Θετική κατάληξη είχαν οι συνομιλίες ανάμεσα στις διοικήσεις της Aegean και της Olympic Air αφού σύμφωνα με πληροφορίες μετά το τέλος...
...της σημερινής συνεδρίασης του Χρηματιστηρίου Αθηνών ή αύριο το πρωί θα υπάρξει κοινή ανακοίνωση που θα αναφέρει ότι οι δύο εταιρίες πρόκειται να συγχωνεύσουν το πτητικό τους έργο.
Η επαναπροσέγγιση των δύο εταιριών έρχεται 20 μήνες μετά την απόφαση της Κομισιόν να μην επιτρέψει να προχωρήσει η συγχώνευση των αεροπορικών εταιρειών Aegean Airlines- Olympic Air, με το σκεπτικό ότι στην Ελλάδα θα υπήρχε μονοπώλιο στις γραμμές εσωτερικού κάτι που θα εκτόξευε τις τιμές των εισιτηρίων (τουλάχιστον στα δημοφιλή δρομολόγια).
Όμως η άσχημη οικονομική κατάσταση της χώρας καθώς και η κατακόρυφη πτώση του πτητικού έργου ανάγκασε τις δύο εταιρίες να ξανακαθίσουν στο ίδιο τραπέζι.
Ειναι χαρακτηριστικό ότι το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς, η συνολική κίνηση από την Αθήνα μειώθηκε κατά περίπου 8,1% στις γραμμές εσωτερικού και κατά 13,9% στις γραμμές εξωτερικού.
Οι δύο εταιρίες μπορεί να τα έχουν βρει αλλά θα πρέπει να πείσουν και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή η οποία είχε γνωμοδοτήσει κατά της συγχώνευσης.
Ωστόσο, το μεγάλο ατού -σύμφωνα με πηγές από τις δύο εταιρίες- είναι το γεγονός ότι πλέον στα δρομολόγια εσωτερικού δραστηριοποιείται και τρίτη εταιρία, η Cyprus Airlines εδώ και περίπου ένα χρόνο. Η νέα εταιρεία - σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες - αναμένεται να φέρει την ονομασία «Olympic».
Όπως αναφέρουν κάποιες πηγές από την αγορά των αερομεταφορών, η «πτωχευμένη Κυπριακή αεροπορική εταιρία» εισήλθε στην ελληνική αγορά και λειτούργησε εν γνώση των δύο εταιριών έτσι ώστε να «ξεμπλοκάρει» από την Ε.Ε. το θέμα της συγχώνευσής τους, ενώ σε δεύτερο στάδιο πιθανόν να ενταχθεί και αυτή στο νέο εταιρικό σχήμα.
Πηγή: protothema.gr
parapona-rodou.blogspot.com
...της σημερινής συνεδρίασης του Χρηματιστηρίου Αθηνών ή αύριο το πρωί θα υπάρξει κοινή ανακοίνωση που θα αναφέρει ότι οι δύο εταιρίες πρόκειται να συγχωνεύσουν το πτητικό τους έργο.
Η επαναπροσέγγιση των δύο εταιριών έρχεται 20 μήνες μετά την απόφαση της Κομισιόν να μην επιτρέψει να προχωρήσει η συγχώνευση των αεροπορικών εταιρειών Aegean Airlines- Olympic Air, με το σκεπτικό ότι στην Ελλάδα θα υπήρχε μονοπώλιο στις γραμμές εσωτερικού κάτι που θα εκτόξευε τις τιμές των εισιτηρίων (τουλάχιστον στα δημοφιλή δρομολόγια).
Όμως η άσχημη οικονομική κατάσταση της χώρας καθώς και η κατακόρυφη πτώση του πτητικού έργου ανάγκασε τις δύο εταιρίες να ξανακαθίσουν στο ίδιο τραπέζι.
Ειναι χαρακτηριστικό ότι το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς, η συνολική κίνηση από την Αθήνα μειώθηκε κατά περίπου 8,1% στις γραμμές εσωτερικού και κατά 13,9% στις γραμμές εξωτερικού.
Οι δύο εταιρίες μπορεί να τα έχουν βρει αλλά θα πρέπει να πείσουν και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή η οποία είχε γνωμοδοτήσει κατά της συγχώνευσης.
Ωστόσο, το μεγάλο ατού -σύμφωνα με πηγές από τις δύο εταιρίες- είναι το γεγονός ότι πλέον στα δρομολόγια εσωτερικού δραστηριοποιείται και τρίτη εταιρία, η Cyprus Airlines εδώ και περίπου ένα χρόνο. Η νέα εταιρεία - σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες - αναμένεται να φέρει την ονομασία «Olympic».
Όπως αναφέρουν κάποιες πηγές από την αγορά των αερομεταφορών, η «πτωχευμένη Κυπριακή αεροπορική εταιρία» εισήλθε στην ελληνική αγορά και λειτούργησε εν γνώση των δύο εταιριών έτσι ώστε να «ξεμπλοκάρει» από την Ε.Ε. το θέμα της συγχώνευσής τους, ενώ σε δεύτερο στάδιο πιθανόν να ενταχθεί και αυτή στο νέο εταιρικό σχήμα.
Πηγή: protothema.gr
parapona-rodou.blogspot.com
Ποια συγχώνευση εξαγορά είναι
ΑπάντησηΔιαγραφήαμάσητο τον κάταπιε ο Βασιλάκης τον Βγενοπουλο
Από το 2010 τα ειχαν βρεί οι δυό τους και ειχαν ζητήσει την ενοποίηση δια της εξαγοράς η απορρόφησης της μιας απο την αλλη.
ΔιαγραφήΔεν τους ειχε αφήσει τοτε η αρμόδια υπηρεσία της Ευρωπαικής Ενωσης για τέτοια επίσημη ενοποίηση.
Τώρα τα πράγματα εχουν διαφοροποιηθεί, και το αεροπορικό τοπίο βρίσκεται σε αλλο επίπεδο.
Εγιναν και κάποιες αεροπορικές ενοποιήσεις μεταξύ αλλων ξένων εταιρειών και φυσικά δεν μπορούσαν να αρνηθούν και τον εδώ ¨γάμο¨ αυτών των εταιρειών.
Ειχε ειπωθεί κάποτε και την εποχή που τα πράγματα δεν ηταν τραγικά οπως σήμερα, οτι για το μέγεθος της αεροπορικής εξυπηρέτησης της Ελλάδος ειναι για τους δέκα μήνες του χρόνου υπεραρκετή....... “μισή“ αεροπορική εταιρεία. .
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι για τους δύο μήνες του κατακαλόκαιρου δηλαδή την φούλ τουριστική περίοδο το πολύ μία αεροπορική εταιρεία ειναι υπεραρκετή..
Πόσο μάλλον τώρα.