ροή ειδήσεων

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΩΡΕΣ ΣΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΣ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Το πρόγραμμα διδασκαλίας είναι κοινό ΚΑΙ για τα Δημόσια Λύκεια ΚΑΙ για τα Ιδιωτικά, αλλά κάποια πλουσιόπαιδα είναι πιο... ίσα από τα άλλα παιδιά τής ηλικίας τους φαίνεται. Η αδικία, η πονηρία και η μπαγαποντιά, ξεκινά από πολύ νωρίς για κάποιους και κάποιες εφήβους...
Υπάρχει άραγε κάποιος εισαγγελέας για να διερευνήση το θέμα (που ακολουθεί) σ' αυτή τη χώρα τής ανομίας;

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ, ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ

ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ «ΚΑΛΑ» (ΚΑΙ ΜΕ ΥΨΗΛΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ ΑΣΦΑΛΩΣ) ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΕΞΗΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ: ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ, ΑΦΙΕΡΩΝΟΝΤΑΙ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΩΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΩΣ ΣΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ, ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ (ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ).

ΑΥΤΗ Η ΑΝΗΘΙΚΗ, ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΠΑΡΑΤΥΠΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ, ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΔΙΚΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥΣ. ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΗ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ;

ΤΑ ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ (ΕΝΤΟΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ) ΑΦΙΕΡΩΝΟΝΤΑΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΩΡΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Ή ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ, ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΩΣ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΚΑΙΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ, ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ, ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ, ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ, ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΦΥΣΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ, ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Ή ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΤΛ, ΚΤΛ, ΚΤΛ (ΟΠΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΜΟ) ΕΝΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ «ΠΑΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ» ΤΗΡΩΝΤΑΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ Α. Π. Γ2/4658 ΤΟΥ 2001 (ΦΕΚ 1214 τ. Β/18-09-01) ΤΟΥ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟΥ - ΟΠΩΣ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ - ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ...

ΕΤΣΙ, ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ Ή ΚΟΛΛΕΓΙΑ,ΠΑΝΕ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Ή ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΟΝ ΜΑΪΟ / ΙΟΥΝΙΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ.

ΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΔΙΟΛΟΥ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ (ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ) ΠΟΛΥΤΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΒΙΟ ΤΟΥΣ. ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΕΣ. ΔΕΝ ΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΩΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ.

ΚΑΛΑ, ΤΙ ΣΟΪ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΤΕ Σ' ΑΥΤΑ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ ΚΑΙ ΚΟΛΛΕΓΙΑ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ; ΛΙΓΗ ΝΤΡΟΠΗ ΡΕ!!! ΠΑΙΔΙΑ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΙΑΠΛΑΘΕΤΕ.

ΕΤΣΙ; Μ' ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΤΡΟΠΟ ΤΑ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΕΞΩ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ; ΑΥΤΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ; ΕΤΣΙ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ; ΑΔΙΚΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ; ΞΕΦΤΙΛΑ ΡΕ... ΠΟΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙΤΕ ΠΙΑ; ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΝΑ ΣΑΣ ΜΑΖΕΨΕΙ ΟΛΟΥΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ; ΑΙΔΩΣ!

(Βάσει της Απόφασης Α.Π. Γ2/4658, Αθήνα, 07-09-01 ΦΕΚ: 1214 τ.Β/18-09-01)

Τα μαθήματα της Γ' τάξης λυκείου χωρίζονται σε δυο κατηγορίες: μαθήματα Γενικής Παιδείας και μαθήματα Κατευθύνσεων.

- Τα μαθήματα Γενικής Παιδείας διδάσκονται συνολικά δεκαέξι (16) ώρες εβδομαδιαίως.
- Τα μαθήματα Κατευθύνσεων χωρίζονται σε μαθήματα υποχρεωτικά για όλους τους μαθητές συνολικής διάρκειας δώδεκα (12) ωρών εβδομαδιαίας διδασκαλίας και σε μαθήματα επιλογής. Από τα μαθήματα επιλογής κάθε μαθητής είναι υποχρεωμένος να επιλέξει ένα μάθημα διάρκειας δύο ωρών εβδομαδιαίας διδασκαλίας.
Στη Γ λυκείου η Τεχνολογική κατεύθυνση χωρίζεται σε δυο κύκλους: Τον κύκλο Τεχνολογίας και Παραγωγής και τον κύκλο Πληροφορικής και Υπηρεσιών.

Το ωρολόγιο πρόγραμμα της τάξης αυτής κατά μάθημα καθορίζεται ως εξής (μάθημα/ώρες):

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

1. Θρησκευτικά: 1
2. Α΄ Ξένη Γλώσσα: 2
3. Φυσική Αγωγή: 1
4. Νεοελληνική Γλώσσα: 2
5. Νεοελληνική Λογοτεχνία: 2
6. Ιστορία: 2
7. Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής: 2
8. Φυσική: 1
9. Βιολογία: 1
10. Κοινωνιολογία: 2

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ

Ι. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ

(α) Θεωρητική κατεύθυνση

1. Αρχαία Ελληνικά: 5
2. Νεοελληνική Λογοτεχνία: 3/2
3. Λατινικά: 2/3
4. Ιστορία: 2

(β) Θετική κατεύθυνση

1. Μαθηματικά: 5
2. Φυσική: 3
3. Χημεία: 2
4. Βιολογία: 2

(γ) Τεχνολογική κατεύθυνσηΑ. Κύκλος Τεχνολογίας και Παραγωγής

1. Μαθηματικά: 5
2. Φυσική: 3
3. Χημεία -Βιοχημεία: 2
4. Ηλεκτρολογία: 2

Β. Κύκλος Πληροφορικής και Υπηρεσιών

1. Μαθηματικά: 5
2. Φυσική: 3
3. Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον: 2
4. Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Υπηρεσιών: 2

ΙΙ. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ

1. Β΄ Ξένη Γλώσσα: 2
2. Αρχές Οικονομικής Θεωρίας: 2
3. Στατιστική: 2
4. Λογική: Θεωρία και Πρακτική: 2
5. Εφαρμογές Υπολογιστών*: 2
6. Ιστορία της Τέχνης: 2
7. Ιστορία των Επιστημών & της Τεχνολογίας: 2
8. Προβλήματα Φιλοσοφίας: 2
9. Νεοελληνική Λογοτεχνία: 2
10. Τεχνολογία και Ανάπτυξη: 2
11. Στοιχεία Γεωπονίας & Αγροτική Ανάπτυξη: 2
12. Βιομηχανική Παραγωγή & Ενέργεια: 2
13. Αρχές Λογιστικής: 2
14. Σχέδιο Τεχνικό: 2
15. Σχέδιο Αρχιτεκτονικό: 2
16. Τεχνολογία Υπολογιστικών Συστημάτων και Λειτουργικά Συστήματα: 2
17. Πολυμέσα - Δίκτυα: 2
18. Εφαρμογές Λογισμικού: 2

* Στις τάξεις Β και Γ Λυκείου, το μάθημα επιλογής Εφαρμογές Υπολογιστών μπορεί να επιλεγεί μόνο μια φορά.
Επίσης, είναι δυνατόν οι μαθητές να παρακολουθούν και μαθήματα πρόσθετης διδακτικής στήριξης (ΠΔΣ) και στις τρεις τάξεις του Ενιαίου Λυκείου.

Πηγή απόφασης Α.Π. Γ2/4658: archive.minedu.gov.gr

Σχόλια

  1. Ανώνυμος19/11/12 21:54

    Σιγά το νέο το Κολέγιο Ρόδου το κάνει χρόνια τώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος19/11/12 21:55

    ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΠΙΟ ΠΛΑΝΗΤΗ ΗΡΘΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;ΑΣΕ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΑ ΖΟΜΠΙ.ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΤΕΧΝΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος19/11/12 22:06

    ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΤΗ ΡΟΔΟ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΑΝ. ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΙΚΟ ΤΥΠΟ. ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ 6 ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ 8-2 ΜΕ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ, , ΑΡΧΑΙΑ, ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΤΛ ΕΝΩ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΤΑ ΒΙΑΣ 4 ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑ 9-1 ΜΕ ΜΟΝΟ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/11/12 22:21

      ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΑΛΕΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ.
      ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ,ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ Κ.Τ.Λ. ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΟΙ ΩΡΕς ΝΑ ΚΑΛΗΨΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΥΛΗ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΜΙΣΟ ΧΡΟΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ.ΑΡΑ ΜΑΛΛΟΝ ΠΕΡΙΣΕΥΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΩΡΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟ.ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΕΧΤΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ (ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ) ΠΟΛΥΤΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΒΙΟ ΤΟΥΣ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος20/11/12 00:46

      Φίλε μου, η κατάσταση στις τελευταίες τάξεις των ιδιωτικών σχολείων είναι πολύ απλή. Το πρόγραμμα του υπουργείου δεν ακολουθείται. Αντίθετα οι ώρες διδασκαλίας που προβλέπονται για τα μαθήματα ανθρωπιστικής παιδείας που αναφέρεις αντικαθίστανται με πρόσθετες ώρες στα μαθήματα κατεύθυνσης που εξετάζονται στις πανελλήνιες.Το πρόβλημα λοιπόν δεν είναι ότι διδάσκουν παραπάνω ώρες στα μαθήματα κατέυθυνσης. Αντίθετα αυτό που που εγείρει αντιδράσεις είναι πως δεν αφιερώνουν τις προβλεπόμενες από το υπουργείου ώρες για την διδασκαλία των υπόλοιπων μαθημάτων που δεν εξετάζονται πανελλαδικά.Αρκετά παράλογη πρακτική για σχολεία που κατά τα άλλα προωθούν και διαφημίζουν μια ολιστική προσέγγιση για την παιδεία που "αναδυκνύει αξίες", "πλάθει χαρακτήρες" και "παρέχει εφόδια πολύτιμα για τον μετέπειτα βίο των μαθητών".
      Έτσι οι μαθητές των σχολείων αυτών ανακουφισμένοι από τον επιπλέον φόρτο των "δευτερευόντων μαθημάτων", που έχουν να αντιμετωπίσουν οι μαθητές των δημόσιων σχολείων και ανταγωνιστές τους στις εξετάσεις, έχουν άπλετο χρόνο για επιπλέον προετοιμασία στα μαθήματα που τους ενδιαφέρουν. Μάλιστα, ακόμα χειρότερο είναι πως στο Απολυτήριο Λυκείου τους όλοι ανεξαιρέτως οι μαθητές αυτοί βαθμολογούνται με άριστα σε μαθήματα που δεν έχουν καν διδαχθεί, και το απολυτήριο αυτό είναι πρακτικά ισότιμο με αυτό των δημόσιων σχολείων.
      Τι καταφέρνουνμε λοιπόν δείχνοντας ανοχή στην πρακτική αυτή; Δημιουργούμε υποψηφίους δυο ταχυτήτων: Από την μία αυτούς των ιδιωτικών σχολείων που πολύ απλά επειδή πληρώνουν απολαμβάνουν μια προνομιακή μεταχείριση και από την άλλη τους υπόλοιπους μαθητές των δημοσίων σχολείων που "μάχονται" σύμφωνα με τους προβλεπόμενους κανόνες και καλούνται να ανταγωνιστούν τους παραπάνω προνομιούχους μαθητές. Το θεωρείς αυτό κοινωνικά δίκαιο;
      Και για αποφυγή παρεξηγήσεων όπως βλέπουμε από τα αποτελέσματα των τελευταίων χρόνων η πρακτική αυτή δεν φαίνεται τόσο προσοδοφόρα για τα ιδιωτικά ιδρύματα αφού κάθε χρόνο βλέπουμε πως κατά κανόνα οι μαθητές των δημόσιων σχολείων έχουν περισσότερες επιτυχίες.

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος19/11/12 23:16

    Και λοιπόν? εσένα τι σε κόφτει αν κάνουν επιπλέον μαθήματα? Τα "φτωχόπαιδα" δεν ξοδεύουν και χρήμα και χρόνο στα ιδιαίτερα? Κάποιο πρόβλημα έχεις φίλε μου. Αντί να ασχολείσαι με τα "πλουσιόπαιδα" ασχολήσου με τις καταλήψεις και τα κενά σε ώρες, μαθήματα και καθηγητές στα "δημόσια" σχολεία. Δεν σε είδα να καταγγέλεις με τόσο πάθος τις καταστροφές που έγιναν και γίνονται στις καταλήψεις των σχολείων που στο κάτω κάτω είναι και δική μας περιουσία, ούτε στην "πολιτικοποίηση" των μαθητών που ανάθεμα την τύφλα τους στην ηλικία αυτή αν ξέρουν από πολιτική και ξεσηκώνονται και κλείνουν δρόμους και σχολεία, αλήθεια με ποιό δικαίωμα? Με ποιά πείρα και γνώσεις πολιτικοποιούνται? διάβασαν την Ιστορία της Ελλάδας και αντί να σχοληθούν με την παιδεία τους ασχολούνται με το τάδε κόμμα λες και αυτό θα τους δώσει ψωμί? Είδαμε και την γενιά του Πολυτεχνέιου σε τι χάλι έφερε την Ελλάδα. Πήγαινε στο εξωτερικό να δεις πως είναι τα σχολεία και τι νοοτροπία υπάρχει, εδώ η κάθε πρόταση των μαθητών αρχίζει με την λέξη ....ρε μαλάκα μου και τελειώνει με την λέξη.....ρε πούστη μου. Αυτή είναι η παιδεία στην Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/11/12 01:09

      Επειδή μάλλον δεν διάβασες όλο το άρθρο. Το πρόβλημα δεν είναι ότι γίνονται επιπλέον μαθήματα. Το πρόβλημα είναι πως τα μαθήματα αυτά γίνονται στις ώρες που είναι προγραμματισμένα άλλα μαθήματα, που δεν εξετάζονται πανελλαδικά αλλά καλώς ή κακώς έχουν κριθεί απαραίτητα από το υπουργείο για την λήψη του απολυτηρίου. Έτσι τα παιδιά των ιδιωτικών που τα σκάνε κουράζονται λιγότερο από τα "φτωχόπαιδα" που λες ειρωνικά και μπορούν να συγκεντρώνουν τις προσπάθειες τους στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Αντίθετα τα "φτωχόπαιδα" δεν έχουν δικαίωμα σε οποιαδήποτε τέτοια έκπτωση. Μάλιστα καλούνται να ανταγωνιστούν τους παραπάνω μαθητές που πλήρωσαν για τα προνόμια τους.
      Ελπίζω την μικρή αυτή παράγραφο τουλάχιστον να την διαβάσεις

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος20/11/12 11:51

      Δηλαδή τα φτωχόπαιδα δεν πληρώνουν για φροντιστήρια και κολοβαράνε στις τάξεις χωρίς να κάνουν μάθημα? Φίλε μου σπούδασα 2 παιδιά στο πανεπιστήμιο και ξόδευα 1200 Ευρώ μόνο για φροντιστήρια τον μήνα για να εισαχθούν σε αυτά, γιατί οι ατσήδες οι καθηγητές των δημοσίων σχολείων (και από επίσημα χείλη) έχουν αποτύχει στο θέμα παιδεία. Για να να ανταπεξέλθω όπως πολλοί γονείς έκανα 2 δουλειές γιατί το διεφθαρμένο και αποτυχημένο σύστημα στην Ελλάδα φρόντισε δεόντος για αυτό. Τα φροντιστήρια είναι παγκόσμια πρωτοτυπία της Ελλάδας, και η "δωρεάν παιδεία" είναι μια καραμέλα για κάποιους συνδικαλιστές και μόνο. Αν δεν πληρώσεις σήμερα δεν μαθαίνεις τίποτα. Σπούδασα στο εξωτερικό και "πλήρωσα" δουλεύοντας ταυτόχρονα τα δίδακτρα και τα βιβλία μου που εδώ τα δίνουν όλα δωρεάν. Οι αιώνιοι σπουδαστές της Ελλάδας είναι και αυτή μια Ελληνική πατέντα και διεθνή πρωτοτυπία. Θέλω να δω αν τα παιδιά σου τα στέλλεις σε φροντιστήριο.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος20/11/12 15:07

      Φίλε μου, προφανώς και εγώ αναγνωρίζω και καταδικάζω την παθογένεια των φροντιστηρίων.
      Το θέμα μας εδώ όμως είναι τελείως διαφορετικό.
      Θα σε παρακαλούσα λοιπόν να διαβάσεις ολόκληρη την απάντηση μου, όπως προφανώς δεν έκανες, γιατί έχω κουραστεί να επαναλαμβάνομαι.
      Επιγραμματικά: Οι μαθητές των ιδιωτικών κάνουν και αυτοί έξτρα φροντιστήρια που τα πληρώνουν πέραν των διδάκτρων που καταβάλουν και το κυριότερο δεν διδάσκονται τα δευτερεύοντα μαθήματα που υπάρχουν στο πρόγραμμα τους βάσει του υπουργείου και έτσι αξιοποιούν τις ώρες αυτές για επιπρόσθετη εξάσκηση στα μαθήματα κατεύθυνσης. Βέβαια, στο τέλος της χρονιάς βαθμολογούνται στα μαθήματα αυτά με άριστα, ακόμα και αν δεν ξέρουν, κυριολεκτικά, το χρώμα του εξωφύλλου των βιβλίων τους.

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος20/11/12 00:01

    Το θεμα ειναι πολυ μεγαλο .
    Με λιγα λογια θα πω οτι πολυ καλα κανουν .
    Σιγουρα εχεις φροντιστηριο και χανεις την μπουκια απο το στομα και για αυτο παραπονιεσαι .
    Οσο για τα πλουσιοπαιδα που λες , μηπως ξερεις ποσο κοστιζει πλεον μια χρονια σε ενα ιδιωτικο κολεγιο ?
    Αν δεν ξερεις να σου πω . 4500 € .
    Μηπως ξερεις ποσα χρηματα χρειαζεται ενας μαθητης Λυκειου για φροντιστηρια μιας σχολικης χρονιας ? 5000 € και βαλε .
    Ειπες τιποτα για πλουσιοπαιδα ?
    Να λοιπον γιατι καταγγελεις .
    Ας μη μιλησουμε για τις ωρες που χρειαζεται ενας μαθητης που κανει φροντιστηρια .
    Τι ωρα επιστρεφει στο σπιτι του καθημερινα και σε τι ψυχολογικη και σωματικη κατασταση .
    Ενω απο τα ιδωτικα επιστρεφει στην ωρα του και δεν χρειαζεται να παει πουθενα παρα μονο να διαβασει .
    Ποιο απο τα δυο αυτα συστηματα θα ηθελες εσυ για τα παιδια σου ?
    Εγω παντως θα ηθελα και ως νοημων ανθρωπος , θα παρω το δευτερο για τα παιδια μου .
    Στο κατω κατω μπορεις να μου βρεις μια ευρωπαικη χωρα που να υπαρχουν φροντιστηρια ?
    ΣΕ ΚΑΜΙΑ .
    ΜΗ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΣΑΙ ΛΟΙΠΟΝ .



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/11/12 01:02

      Πολύ λογικοφανής η ανάλυση σου αλλά δυστυχώς κάνεις μια πολύ λανθασμένη παραδοχή. Υποθέτεις πως τα παιδιά των ιδιωτικών δεν κάνουν φροντιστήρια. Υπόθεση που σε οποιονδήποτε βρίσκεται στην πιάτσα θα προκαλέσει τουλάχιστον γέλια.
      Αν δεν το γνωρίζεις λοιπόν, θα ήθελα να σε πληροφορήσω πως από μαθητές ιδιωτικών κάνουν τα περισσότερα και τα ακριβότερα ιδιαίτερα. Λογικό φαίνεται κιόλας, δεν νομίζεις;
      Για να μην παρεκκλίνουμε όμως απο την ουσία του ποστ: Είναι επιλογή του καθένα σε ποιό σχολείο θα στείλει το παιδί του. Αυτό που μας ενδιαφέρει εδώ είναι τα ιδιωτικά σχολεία να συμμορφωθούν με το πρόγραμμα του υπουργείο και να μην προσπαθούν να προσεγγίσουν πελάτες προσφέροντας μια προνομιακή μεταχείριση άδικη απέναντι στους υπόλοιπους υποψηφίους, είτε αυτή περιλαμβάνει απεριόριστες απουσίες, είτε ανυπαρξία μαθημάτων γενικής παιδείας είτε άριστο βαθμό απολυτηρίου σε μαθήματα που δεν έχουν καν διδαχτεί.

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος20/11/12 08:28

    einai adiko ta paidia ton idiotikon sxoleion na pernoun ena apolitirio lykeiou me meso ora 19 kai 20 dioti tous xarizoun tous vathmous...xoris kan na exoun eksetastei. Etsi loipon polla apo afta ta paidia pernane se panepistimia stin agglia kai ameriki logou ton vathmon tous. Polla apo afta ta paidia oute kan pernane stin ellada giati den pernan stis panelladikes alla den tous niazei giati skopos einai i agglia k.t.l.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/11/12 15:09

      Για να ξέρεις, κανένα σοβαρό πανεπιστήμιο σε αγγλία και αμερική δεν κοιτάει μόνο τους βαθμούς από τα μη εξεταζόμενα μαθήματα. Αν νομίζεις δηλαδή πως πηγαίνοντας σε ιδιωτικό όπου θα σου χαρίσουν τους βαθμούς και θα πας σε ένα τουλάχιστον αξιοπρεπές πανεπιστήμιο, είσαι γελασμένος

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος20/11/12 17:36

      kai omos file...etsi symvenei kathe mera. Genika sta idiotika tous dinoun ipsyloteros vathmous, se olla ta mathimata, KAI ta eksetazomena (oxi vevea stis panellinies). Polla paidia pou etsi ki allios theloun na pane agglia k.t.l. oute kan grafoun panelies...to ksero apo proto xeri giafto mi mou les oti eimai gelasmeni...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος22/11/12 20:53

      για τα λοιπα μαθηματα που δεν τα διδασκονται τους δινουν τα θεματα και τις απαντησεις λιγο πριν τις εξετασεις...πανε εκει και τις γραφουν ετσι ωστε να εχουν το γραφικο τους χαρακτηρα και ολα καλα.

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος20/11/12 13:01

    καλά κάνουν και πηγαίνουν έξω, δηλαδή συγκρίνετε τα ελληνικά με τα ξένα πανεπιστήμια ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/11/12 15:11

      Αυτό είναι εσένα το ερώτημα σου; Εδώ μιλάμε για μια πολύ συγκεκριμένη παρατυπία που οδηγεί σε αδικία εις βάρος των μαθητών δημόσιων σχολείων, οι περισσότεροι καλώς οι κακώς, δεν έχουν την επιλογή να σπουδάσουν στο εξωτερικό και οι λόγοι είναι οικονομικοί.
      Γιατί λοιπόν δεν επικεντρώνεσαι στην ουσία του θέματος και προσπαθείς να αποπροσανατολίσεις το ποστ;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος22/11/12 17:12

      Εγώ προσωπικά σπούδασα έξω και παράλληλα εργαζόμουν για να πληρώσω τις σπουδές μου, τελείωσα δημόσιο ελληνικό σχολειό και δεν αισθάνθηκα ποτέ αδικημένος έναντι αυτών που σπούδαζαν με άνεση καθώς τους παρείχαν τα εφόδια οι γονείς τους. Μάθε πως στο εξωτερικό αυτός είναι ο κανόνας, όχι όπως στην Ελλάδα που οι φοιτητές σπουδάζουν στις καφετέριες και στα μπαρ , παίρνουν το πτυχίο σε πολλαπλάσιο χρόνο σπουδών από τον προβλεπόμενο και μετά γκρινιάζουν πως δεν βρίσκουν δουλειά. Όποιος θέλει,τα καταφέρνει,δεν χρειάζεται να προέρχεται από εύπορη οικογένεια,τα παραδείγματα πολλά.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος24/11/12 19:48

      Πάλι συνεχίζεις και αποπροσανατολίζεις τι συζήτηση. Εδώ μιλάμε για τις παρανομίες των ιδιωτικών σχολείων και εσύ μιλάς για τα πανεπιστήμια του εξωτερικού.
      Αν κατάφερες να σπουδάσεις στο εξωτερικό με δικούς σου πόρους, μπράβο σου.
      Αποτελείς όμως εξαίρεση στον κανόνα.
      Στην αγγλία για παράδειγμα που πηγαίνει μεγάλο ποσοστό φοιτητών γνωρίζω από γνωστούς πως και η ζωή είναι ακριβότερη και τα δίδακτρα είναι δυσβάσταχτα ενώ δυνατότητα παράλληλης εργασίας για την κάλυψη του συνόλου των εξόδων δεν υπάρχει. Ακόμα και οι άγγλοι παίρνουν δάνεια που τα κουβαλάνε στην πλάτη τους για χρόνια μετά την αποφοίτηση τους.
      Παράλληλα εσύ βγάζεις και χολή κατά των ελληνικών πανεπιστημίων.
      Χωρίς να θέλω να μπω σε κάποια διαμάχη προκειμένου να σου αλλάξω γνώμη, θα ήθελα να σε πληροφορήσω πως η μηδενιστική εικόνα που παρουσιάζεις είναι τελείως εσφαλμένη. Παραδείγματα παθογένειας υπάρχουν, όμως θα ήθελα να σε πληροφορήσω ότι υπάρχουν πολλαπλάσια άλλα παραδείγματα φοιτητών που τελειώνουν στον προβλεπόμενο χρόνο και ασχολούνται με τη σχολή τους προσπαθώντας να βρούνε μια ελπίδα για διέξοδο από τη ζοφερή κατάσταση που όλοι βιώνουμε.
      Τώρα η τελευταία φράση σου:"..και μετά γκρινιάζουν πως δεν βρίσκουν δουλειά" σε μία περίοδο που η ανεργία των νέων ξεπερνάει το 50% είναι τελείως άτοπη.

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος30/11/12 22:47

    Τουλάχιστον τα ιδιωτικά κάνουν δουλειά!!!!Δεν κλείνουν μια μέρα ολόκληρη για να κάνουν οι καθηγητές εκλογές...λες και είναι δυσκολο να κανουν εκλογες το απογευμα!!!Έτσι δε χαντακώνονται τα παιδιά του δημοσίου; Οι απεργείες που κάνουν οι καθηγητές του δημοσίου δεν αφαιρούν ωρες διδακτικες μεσα στις οποιες θα μπορουσαν οι μαθητες να κανουν μαθηματα κατευθυνσης;; Μη τρελαθουμε τωρα!!!Ετσι κι αλλιως και η 3η λυκειου των δημοσιων κανουν μαθηματα γενικης παιδειας οσο κανουν και τα ιδιωτικα!!!Και τελος εφοσον δεν εχει καποιος πατησει το ποδι του σε ενα ιδιωτικο σχολειο να δει πως ειναι ας μη μιλαει καλυτερα!!!Παντα κυκλοφορουν ΦΗΜΕΣ!!!και ακριβως οι φημες δεν ειναι εξ'ολοκληρου αληθινες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *