λ.
ΑπάντησηΔιαγραφήAπο φυσικη βλεπω σκίζουμε παντως..επειδη ειναι 3 κιλα δεν μπορει να κρατησει τονους...τι σχεση εχει το βαρος με την αντοχη;;;Δηλ. αν π.χ εβαζαν ενα Η που ζυγίζει 50 κιλα και καθετα κραταει 50-100 τόννους πως θα σου φαινοταν;;;
ΔιαγραφήΠαντως η σκαλα με 200 κιλα θα ηταν ετοιμη για ανακυκλωση.....καλα που δεν κρατουσε βαρος γιατι.....
nai exeis dikio den itan vlakia tou odigou..ir8e o iraklis i malon sori plrofories lene oti eidan kapion me kokkini kapa kai me s sto sti8os na to travai gia na pai ston gkremo.....
ΑπάντησηΔιαγραφήFile autos me tin kokkini kapa eine ( O KALOS ) o alos me tin maBri kapa eine o KAKOoooooooooooos
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ αρθρογραφος νά κόψη τά λιγμενα τουλάχιστο εν ώρας εργασίας
ΑπάντησηΔιαγραφή