Μόλις πριν από λίγες ημέρες η Lidl με ανακοίνωσή της γνωστοποιούσε την πρόθεσή της να επενδύσει στην Ελληνική αγορά 100εκ.ευρώ .Την είδηση την δημοσιεύσαμε και εμείς εκτιμώντας πως πρόκειται για μια κίνηση έμπρακτης εμπιστοσύνης των Γερμανών προς την Ελλάδα.Φαίνεται όμως πως...
δεν είναι μόνο αυτός ο λόγος. Η νέα επικοινωνιακή πολιτική που σχεδιάζει και υλοποιεί η Lidl Hellas γίνεται στο πλαίσιο προσπάθειας υπέρβασης του σκανδάλου που είχε αποκαλυφθεί πριν λίγο καιρό για τη διαφορετική τιμολογιακή πολιτική που ακολουθούσε η εταιρία στην Ελλάδα πουλώντας ακριβότερα τα προϊόντα της εν συγκρίσει με τη Γερμανία. Το νέο δόγμα που προσπαθεί να περάσει τώρα η διοίκηση είναι η φιλλεληνική συμπεριφορά καθώς έχει κατηγορηθεί ότι εξάγει τα κέρδη στη γερμανική μητρική.
Σε αυτό το πλαίσιο η διοίκηση -υπό τις συμβουλές εταιρίας επικοινωνίας αμφιβόλου βιωσιμότητας- προσπαθεί να αποδείξει την έμπρακτη στήριξή της στην ελληνική οικονομία χρησιμοποιώντας τη δοκιμασμένη συνταγή της απαρρίθμισης των έως τώρα δαπανών που έχει πραγματοποιήσει για την είσοδο και την εδραίωσή της στην ελληνική αγορά οι οποίες ξεπερνούν το €1 δισ.
Επικοινωνιακά η εταιρία επιλέγει να παρουσιάσει το σύνολο των δαπανών ως... επενδύσεις ενώ αποφεύγει να αναλύσει τη διάρθρωσή τους και τα κέρδη που έχει αποκομμίσει.
Όπως σημειώνει, «σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται κατά βάση από επενδυτική επιφυλακτικότητα, κλείσιμο εργοστασίων και μετεγκαταστάσεις στο εξωτερικό, η Lidl Hellas θέλει συνειδητά να προσδώσει ένα μήνυμα αισιοδοξίας για το μέλλον». Για το λόγο αυτό η εταιρεία ανακοίνωσε πως προχωρά στην υλοποίηση επενδυτικού προγράμματος την επόμενη τριετία στην Ελλάδα.
Η Lidl Hellas διευκρινίζει πως με την υλοποίηση των επενδύσεων αυτών δεν σκοπεύει απλά να βελτιώσει την προσφορά στους πελάτες της «αλλά προπαντός να σταθεροποιήσει το μέλλον της Lidl Hellas με τους περισσότερους από 4.000 εργαζόμενους, να διασφαλίσει τις θέσεις εργασίας και να δημιουργήσει και νέες θέσεις εργασίας».
Επιπλέον, η εταιρεία επιδιώκει μέσω των δραστηριοτήτων της, να προσφέρει ασφάλεια προγραμματισμού στους περισσότερους από 1.500 Έλληνες προμηθευτές της και στις 50.000 ελληνικές οικογένειες που βρίσκονται πίσω από αυτούς.
Αξίζει να σημειωθεί ότι αν και η εταιρία δεν δημοσιοποιεί στατιστικά στοιχεία αναλυτές της αγοράς εκτιμούν ότι κατέχει το 20% του τζίρου στα Supermarkets ενώ έχει το μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους της τάξης του 3,5-4% λόγω των χαμηλών εξόδων marketing και διαφήμισης και της προώθησης σχεδόν αποκλειστικά προϊόντων private label.
planet-greece
Parapona-Rodou
δεν είναι μόνο αυτός ο λόγος. Η νέα επικοινωνιακή πολιτική που σχεδιάζει και υλοποιεί η Lidl Hellas γίνεται στο πλαίσιο προσπάθειας υπέρβασης του σκανδάλου που είχε αποκαλυφθεί πριν λίγο καιρό για τη διαφορετική τιμολογιακή πολιτική που ακολουθούσε η εταιρία στην Ελλάδα πουλώντας ακριβότερα τα προϊόντα της εν συγκρίσει με τη Γερμανία. Το νέο δόγμα που προσπαθεί να περάσει τώρα η διοίκηση είναι η φιλλεληνική συμπεριφορά καθώς έχει κατηγορηθεί ότι εξάγει τα κέρδη στη γερμανική μητρική.
Σε αυτό το πλαίσιο η διοίκηση -υπό τις συμβουλές εταιρίας επικοινωνίας αμφιβόλου βιωσιμότητας- προσπαθεί να αποδείξει την έμπρακτη στήριξή της στην ελληνική οικονομία χρησιμοποιώντας τη δοκιμασμένη συνταγή της απαρρίθμισης των έως τώρα δαπανών που έχει πραγματοποιήσει για την είσοδο και την εδραίωσή της στην ελληνική αγορά οι οποίες ξεπερνούν το €1 δισ.
Επικοινωνιακά η εταιρία επιλέγει να παρουσιάσει το σύνολο των δαπανών ως... επενδύσεις ενώ αποφεύγει να αναλύσει τη διάρθρωσή τους και τα κέρδη που έχει αποκομμίσει.
Όπως σημειώνει, «σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται κατά βάση από επενδυτική επιφυλακτικότητα, κλείσιμο εργοστασίων και μετεγκαταστάσεις στο εξωτερικό, η Lidl Hellas θέλει συνειδητά να προσδώσει ένα μήνυμα αισιοδοξίας για το μέλλον». Για το λόγο αυτό η εταιρεία ανακοίνωσε πως προχωρά στην υλοποίηση επενδυτικού προγράμματος την επόμενη τριετία στην Ελλάδα.
Η Lidl Hellas διευκρινίζει πως με την υλοποίηση των επενδύσεων αυτών δεν σκοπεύει απλά να βελτιώσει την προσφορά στους πελάτες της «αλλά προπαντός να σταθεροποιήσει το μέλλον της Lidl Hellas με τους περισσότερους από 4.000 εργαζόμενους, να διασφαλίσει τις θέσεις εργασίας και να δημιουργήσει και νέες θέσεις εργασίας».
Επιπλέον, η εταιρεία επιδιώκει μέσω των δραστηριοτήτων της, να προσφέρει ασφάλεια προγραμματισμού στους περισσότερους από 1.500 Έλληνες προμηθευτές της και στις 50.000 ελληνικές οικογένειες που βρίσκονται πίσω από αυτούς.
Αξίζει να σημειωθεί ότι αν και η εταιρία δεν δημοσιοποιεί στατιστικά στοιχεία αναλυτές της αγοράς εκτιμούν ότι κατέχει το 20% του τζίρου στα Supermarkets ενώ έχει το μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους της τάξης του 3,5-4% λόγω των χαμηλών εξόδων marketing και διαφήμισης και της προώθησης σχεδόν αποκλειστικά προϊόντων private label.
planet-greece
Parapona-Rodou
να ρωτησω κατι ρε μαγκες γιατι εχω κουραστει με αυτην την ιστορια! καταρχας καμια σχεση δεν εχω ουτε με την λιντλ ουτε με την μερκελ, αλλα ελεος με αυτο το κολλημα που εχετε φαει με την λιντλ! δηλαδη να σας πω, ολα τα αλλα "ελληνικα" σουπερμαρκετ τι γινεται? για την ψυχη της μανας τους δουλευουν? ολοι δουλεουν για το κερδος και τιποτα αλλο! προσωπικα κραταω τα θετικα απο το καθε σουπερμαρκετ και δεν αφοριζω ουτε θεοποιω κανενα σουπερμαρκετ, παω στο λιντλ και παιρνω τα πραγματα που θεωρω οτι αξιζουν και τελος, το ιδιο και με τα αλλα. χαλαρωστε λιγο, εχουμε πιο σοβαρα θεματα να αντιμετωπισουμε! αρκετα με τις συνομωσιες των κακων γερμανων και των καλων ελληνων
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο προσωπικό σου συμφέρων θα κοιτάξεις φίλε μου και τίποτα άλλο! Δεν θα το κάνει κανένας για σένα και αν κάποιος πρέπει να σκεφτεί την τσέπη του αυτός είσαι εσύ!!
ΔιαγραφήΆμα σκεφτούν έτσι και οι Τουρίστες, τότε δεν θα έρθει ΚΑΝΕΝΑΣ στην Ελλάδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήεξαρτάτε για ποιους τουρίστες μιλάς καθώς οι καλοί τουρίστες δεν έρχονται χρόνια τώρα. Έρχονται σχεδόν μόνο οι απένταροι.
ΔιαγραφήΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΕΓΩ ΠΗΓΑΙΝΩ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΖΩ ΑΠΟ ΤΟ Lid ΔΙΟΤΙ ΒΡΙΣΚΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΠΑΝΟ ΠΑΠΠΟΥ ΒΕΡΟΠΟΥΛΟ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΔΩ ΥΠΟΦΕΡΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΡΚΕΛ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ
ΓΡΑΦΕΤΕ.ΕΓΩ ΠΕΙΝΑΩ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΖΩ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΜΟΥ.
Υ.γ. Σηγνωμη για τα ορθογραφικά λάθη....είναι το μοναδικό ελλατωμμα μου......
Απ οτι ξερω ο Παππου εχει διδακτορικο στην
ΑπάντησηΔιαγραφήα
ΑπάντησηΔιαγραφή