Τα απίστευτα κόλπα που σκέφτονται επιτήδειοι για να κλέβουν προϊόντα από σούπερ μάρκετ και καταστήματα
Το κόστος από τις κλοπές στα σούπερ μάρκετ ξεπερνάει τα 100 εκατομμύρια ευρώ ετησίως,...με το φαινόμενο να σημειώνει αυξητικές τάσεις, αφού η οικονομική κρίση φαίνεται πως κάνει πιο εφευρετικούς τους επιτήδειους, οι οποίοι ανακαλύπτουν συνεχώς νέους τρόπους.
Όπως αναφέρει και η Καθημερινή, που επικαλείται παράγοντες του κλάδου, «παλιά έκλεβαν κυρίως ξυραφάκια. Τώρα περνούν το καρότσι στο ταμείο και με το πόδι, ώστε να μη το βλέπει ο ταμίας, σπρώχνουν ένα πεντόλιτρο δοχείο ελαιολάδου».
Στην εξέλιξη του φαινομένου των κλοπών στα εμπορικά καταστήματα, καθώς και στις νέες τεχνολογικές λύσεις που μπορούν να εφαρμοσθούν για τον περιορισμό του, αναφέρθηκαν εκπρόσωποι της αγοράς στο πλαίσιο συνεδρίου που πραγματοποιήθηκε χθες στην Αθήνα, από την Ethos Media, με αντικείμενο την εφαρμογή των προτύπων.
Σε καταστήματα ειδών ένδυσης ακολουθούνται άλλες πρακτικές. Οπως επισήμανε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ) κ. Αντώνης Μακρής, οι επιτήδειοι σβήνουν την τιμή από το ταμπελάκι γράφοντας χαμηλότερη τιμή. Σε περίπτωση που το προϊόν φέρει αυτοκόλλητη ετικέτα barcode (γραμμικός κώδικας), την ξεκολλούν και στη θέση της βάζουν ετικέτα που έχουν αφαιρέσει από προϊόν με χαμηλότερη τιμή. Ο κ. Μακρής υποστήριξε ότι όλα τα παραπάνω θα αποφεύγονταν εάν τα προϊόντα δεν έφεραν το παραδοσιακό ταμπελάκι, αλλά μόνο ένα barcode και μέσω ειδικών συσκευών, ο καταναλωτής, θα μπορούσε να λάβει όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες: από τη σύνθεση και τη χώρα προέλευσης, έως την τιμή. Οι προτάσεις αυτές έχουν υποβληθεί στο υπουργείο Ανάπτυξης, αλλά συναντούν αντιδράσεις.
Parapona-Rodou
Όπως αναφέρει και η Καθημερινή, που επικαλείται παράγοντες του κλάδου, «παλιά έκλεβαν κυρίως ξυραφάκια. Τώρα περνούν το καρότσι στο ταμείο και με το πόδι, ώστε να μη το βλέπει ο ταμίας, σπρώχνουν ένα πεντόλιτρο δοχείο ελαιολάδου».
Στην εξέλιξη του φαινομένου των κλοπών στα εμπορικά καταστήματα, καθώς και στις νέες τεχνολογικές λύσεις που μπορούν να εφαρμοσθούν για τον περιορισμό του, αναφέρθηκαν εκπρόσωποι της αγοράς στο πλαίσιο συνεδρίου που πραγματοποιήθηκε χθες στην Αθήνα, από την Ethos Media, με αντικείμενο την εφαρμογή των προτύπων.
Σε καταστήματα ειδών ένδυσης ακολουθούνται άλλες πρακτικές. Οπως επισήμανε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ) κ. Αντώνης Μακρής, οι επιτήδειοι σβήνουν την τιμή από το ταμπελάκι γράφοντας χαμηλότερη τιμή. Σε περίπτωση που το προϊόν φέρει αυτοκόλλητη ετικέτα barcode (γραμμικός κώδικας), την ξεκολλούν και στη θέση της βάζουν ετικέτα που έχουν αφαιρέσει από προϊόν με χαμηλότερη τιμή. Ο κ. Μακρής υποστήριξε ότι όλα τα παραπάνω θα αποφεύγονταν εάν τα προϊόντα δεν έφεραν το παραδοσιακό ταμπελάκι, αλλά μόνο ένα barcode και μέσω ειδικών συσκευών, ο καταναλωτής, θα μπορούσε να λάβει όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες: από τη σύνθεση και τη χώρα προέλευσης, έως την τιμή. Οι προτάσεις αυτές έχουν υποβληθεί στο υπουργείο Ανάπτυξης, αλλά συναντούν αντιδράσεις.
Parapona-Rodou
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.