«Καμπανάκι» για τον κίνδυνο να χαθεί η διδασκαλία γαλλικών και γερμανικών από τα σχολεία λόγω έλλειψης καθηγητών έκρουσε η έκτακτη Γενική Συνέλευση...
...των καθηγητών Γαλλικής και Γερμανικής γλώσσας και Φιλολογίας σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας.
Στη Γενική Συνέλευση συμμετείχε μεγάλος αριθμός καθηγητών, οι οποίοι εξέφρασαν την αγανάκτησή τους για την κατάσταση η οποία επικρατεί στα Δημοτικά, Γυμνάσια, Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια της χώρας όσον αφορά τη διδασκαλία της β’ ξένης γλώσσας.
Μεταξύ άλλων συζητήθηκαν τα εξής, όπως αποτυπώνονται σε ανακοίνωση των καθηγητών ξένων γλωσσών:
Ένα και πλέον μήνα μετά την έναρξη του σχολικού έτους χιλιάδες μαθητές και μαθήτριες όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης στερούνται του δικαιώματος διδασκαλίας της ξένης γλώσσας την οποία έχουν επιλέξει να διδαχθούν.
Σε πολλά σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης παρατηρείται το φαινόμενο οι Διευθυντές να πιέζουν τους μαθητές και τις μαθήτριες να παρακολουθήσουν άλλη γλώσσα από αυτήν την οποία έχουν επιλέξει ή και διδαχθεί τη περσινή σχολική χρονιά.
Σημειώθηκαν πλήθος παρατυπιών και παρεκκλίσεων στη δημιουργία τμημάτων γαλλικής και γερμανικής γλώσσας στα Λύκεια της χώρας.
Παρατηρήθηκαν επίσης παρατυπίες και πιέσεις από πλευράς Δ/ντων Εκπ/σης όσον αφορά στον ανώτερο αριθμό μαθητών ανά τμήμα β΄ ξένης γλώσσας με αποτέλεσμα τη δημιουργία υπερμεγεθών τμημάτων στα Δημοτικά και Γυμνάσια της χώρας.
Τα παραπάνω ευνοούν την όξυνση των εκπαιδευτικών ανισοτήτων και οι γονείς δικαιολογημένα διαμαρτύρονται έντονα και αγανακτούν, αφού λόγω των αυξημένων οικονομικών προβλημάτων των οικογενειών το Δημόσιο σχολείο καλείται, και οφείλει για να επιτελέσει σωστά το ρόλο του και να καλύψει την ανάγκη εκμάθησης ξένων γλωσσών.
Με βάση τα παραπάνω η Γ.Σ. διαπίστωσε ότι :
Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι να κινδυνεύει να χαθεί η δυνατότητα διδασκαλίας της Γαλλικής και Γερμανικής γλώσσας.
Πηγή: protothema.gr
parapona-rodou.blogspot.com
...των καθηγητών Γαλλικής και Γερμανικής γλώσσας και Φιλολογίας σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας.
Στη Γενική Συνέλευση συμμετείχε μεγάλος αριθμός καθηγητών, οι οποίοι εξέφρασαν την αγανάκτησή τους για την κατάσταση η οποία επικρατεί στα Δημοτικά, Γυμνάσια, Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια της χώρας όσον αφορά τη διδασκαλία της β’ ξένης γλώσσας.
Μεταξύ άλλων συζητήθηκαν τα εξής, όπως αποτυπώνονται σε ανακοίνωση των καθηγητών ξένων γλωσσών:
Ένα και πλέον μήνα μετά την έναρξη του σχολικού έτους χιλιάδες μαθητές και μαθήτριες όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης στερούνται του δικαιώματος διδασκαλίας της ξένης γλώσσας την οποία έχουν επιλέξει να διδαχθούν.
Σε πολλά σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης παρατηρείται το φαινόμενο οι Διευθυντές να πιέζουν τους μαθητές και τις μαθήτριες να παρακολουθήσουν άλλη γλώσσα από αυτήν την οποία έχουν επιλέξει ή και διδαχθεί τη περσινή σχολική χρονιά.
Σημειώθηκαν πλήθος παρατυπιών και παρεκκλίσεων στη δημιουργία τμημάτων γαλλικής και γερμανικής γλώσσας στα Λύκεια της χώρας.
Παρατηρήθηκαν επίσης παρατυπίες και πιέσεις από πλευράς Δ/ντων Εκπ/σης όσον αφορά στον ανώτερο αριθμό μαθητών ανά τμήμα β΄ ξένης γλώσσας με αποτέλεσμα τη δημιουργία υπερμεγεθών τμημάτων στα Δημοτικά και Γυμνάσια της χώρας.
Τα παραπάνω ευνοούν την όξυνση των εκπαιδευτικών ανισοτήτων και οι γονείς δικαιολογημένα διαμαρτύρονται έντονα και αγανακτούν, αφού λόγω των αυξημένων οικονομικών προβλημάτων των οικογενειών το Δημόσιο σχολείο καλείται, και οφείλει για να επιτελέσει σωστά το ρόλο του και να καλύψει την ανάγκη εκμάθησης ξένων γλωσσών.
Με βάση τα παραπάνω η Γ.Σ. διαπίστωσε ότι :
Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι να κινδυνεύει να χαθεί η δυνατότητα διδασκαλίας της Γαλλικής και Γερμανικής γλώσσας.
Πηγή: protothema.gr
parapona-rodou.blogspot.com
EΛΛΗΝΙΚΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΛες και μαθαίνουν Γερμανικά ή Γαλλικά στα σχολεία. Αφού οι καθηγητές της Γερμανικής και Γαλλικής φιλολογίας είναι οι πλέον άχρηστοι. Εδώ και χρόνια οι βάσεις στις πανελλήνιες εξετάσεις για τη Γερμανική και Γαλλική φιλολογία είναι από 5 (για τρίτεκνους και πολύτεκνους) έως 10 !!!!!!!!!!!!! Με τι προσόντα αυτοί οι κάκιστοι ως μαθητές θα γίνουν καθηγητές και θα διδάξουν τα παιδιά μας? Για του λόγου του αληθές δείτε τις βάσεις των πανελληνίων έτους 2012 εδώ http://www.minedu.gov.gr/ να διαπιστώσετε ποιοι μαθαίνουν τα παιδιά μας γράμματα και να φρίξετε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι βάσεις της γαλλικής γλώσσας και φιλολογίας ήταν χαμηλές διότι δεν έχει πολλές επαγγελματικές διεξόδους.Αυτό δε σημαίνει ότι όσοι σπούδαζουν σε αυτό το τμήμα είναι άχρηστοι για να μας κρίνετε με αυτό τον τρόπο από τη στιγμή που δε μας γνωρίζετε.Επίσης,θα ήθελα να σας πληροφορήσω πως όταν μπαίνεις σε μια σχολή δε σημαίνει ότι βγαίνεις κιόλας είδικα από τη γαλλική φιλολογία.Μάλιστα, μπορείτε να δείτε και τα στατιστικά για το πόσοι παίρνουν πτυχίο από τη γαλλική.Όσον αφορά, το χαρακτηρισμό που μας αποδίδετε ως <> μαθητές και για το <> σας διαβεβαιώ ότι οι βαθμολογίες μου ως μέσο όρο ήταν 19 και είχα απολυτήριο 18,4 και εισήλθα στη γαλλική φιλολογία με 18410 μόρια.Οπότε πριν χαρακτηρίσετε και προσβάλλετε με αυτόν τον επονείδιστο τρόπο τους άλλους να μάθετε να σκέφτεστε πριν γράψετε κάτι.
Διαγραφήκαλα θα κανουν να τα καταργησουν εντελως,ετσι κι αλλιως τιποτα δεν μαθαινουν,ευτυχως και τα φροντιστηρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν γίνεται εκ των πραγμάτων εκμάθηση ξένης γλώσσας με τριάντα παιδιά μέσα στην τάξη του γυμνασίου η του Λυκείου και με δύο ωρες το πολύ την εβδομάδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι πόσο μάλλον τα Γαλλικά και Γερμανικά.
Και χάσιμο χρημάτων του κράτους στο να πληρώνει στον ετσι τρόπο μάθημα, και τα παιδιά τον χρόνο τους.
Οποια ξένη γλώσσα τα παιδιά την μαθαίνουν ουσιαστικά εξω στα φροντιστήρια.
Το σωστότερο θα ηταν στο ιδιο το σχολείο απογευματινές ωρες σε στυλ φροντιστηρίου και με καθηγητές με θέληση και το πολύ πέντε εως δέκα μαθητές σε κάθε τμήμα να γίνεται το μάθημα.
Και ας πληρώνουν και το κάτι τις και οι γονείς, απο το να δίνουν σήμερα ενα σωρό λεφτά οι γονείς στα φροντιστήρια.
Σωστος ο φιλος....μαζι σου γω.....την αληθεια πρεπει να την λεμε...εδω ουτε κ τα ελληνικα ακομα δε μαθαινουν καλα καλα στη Δευτερα Δημοτικου κ τσουπ τα αγγλικα αντε κ στη Πεμπτη τσουπ τα Γερμανικα....γιατι ρε φιλε Γερμανικα..κ γιατι οχι Ιταλικα?? ασε η κατασταση ειναι ΓΕΝΙΚΟΣ ΜΠΑΧΑΛΟ!!!!!!!!
ΔιαγραφήΚαι γιατί παρακαλώ να μαθαίνουν Γερμανικά και Γαλλικά? Εκείνοι μαθαίνουν Ελληνικά στα σχολεία τους? Από τις πολλές γνώσεις και μαθήματα που τα μπουκώνουμε, τα παιδιά μας έχουν ξεχάσει τι θα πει παιχνίδι και προχωράνε λες και είναι μαστουρωμένα. Ας τους μάθουμε πρώτα Ελληνικά γιατί το μόνο που ακούς από αυτά σε κάθε αρχή ή τέλος μιας πρότασης είναι η λέξη .... μαλάκα......
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό δεν είναι κίνδυνος, είναι ευχής έργον. Αρκετά φορτώνουν τα παιδιά μας με άχρηστα πράγματα. Όποιος θέλει να μάθει Γερμανικά, Κινέζικα ή Μογγόλικα να πάει να τα μάθει έξω. Οχι στα δημόσια σχολεία.
ΑπάντησηΔιαγραφή