ροή ειδήσεων

Ραγίζουν καρδιές από την κατάθεση της μητέρας της Μυρτώς στο δικαστήριο: Εβλεπα παντού αίμα. Πάρα πολύ αίμα

Mε σπαραγμό και λόγια που συγκλονίζουν η μητέρα της Μυρτώς, που έπεσε θυμα του αδίστακτου άντρα από το Πακιστάν... στην Πάρο, το καλοκαίρι του 2012, καταθέτει σήμερα στο δικασηριο της Σύρου, όπου άρχισε η εκδίκαση της υπόθεση.

Σύμφωνα με το Πρώτο Θέμα, η σπαρακτική μητέρα περιέγραψε κάθε στιγμή ως εξής:
«Πήγαμε στην Πάρο επειδή η μεγάλη μου κόρη είχε ψυχικά κουραστεί από τις Πανελλαδικές εξετάσεις! Ήθελε να πάει με τις φίλες της διακοπές αλλά εγώ φοβόμουν! Έτσι αποφασίσαμε να πάμε όλοι μαζί για να προσέχω τη μεγάλη μου κόρη! Είχα και το αυτοκίνητο μαζί μου οπότε ο,τι κ αν χρειαζόταν και τα άλλα παιδιά, θα ήμουν δίπλα τους! Εκείνη την ήμερα καθόμασταν στην παραλία, η Μυρτώ ως υστερικά συντηρητικό και μη κοινωνικό άτομο δεν ήθελε να βγάλει τα ρούχα της και να κολυμπήσει! Μου ζήτησε να πάει μια βόλτα! Οχι της είπα!

-Γιατί μαμά; είπε η Μυρτώ.

- Γιατί παιδί μου είναι ένας μαυριδερός και συνέχεια κοιτάζει προς τα εδώ και με φοβίζει. Και θα φύγουμε σε λίγο.

- Πού είναι τώρα, δεν τον βλέπω, είπε η Μυρτώ

- Εφυγε προς τα επάνω παιδί μου, της είπα

- Εντάξει, θα είμαι εδώ στα βράχια και θα ακούω μουσική. Μόλις μαζέψεις τα πράγματα φώναξε με ή τηλεφώνησε μου και θα έρθω...

Λίγο αργότερα όμως όταν η μητέρα της της τηλεφώνησε, διαπίστωσε ότι το κινητό της τηλέφωνο ήταν απενεργοποιημένο.

Αμέσως ξεκίνησα να την ψάχνω μαζί με τη μεγάλη μου κόρη. Φτάσαμε στα βράχια και μου λέει η κόρη μου:

- Μαμα, ειναι ένας περίεργος άνθρωπος εδώ κάτω.

- Μήπως ειναι η Μυρτω;" είπα

- Οχι δεν νομίζω, είπε το κορίτσι μη μπορώντας να αναγνωρίσει την ίδια της την αδερφη!

Όταν πλησίασα το σημείο είδε ένα αλλοιωμένο σώμα και πρόσωπο. Εβλεπα παντού αίμα. Παρά πολυ αίμα. Το δεξί της μάτι ήταν κλειστό πρησμένο και μελανιασμένο. Το αριστερό της μάτι ήταν ανοιχτό και ασάλευτο. Πρησμένο και αυτό και ματωμένο. Σκέφτηκα πως αν δεν πέθανε ακόμα, σε λίγα λεπτά θα είναι σίγουρα νεκρή! Στο νοσοκομείο μου είπαν ότι το παιδί μου ειναι κλινικά νεκρό. Όπως διαπιστώθηκε αργότερα στο νοσοκομείο, όλο της το πρόσωπο ήταν σπασμένο. Τέσσερις μήνες μετά το συμβάν πήγα πάλι στο ίδιο σημείο! Ήθελα να το δω. Ήθελα να δω το μέρος που κακοποιήθηκε το παιδί μου. Παρόλο που έβρεξε και η θάλασσα ξεβράζε τα νερά της, τα βράχια είχαν ακόμα το αίμα του παιδιού μου! Εννέα φιάλες αιμα της χορηγήσαν στο νοσοκομείο. "


Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Ανώνυμος28/1/14 17:07

    ΚΟΛΟΠΑΙΔΙ ΕΑΝ ΤΟ ΕΙΧΕΣ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΚΟΛΟΧΩΡΑ ΣΟΥ,ΤΩΡΑ ΘΑ ΗΣΟΥΝ ΑΣΤΡΟΣΚΟΝΗ.ΕΔΩ ΣΤΟ ELLADA ΔΗΛΩΣΕΣ ΑΝΗΛΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΗΓΕΣ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΟΥ ΑΥΛΩΝΑ.ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΣ ΕΣΥ.ΠΑΝΩ ΑΠ΄ΟΛΑ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ.ΟΤΑΝ ΘΑ ΒΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΛΑΚΗ (ΠΟΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΣΩΣΕΙΣ) ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙ Ο ΚΑΜΙΝΗΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΙΣ.













    0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/1/14 17:51

      Αν ήταν στην χώρα του δεν θα του έκαναν απολύτως τίποτα! Αν ήταν στην χώρα του θα καταδικάζονταν σε θανατική ποινή η κοπελίτσα..

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος28/1/14 17:14

    LI8OVOLISMOS AYTO PREPEI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος28/1/14 17:49

    Κολοπακιστανε μπασταρδοκολοπαιδο. η Μηρτω τι σου εφταιγε παλιομουσουλμανε αλητη~δολοφονε κοπροσκυλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος28/1/14 20:00

    Θα τον "περιποιηθουν" τα παιδια στη στενη.Αλλα τι να το κανεις.Σε καμια δεκαρια χρονια θα βγει με τους νομους που εχουμε.Αμα υπηρχε η θανατικη ποινη κατι θα γινονταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *