ροή ειδήσεων

Δημόσιος υπάλληλος ετών 44, επί 24 χρόνια στην τοπική αυτοδιοίκηση... Αυτός είμαι εγώ!

Προς τη μνημονιακή κυβέρνηση
Βαρέθηκα να με αποκαλούν τεμπέλη βουλευτές που δεν έχουν δουλέψει ποτέ στην ζωή τους.
Βαρέθηκα να μου λένε ότι φταίω εγώ που προσφέρω σε αυτόν τον τόπο τόσα χρόνια, όταν αυτοί (και εννοώ οι βουλευτές της κυβέρνησης) το μόνο που .....
προσέφεραν σε αυτό τον τόπο είναι χρέη σε εμένα και τα παιδιά μου...

Βαρέθηκα να προσφέρουν την πατρίδα μας στους Ευρωπαίους οικονομικούς κατακτητές απλόχερα χωρίς κανείς να τους σταματά...

Βαρέθηκα να απολογούμαι στους γνωστούς που δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι ή στην υπόλοιπη κοινωνία γιατί έτυχε να εργάζομαι στο δημόσιο...

Κουράστηκα να με δείχνουν λες και είμαι από άλλο πλανήτη....

Θυμώνω που μου κόβετε τον μισθό χωρίς να σας ενδιαφέρει πως θα ζήσω, θα μεγαλώσω και θα σπουδάσω τα παιδιά μου...

Θυμώνω που καταστρέψατε την παιδεία την υγεία τον πολιτισμό μας, που δεν αφήσατε τίποτα που να θυμίζει την ένδοξη πατρίδα μας...

Θυμώνω που τα παιδιά μας, τα ελληνόπουλα φεύγουν στο εξωτερικό για να σωθούν από την θύελλα που σπέρνετε...

Θυμώνω που παίζεται παιχνίδια στην πλάτη μου και με χρησιμοποιείτε για να τρομοκρατήσετε τους υπόλοιπους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα που περνάνε τα πάνδεινα από της δικές σας πολιτικές επιλογές. Εσάς κυρίες και κύριοι βουλευτές που οι περισσότεροι το μόνο που γνωρίσατε στην ζωή σας σαν εργασία είναι να καταστρέφετε ανθρώπους που μοχθούν για την ζωή κάτι που φυσικά εσείς δεν κάνετε καθώς σας προσφέρει τα πάντα η βουλευτική σας ασυλία, η καλή βουλευτική αποζημίωση και κατά επέκταση σε κάποιους από εσάς οι χρηματοδότες σας...

Βαρέθηκα να μου λέτε ότι θα με σώσετε όταν εσείς και η παρέα σας με καταστρέψατε...

Βαρέθηκα να μου λέτε ότι μαζί τα φάγαμε -δεν τα φάγαμε μαζί! Μόνοι σας τα φάγατε και συνεχίζεται να τα τρώτε και το άσκημο είναι ότι τα τρώτε μόνο από εμένα τον σκληρά εργαζόμενο και φτηνά αμειβόμενο Έλληνα πολίτη...

Κουράστηκα να μου λέτε ότι θα σώσετε την πατρίδα μου και να την ξεπουλάτε γιατί σας το είπαν τα λογιστακια της τρόικας

Κουράστηκα να είστε όλοι άπραγοι στο έγκλημα που γίνεται κατά του ελληνικού λαού δεν θέλω να με σώσετε γιατί όσο είστε εκεί με στέλνετε στον βούρκο ξεπουλάτε την πατρίδα μου στην πιο φτηνή τιμή και μου στερείται το χαμόγελο την ελευθερία μου και όλα τα ιδανικά που έχουν οι Έλληνες κρατήσει στο πέρασμα του χρόνου και της ιστορίας.

Ευαγγελος φραγκιουδακης

RAMNOUSIA

Parapona-Rodou

Σχόλια

  1. Ανώνυμος22/3/13 11:00

    BRE AI STO DIAOLO TEMPELOSKILO P BGAZEIS KAI GLWSSA PALIOMALAKA! GIATI DEN LES STO KOSMO OLA AFTA TA XRONIA POSA LEFTA EXEIS FAEI KAI SI KAI TO SOI SOU E????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος22/3/13 11:13

    πιο γελοιος πεθαινεις >ανωνυμος 11.00 π.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος22/3/13 11:27

    το παραπονο μου αρθρογραφε ειναι πως ολα αυτα τα χρονια δεν εκανες κατι ενω εβλεπες την αδικια στο δημοσιο... οταν οι βουλευτες σας μοιραζαν χρηματα και μονιμοτητα ηταν καλα... Επρεπε να σου κοψουν το μισθο για να αντιδρασεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος22/3/13 11:50

    ας μας πει πώς στην ευχή διορίστηκε στο δημόσιο στην ηλικία των 20 ετών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/3/13 12:10

      ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΛΕΒΑΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΑΤΕ ΦΟΡΟΥΣ.......
      ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος22/3/13 13:33

      ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΙΟΡΙΣΤΙΚΕ 20 ΕΤΩΝ ΑΛΛΑ ΑΝ ΤΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΔΙΟΡΙΣΤΙΚΕ ΤΟ 1989,ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΑΥΤΟ,ΣΧΕΔΟΝ ΟΤΙ ΠΙΟ ΒΡΩΜΙΚΟ ΔΙΟΡΙΣΤΙΚΕ ΤΟΤΕ ΠΟΥΛΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥ
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΣΑ(12.10) ,ΑΚΟΥ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΑΜΕ ΚΑΙ ΚΛΕΒΑΜΕ ΤΟΝ ΚΛΕΦΤΗ ΔΥΝΑΣΤΗ,ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΕΚΛΕΒΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕ ΦΟΡΟ ΣΤΟΝ ΟΘΩΜΑΝΟ,ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΣ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΟΚΡΙΤΡΙΑ

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος22/3/13 12:41

    Και η φαγωμαρα μεταξυ των διαφορων κοινωνικων ομαδων καλα κρατει. Αυτο που ηθελαν το εχουν καταφερει.
    Ξεκολληστε οσοι τρωγοσαστε. Καλα τα λεει ο αρθρογραφος μην κοιτατε ορισμενοι το δεντρο και χανετε το δασος. Ολοι στο ιδιο καζανι ειμαστε εκτος των πολιτικων που δεν τους καιγεται καρφι για το λαο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος22/3/13 15:51

    Τσακωνόμαστε μεταξύ μας, δημόσιοι υπάλληλοι για την μονιμότητα και τα bonus και οι ιδιώτες επειδή δηλώναμε λιγότερα...

    ΞΥΠΝΗΣΤΕ αυτό θέλουν να κάνουμε, η φαγωμάρα μεταξύ μας πάντα ήταν το φρένο για το Έθνος μας.

    Φαγωνόμαστε εμείς, ενώ οι μεγαλοεταιρίες (βλέπε γερμανικές εταιρίες όπως αυτή που έχουν το Ελ. Βενιζέλος) δεν πληρώνουν εκατομμύρια φόρους προς το κράτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος22/3/13 19:09

    Καλά πότε πήγες φαντάρος (ή την έβγαλες καθαρή με κανένα μέσο), πότε σπούδασες, πότε προσλήφθηκες ρε φίλε του δημόσιου τομέα με 24 χρόνια προϋπηρεσία?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος23/3/13 00:33

    Γιατί δε μας λές ρε αρθογράφε ποιά ήταν η αντίδραση σου όταν θέσπιζαν τα λαμόγια οι βουλευτές σου το...επίδομα μεταφοράς φακέλων, το επίδομα καυσόξυλων, το επίδομα, το επίδομα, το επίδομα???
    Ποιά ήταν η δουλειά σου και τι έκανες τόσα χρόνια που 55.000 άλλα λαμόγια παίρναν παράνομες συντάξεις?
    Ποιά ήταν η αντίδραση σου στα λαμόγια των πολεοδομιών, των εφοριών, των νοσοκομείων, των δημοσίων έργων και γενικά ποιά ήταν η αντίδραση σου όταν έκλεβαν όλοι το Δημόσιο χρήμα?
    Εγώ να δείς πόσο θύμωσα και πόσο κουράστηκα με όλους εσάς τους ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος23/3/13 21:51

    Αχρηστε εχεις το θρασος και μιλας κιολας βρωμοπουλημενε! Καιρος να πληρωσεις και εσυ καθικι ο,τι πληρωνουμε εμεις ολα αυτα τα χρονια!!

    Χ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος25/3/13 15:50

    αν ειχε τελειωσει το λυκειο και πηγε και φανταρος και στα εικοσι βρηκε αυτη την δουλεια τι επρεπε να κανει; να μη παει γιατι μετα απο εικοσι χρονια καποιοι θα τον πουν κομματοσκυλο;ντροπη γιατι αυτο το παιδι στα εικοσι δουλευε και δεν ετρωγε τα λεφτα του μπαμπα στα μπαρακια,και για να ξερετε κανεις δημοσιος υπαλληλος δεν εγινε πλουσιος απο την δουλεια του εκτος απο αυτους δυστυχως που τα αρπαζουν χοντρα κατω απο το τραπεζι.και τελος ολοι ξερουμε πως πλουσιος εγινε οποιος ασχολειτο με τον ιδιωτικο τομεα ο οποιος ειναι(τωρα κατι παει να γινει) ξεφραγο αμπελι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *