Κάθε οδηγός έχει βρεθεί κατά καιρούς να οδηγά εν μέσω βροχής. Πρόκειται για μία σαφώς εν δυνάμει επικίνδυνη κατάσταση, η οποία απαιτεί πλήρη συγκέντρωση από πλευράς του....
Ωστόσο, ερευνητές της Intel και του πανεπιστημίου Carnegie Mellon αναπτύσσουν μία τεχνολογία η οποία μπορεί να «εξαφανίζει» τη βροχή- τουλάχιστον, από το τμήμα του οπτικού πεδίου του οδηγού, το οποίο φωτίζεται από τα φώτα του αυτοκινήτου.
Αντί για «συμβατικά» φώτα, το εν λόγω σύστημα χρησιμοποιεί ειδικούς προτζέκτορες οι οποίοι «συνεργάζονται» με κάμερες. Στην ουσία, η κάμερα «παρακολουθεί» τις σταγόνες βροχής που εισέρχονται στις δέσμες φωτός και στέλνει τα σχετικά δεδομένα σε μία μονάδα επεξεργασίας, η οποία «αναγνωρίζει» τις σταγόνες και προβλέπει την πορεία τους. Από εκεί και πέρα αναλαμβάνει ο προτζέκτορας, ο οποίος «μπλοκάρει» τα πίξελ που περιέχουν σταγόνες.
Το τελικό αποτέλεσμα είναι να προβάλλεται στην οθόνη την οποία παρακολουθεί ο οδηγός μία εικόνα που απεικονίζει το φωτιζόμενο οπτικό πεδίο μπροστά από το αυτοκίνητο, χωρίς όμως τη βροχή, επιτρέποντας πολύ καλύτερη εικόνα και αντίληψη του περιβάλλοντος και του δρόμου.
Ο εξοπλισμός στο σύνολό του θα είναι σαφώς πιο ακριβώς από ότι τα σημερινά φώτα αυτοκινήτου, και μάλλον θα χρειαστεί αρκετός καιρός για να βρεθεί στους δρόμους, ωστόσο σύμφωνα με τις προβλέψεις της Intel αυτό θα συμβεί ενδεχομένως εντός μίας δεκαετίας.
πηγή: Ναυτεμπορική
Parapona-Rodou
Ωστόσο, ερευνητές της Intel και του πανεπιστημίου Carnegie Mellon αναπτύσσουν μία τεχνολογία η οποία μπορεί να «εξαφανίζει» τη βροχή- τουλάχιστον, από το τμήμα του οπτικού πεδίου του οδηγού, το οποίο φωτίζεται από τα φώτα του αυτοκινήτου.
Αντί για «συμβατικά» φώτα, το εν λόγω σύστημα χρησιμοποιεί ειδικούς προτζέκτορες οι οποίοι «συνεργάζονται» με κάμερες. Στην ουσία, η κάμερα «παρακολουθεί» τις σταγόνες βροχής που εισέρχονται στις δέσμες φωτός και στέλνει τα σχετικά δεδομένα σε μία μονάδα επεξεργασίας, η οποία «αναγνωρίζει» τις σταγόνες και προβλέπει την πορεία τους. Από εκεί και πέρα αναλαμβάνει ο προτζέκτορας, ο οποίος «μπλοκάρει» τα πίξελ που περιέχουν σταγόνες.
Το τελικό αποτέλεσμα είναι να προβάλλεται στην οθόνη την οποία παρακολουθεί ο οδηγός μία εικόνα που απεικονίζει το φωτιζόμενο οπτικό πεδίο μπροστά από το αυτοκίνητο, χωρίς όμως τη βροχή, επιτρέποντας πολύ καλύτερη εικόνα και αντίληψη του περιβάλλοντος και του δρόμου.
Ο εξοπλισμός στο σύνολό του θα είναι σαφώς πιο ακριβώς από ότι τα σημερινά φώτα αυτοκινήτου, και μάλλον θα χρειαστεί αρκετός καιρός για να βρεθεί στους δρόμους, ωστόσο σύμφωνα με τις προβλέψεις της Intel αυτό θα συμβεί ενδεχομένως εντός μίας δεκαετίας.
πηγή: Ναυτεμπορική
Parapona-Rodou
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.