Σε μια κίνηση που δείχνει ότι η Πολεμική Αεροπορία με τα πενιχρά κονδύλια που έχει στην διάθεσή της "θα το παλέψει" προκειμένου....να "σκρινάρει" την τουρκική Αεροπορία εκτός Αιγαίου μετασταθμεύει την Μοίρας Μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών «ΑΧΕΡΩΝ» από την 131ΣΜ στην Πρέβεζα στην 112 Πτέρυγα Μάχης/Αεροπορική Βάση Ελευσίνας.
Με αυτή την κίνηση "απαντά" στις συνεχείς πτήσεις τουρκικών UAV στο Αιγαίο επάνω από τα ελληνικά νησιά αφού πλέον ο ΠΗΓΑΣΟΣ, ένα 100% ελληνικό σχέδιο από την Ελευσίνα θα έχει την δυνατότητα να "σαρώνει" ολόκληρη την μικρασιατική ακτή και να μεταδίδει πολύτιμες πληροφορίες στοχοποίησης των τουρκικών βάσεων, αλλά και να αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο έγκαιρης προειδοποίησης.
Και όπως δήλωσε ανώτατος αξιωματικός της Αεροπορίας στο defencenet.gr "Κι εμείς μπορού,με να κάνουμε το ίδιο και θα το αποδείξουμε"...
Ο Αρχηγός Τακτικής Αεροπορίας Αντιπτέραρχος (Ι) Χρήστος Βαΐτσης επισκέφθηκε στις 15 Ιανουαρίου την 131 Σμηναρχία Μάχης (131ΣΜ) και τη Forward Operating Base Αktion (FOB Άκτιο) του ΝΑΤΟ, όπου ενημερώθηκε για το έργο και την αποστολή τους και για το επίππεδο της επιχειρησιακής κατάστασης της μονάδας, η οποία πλέον μπαίνει στα "βαθιά νερά".
Να σημειώσουμε ότι στις ΕΔ δεν είναι και τόσο ικανοποιημένες από το HELIOS II στο τομέα της στοχοποίησης, αφού οι Γάλλοι δίνουν "με το σταγονόμετρο" τις φωτογραφίες" και όχι αυτές που θέλουμε...
Γι αυτό το λόγο υπαγορεύθηκε και η μεταφορά των ΜΕΑ στην Ελευσίνα, προκειμένου να βελτιωθεί η τακτική εικόνα, εισικά στους ναυστάθμους του εχθρού και τα πολεμικά του αεροδρόμια.
Το ΜΕΑ ΠΗΓΑΣΟΣ ΙΙ έχει μήκος 4,3μ., εκπέτασμα πτερύγων 6,22μ., ύψος 1,6μ. βάρος κενό 130 κιλά, βάρος φορτίου αποστολής 55 κιλά, ιπποδύναμη κινητήρα 38 ίπποι, μέγιστη ταχύτητα πτήσης 117 κόμβοι, ταχύτητα περιπολίας 65-80 κόμβοι, αυτονομία 16-18 ώρες και οροφή πτήσης 18.000 πόδια.
Η πρώτη φωτογραφία Σταθμού Εδάφους (ΣΕΔ) των ΜΕΑ ΠΗΓΑΣΟΣ ΙΙ που αποδέσμευεται από την ΠΑ.
Το ΜΕΑ ΠΗΓΑΣΟΣ ΙΙ με ευδιάκριτο το κάλυμμα της κεραίας δορυφορικής ζεύξης δεδομένων πουου επέτρεψε την επέκταση της εμβέλειας ζεύξης από τα 60 στα 120 ν.μ. για μετάδοση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο (real time) και 120 στα 150 ν.μ. για μετάδοση σε σχεδόν πραγματικό χρόνο (near-real time).
Με αυτή την κίνηση "απαντά" στις συνεχείς πτήσεις τουρκικών UAV στο Αιγαίο επάνω από τα ελληνικά νησιά αφού πλέον ο ΠΗΓΑΣΟΣ, ένα 100% ελληνικό σχέδιο από την Ελευσίνα θα έχει την δυνατότητα να "σαρώνει" ολόκληρη την μικρασιατική ακτή και να μεταδίδει πολύτιμες πληροφορίες στοχοποίησης των τουρκικών βάσεων, αλλά και να αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο έγκαιρης προειδοποίησης.
Και όπως δήλωσε ανώτατος αξιωματικός της Αεροπορίας στο defencenet.gr "Κι εμείς μπορού,με να κάνουμε το ίδιο και θα το αποδείξουμε"...
Ο Αρχηγός Τακτικής Αεροπορίας Αντιπτέραρχος (Ι) Χρήστος Βαΐτσης επισκέφθηκε στις 15 Ιανουαρίου την 131 Σμηναρχία Μάχης (131ΣΜ) και τη Forward Operating Base Αktion (FOB Άκτιο) του ΝΑΤΟ, όπου ενημερώθηκε για το έργο και την αποστολή τους και για το επίππεδο της επιχειρησιακής κατάστασης της μονάδας, η οποία πλέον μπαίνει στα "βαθιά νερά".
Να σημειώσουμε ότι στις ΕΔ δεν είναι και τόσο ικανοποιημένες από το HELIOS II στο τομέα της στοχοποίησης, αφού οι Γάλλοι δίνουν "με το σταγονόμετρο" τις φωτογραφίες" και όχι αυτές που θέλουμε...
Γι αυτό το λόγο υπαγορεύθηκε και η μεταφορά των ΜΕΑ στην Ελευσίνα, προκειμένου να βελτιωθεί η τακτική εικόνα, εισικά στους ναυστάθμους του εχθρού και τα πολεμικά του αεροδρόμια.
Το ΜΕΑ ΠΗΓΑΣΟΣ ΙΙ έχει μήκος 4,3μ., εκπέτασμα πτερύγων 6,22μ., ύψος 1,6μ. βάρος κενό 130 κιλά, βάρος φορτίου αποστολής 55 κιλά, ιπποδύναμη κινητήρα 38 ίπποι, μέγιστη ταχύτητα πτήσης 117 κόμβοι, ταχύτητα περιπολίας 65-80 κόμβοι, αυτονομία 16-18 ώρες και οροφή πτήσης 18.000 πόδια.
Η πρώτη φωτογραφία Σταθμού Εδάφους (ΣΕΔ) των ΜΕΑ ΠΗΓΑΣΟΣ ΙΙ που αποδέσμευεται από την ΠΑ.
Το ΜΕΑ ΠΗΓΑΣΟΣ ΙΙ με ευδιάκριτο το κάλυμμα της κεραίας δορυφορικής ζεύξης δεδομένων πουου επέτρεψε την επέκταση της εμβέλειας ζεύξης από τα 60 στα 120 ν.μ. για μετάδοση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο (real time) και 120 στα 150 ν.μ. για μετάδοση σε σχεδόν πραγματικό χρόνο (near-real time).
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.