1.Γεμίστε το όχημά σας νωρίς το πρωί.Γιατί η θερμοκρασία εδάφους είναι χαμηλή.Σ’ όλα τα πρατήρια βενζίνας οι δεξαμενές είναι υπόγειες....
Άρα, όσο πιο κρύο είναι το έδαφος, τόσο μεγαλύτερη είναι η πυκνότητα του καυσίμου. Αν γεμίσετε απόγευμα, ή βράδυ, το λίτρο σας δεν θα είναι ακριβώς 1 λίτρο.
Όταν γεμίζετε ο ίδιος σε self-service πρατήριο, μην βάζετε την αντλία στην υψηλή ταχύτητα. Απ’ τις τρείς ταχύτητες /στάδια (χαμηλό, μεσαίο και υψηλό), το χαμηλό ελαχιστοποιεί τους ατμούς που δημιουργούνται απ’ την βενζίνη. Σε όλες τις μάνικες προκαλείται μια επιστροφή ατμού. Εάν γεμίζετε στο γρήγορο, ένα μέρος του καυσίμου που πηγαίνει στο ρεζερβουάρ, γίνεται ατμός βενζίνης. Αυτός ο ατμός απορροφάται επάνω, γυρίζει πίσω στην υπόγεια δεξαμενή του βενζινάδικου κι έτσι στην πραγματικότητα παραλαμβάνετε λιγότερο καύσιμο.
Ένα απ’ τα σημαντικότερα είναι να κάνετε ανεφοδιασμό όταν το απόθεμα βενζίνης σας είναι περίπου στη μέση. Διότι, όσο περισσότερο καύσιμο έχετε στο ρεζερβουάρ, τόσο λιγότερος αέρας υπάρχει στο διαθέσιμο χώρο του. Η βενζίνη εξατμίζεται γρηγορότερα απ’ ό,τι μπορείτε να φανταστείτε.
4. Εάν την ώρα που εισέρχεστε στο πρατήριο, δείτε ότι γίνεται ανεφοδιασμός από βυτιοφόρο, μην γεμίζετε. Είναι πολύ πιθανό το καύσιμο να έχει ανακατευτεί κατά τον ανεφοδιασμό και να πάρετε μαζί τα ακάθαρτα συστατικά, που συνήθως κάθονται στον πάτο της δεξαμενής.
Parapona-Rodou
Άρα, όσο πιο κρύο είναι το έδαφος, τόσο μεγαλύτερη είναι η πυκνότητα του καυσίμου. Αν γεμίσετε απόγευμα, ή βράδυ, το λίτρο σας δεν θα είναι ακριβώς 1 λίτρο.
Όταν γεμίζετε ο ίδιος σε self-service πρατήριο, μην βάζετε την αντλία στην υψηλή ταχύτητα. Απ’ τις τρείς ταχύτητες /στάδια (χαμηλό, μεσαίο και υψηλό), το χαμηλό ελαχιστοποιεί τους ατμούς που δημιουργούνται απ’ την βενζίνη. Σε όλες τις μάνικες προκαλείται μια επιστροφή ατμού. Εάν γεμίζετε στο γρήγορο, ένα μέρος του καυσίμου που πηγαίνει στο ρεζερβουάρ, γίνεται ατμός βενζίνης. Αυτός ο ατμός απορροφάται επάνω, γυρίζει πίσω στην υπόγεια δεξαμενή του βενζινάδικου κι έτσι στην πραγματικότητα παραλαμβάνετε λιγότερο καύσιμο.
Ένα απ’ τα σημαντικότερα είναι να κάνετε ανεφοδιασμό όταν το απόθεμα βενζίνης σας είναι περίπου στη μέση. Διότι, όσο περισσότερο καύσιμο έχετε στο ρεζερβουάρ, τόσο λιγότερος αέρας υπάρχει στο διαθέσιμο χώρο του. Η βενζίνη εξατμίζεται γρηγορότερα απ’ ό,τι μπορείτε να φανταστείτε.
4. Εάν την ώρα που εισέρχεστε στο πρατήριο, δείτε ότι γίνεται ανεφοδιασμός από βυτιοφόρο, μην γεμίζετε. Είναι πολύ πιθανό το καύσιμο να έχει ανακατευτεί κατά τον ανεφοδιασμό και να πάρετε μαζί τα ακάθαρτα συστατικά, που συνήθως κάθονται στον πάτο της δεξαμενής.
Parapona-Rodou
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.