Εξοικονόμηση δαπανών τουλάχιστον 40% μπορεί να πετύχει κατά μέσο όρο ένα νοικοκυριό κάνοντας...
έξυπνα ψώνια από τα σούπερ μάρκετ. Αυτό προκύπτει από έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ).
Το ΙΕΛΚΑ πήρε τιμές για 25 βασικά αγαθά ενός νοικοκυριού και συνέκρινε το εύρος για κάθε ένα από αυτά. Βρήκε λοιπό μεγάλη διαφορά ανάμεσα στη χαμηλότερη με την υψηλότερη κι έτσι ανάλογα με την "ψαλίδα" ο καταναλωτής μπορεί να κερδίσει από 23,9% έως 57,56%.
Για παράδειγμα η τιμή της συσκευασμένης φέτας (400 γρ) κυμαίνεται από 4,11 έως 5,40 ευρώ, στα φασολάκια κατεψυγμένα (ένα κιλό) από 1,51 έως 3,56 ευρώ, στο γάλα (ενός λίτρου) από 0,92 έως 1,60 ευρώ κ.ο.κ.
Σύμφνωα με το ΙΕΛΚΑ, το 80% των καταναλωτών θεωρεί ότι στο σουπερ μάρκετ έχει τη δυνατότητα να συγκρίνει και να επιλέξει ανάμεσα σε πολλά και διαφορετικά προϊόντα (διαφορετικές μάρκες, προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, διαφορετικές ποικιλίες προϊόντων, διαφορετικές τιμές, διαφορετικές συσκευασίες, διαφορετικές χώρες κλπ).
Ο καταναλωτής μπορεί να εξοικονομήσει δαπάνες 40% αν:
•Συγκρίνει τις τιμές ανάμεσα σε διαφορετικά προϊόντα στο ράφι (το 80% των καταναλωτών το κάνει περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν).
• Επιλέξει προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (το 63% των καταναλωτών το κάνει περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν).
• Επιλέξει εκπτωτικές προσφορές και προωθητικές ενέργειες (το 83% των καταναλωτών το κάνει περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν).
• Επισκεφτεί περισσότερα από ένα καταστήματα (το 80% των καταναλωτών το κάνει περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν).
Parapona-Rodou
έξυπνα ψώνια από τα σούπερ μάρκετ. Αυτό προκύπτει από έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ).
Το ΙΕΛΚΑ πήρε τιμές για 25 βασικά αγαθά ενός νοικοκυριού και συνέκρινε το εύρος για κάθε ένα από αυτά. Βρήκε λοιπό μεγάλη διαφορά ανάμεσα στη χαμηλότερη με την υψηλότερη κι έτσι ανάλογα με την "ψαλίδα" ο καταναλωτής μπορεί να κερδίσει από 23,9% έως 57,56%.
Για παράδειγμα η τιμή της συσκευασμένης φέτας (400 γρ) κυμαίνεται από 4,11 έως 5,40 ευρώ, στα φασολάκια κατεψυγμένα (ένα κιλό) από 1,51 έως 3,56 ευρώ, στο γάλα (ενός λίτρου) από 0,92 έως 1,60 ευρώ κ.ο.κ.
Σύμφνωα με το ΙΕΛΚΑ, το 80% των καταναλωτών θεωρεί ότι στο σουπερ μάρκετ έχει τη δυνατότητα να συγκρίνει και να επιλέξει ανάμεσα σε πολλά και διαφορετικά προϊόντα (διαφορετικές μάρκες, προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, διαφορετικές ποικιλίες προϊόντων, διαφορετικές τιμές, διαφορετικές συσκευασίες, διαφορετικές χώρες κλπ).
Ο καταναλωτής μπορεί να εξοικονομήσει δαπάνες 40% αν:
•Συγκρίνει τις τιμές ανάμεσα σε διαφορετικά προϊόντα στο ράφι (το 80% των καταναλωτών το κάνει περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν).
• Επιλέξει προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (το 63% των καταναλωτών το κάνει περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν).
• Επιλέξει εκπτωτικές προσφορές και προωθητικές ενέργειες (το 83% των καταναλωτών το κάνει περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν).
• Επισκεφτεί περισσότερα από ένα καταστήματα (το 80% των καταναλωτών το κάνει περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν).
Parapona-Rodou
εχουν αρχισει και καποια μπακαλικα/ψιλικατζιδικα να φερνουν ΕΛΛΗΝΙΚΑ προιοντα σε τιμες εφαμμιλες ή και χαμηλοτερες απο το συ σουπερμαρκετ...εκτος το οτι ενισχυουμε τηον δικο μας ανθρωπο ενισχυουμε και την τσεπη μας και την υγεια μας,προτιμωντας ποιοτικοτερα αγαθα
ΑπάντησηΔιαγραφήενισχύστε την τοπική αγορά!!! στηρίξτε την Ρόδο μας!!!
Διαγραφήkala afta ta idiotikis etiketas mipos einai kai amfivolou proelefseos?ego protimo ellinika proionta .xereis ti pairneis.na glytoso 10 euro to mina kai na ta fao pollapla stous giatrous?
ΑπάντησηΔιαγραφήSTHN ANAGKH TROME KAI PONTIKIA
ΑπάντησηΔιαγραφήkai skata tha trome se ligo
ΑπάντησηΔιαγραφή