Μπράβο στο 13ο δημοτικό σχολείο Ρόδου!
Το βιβλίο των παιδιών έχει πολλά μηνύματα για τα αδέσποτα και εγκαταλελειμμένα ζώα κάτι που μας έδωσε ευχαρίστηση και ελπίδα για τα νέα παιδιά...Η ενότητα ξεκινά με εικόνες που καλούν τα παιδιά να περιγράψουν πώς βρήκε ένας φίλος του το σκυλάκι , χτυπημένο, το πήγε στο γιατρό κ.ο.κ.
Στη συνέχεια υπάρχουν αγγελίες με γατάκια που χαρίζονται για να διακρίνουν κάποια συντακτικά θέματα τα παιδιά και αγγελίες χάθηκαν - βρέθηκαν. Υπάρχουν όμως και πιο σύνθετα θέματα, όπως η είδηση ότι δεν καταδικάστηκε ένας φιλόζωος που ταϊζε αδέσποτα και έτσι περνιέται ξεκάθαρα το μήνυμα ότι δεν είναι κακό παρά τα παράπονα ορισμένων που ενοχλούνται από τα ζώα και την ίδια την...ζωή!
Oι ασκήσεις συνεχίζονται με τον τονισμό στο ότι πρέπει κανείς να σκεφτεί καλά πριν υιοθετήσει ζώο αφού δεν είναι διακοσμητικά ή αξεσουάρ και τα παιδιά καλούνται να γράψουν τις σκέψεις τους!
Aκόμα δίνει μερικές συμβουλές για το πώς θα γίνουν καλά...αφεντικά τονίζοντας την υιοθεσία, την σωστή μεταχείριση των ζώων και την εκπαίδευση!
Να και η αφίσα που ετοίμασε η Ζωή με μηνύματα όπως: υιοθετούμε δεν αγοράζουμε, δεν χτυπάμε, αγαπάμε, φροντίζουμε τα ζώα! Μπράβο Ζωή!
Μία πολύ ευχάριστη έκπληξη αποτελεί το βιβλίο της Ε Δημοτικού. Επιτέλους το Υπουργείο Παιδείας έχει συνειδητοποιήσει...
ότι πρέπει τα παιδιά να μαθαίνουν για τα αδέσποτα και να τα αγαπούν!
Όπως και πριν από λίγο καιρό η μικρή Μάγδα έφτιαξε αφίσα για τα αδέσποτα, έτσι και τώρα η 9 χρονη ζωή που πάει στην Ε Δημοτικού του 13ου Δημοτικού Σχολείου Ρόδου ετοίμασε όπως της ζήτησε η δασκάλα της αφίσα για τα αδέσποτα ζώα.
ότι πρέπει τα παιδιά να μαθαίνουν για τα αδέσποτα και να τα αγαπούν!
Όπως και πριν από λίγο καιρό η μικρή Μάγδα έφτιαξε αφίσα για τα αδέσποτα, έτσι και τώρα η 9 χρονη ζωή που πάει στην Ε Δημοτικού του 13ου Δημοτικού Σχολείου Ρόδου ετοίμασε όπως της ζήτησε η δασκάλα της αφίσα για τα αδέσποτα ζώα.
Το βιβλίο των παιδιών έχει πολλά μηνύματα για τα αδέσποτα και εγκαταλελειμμένα ζώα κάτι που μας έδωσε ευχαρίστηση και ελπίδα για τα νέα παιδιά...Η ενότητα ξεκινά με εικόνες που καλούν τα παιδιά να περιγράψουν πώς βρήκε ένας φίλος του το σκυλάκι , χτυπημένο, το πήγε στο γιατρό κ.ο.κ.
Στη συνέχεια υπάρχουν αγγελίες με γατάκια που χαρίζονται για να διακρίνουν κάποια συντακτικά θέματα τα παιδιά και αγγελίες χάθηκαν - βρέθηκαν. Υπάρχουν όμως και πιο σύνθετα θέματα, όπως η είδηση ότι δεν καταδικάστηκε ένας φιλόζωος που ταϊζε αδέσποτα και έτσι περνιέται ξεκάθαρα το μήνυμα ότι δεν είναι κακό παρά τα παράπονα ορισμένων που ενοχλούνται από τα ζώα και την ίδια την...ζωή!
Oι ασκήσεις συνεχίζονται με τον τονισμό στο ότι πρέπει κανείς να σκεφτεί καλά πριν υιοθετήσει ζώο αφού δεν είναι διακοσμητικά ή αξεσουάρ και τα παιδιά καλούνται να γράψουν τις σκέψεις τους!
Aκόμα δίνει μερικές συμβουλές για το πώς θα γίνουν καλά...αφεντικά τονίζοντας την υιοθεσία, την σωστή μεταχείριση των ζώων και την εκπαίδευση!
Να και η αφίσα που ετοίμασε η Ζωή με μηνύματα όπως: υιοθετούμε δεν αγοράζουμε, δεν χτυπάμε, αγαπάμε, φροντίζουμε τα ζώα! Μπράβο Ζωή!
Έτσι μπραβο, απο μικρά πρεπει να μαθαινουν την αγαπη.
ΑπάντησηΔιαγραφή