Με το μοντέλο αυτό, κάθε αυτοκίνητο εφοδιάζεται με σύστημα GPS (Global Positioning System), το οποίο καταγράφει και μεταφέρει ηλεκτρονικά σε έναν κεντρικό κόμβο τα δεδομένα...
Το «υψηλής τεχνολογίας» ολλανδικό μοντέλο στα τέλη κυκλοφορίας φέρεται να εξετάζουν στο υπουργείο Οικονομικών.
Σύμφωνα με τα Νέα, το μοντέλο προβλέπει τον προσδιορισμό των τελών κυκλοφορίας κάθε μήνα, ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύει το κάθε αυτοκίνητο. Με τα ολλανδικά δεδομένα το 59% των κατόχων ΙΧ θα πλήρωνε λιγότερα τέλη, για το 25% οι επιβαρύνσεις δεν θα μεταβάλλονταν ενώ ένα ποσοστό της τάξης του 16% θα έχει επιβαρύνσεις.
Με το μοντέλο αυτό, κάθε αυτοκίνητο εφοδιάζεται με σύστημα GPS (Global Positioning System), το οποίο καταγράφει και μεταφέρει ηλεκτρονικά σε έναν κεντρικό κόμβο τα δεδομένα. Η χρέωση ανά χιλιόμετρο, στο ολλανδικό μοντέλο, είναι 0,03 ευρώ. Αυτό σημαίνει πως στα 10.000 χιλιόμετρα ανά χρόνο τα τέλη κυκλοφορίας, διαμορφώνονται στα 300 ευρώ.
Πάντως, το μέτρο αυτό δεν έχει ενεργοποιηθεί μέχρι στιγμής στην Ολλανδία, παρότι έχει ψηφιστεί. Με το σύστημα δεν υπάρχει λόγος κατάθεσης πινακίδων, ενώ δίνεται και κίνητρο χρησιμοποίησης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στους πολίτες.
Παράπονα Ρόδου
Σύμφωνα με τα Νέα, το μοντέλο προβλέπει τον προσδιορισμό των τελών κυκλοφορίας κάθε μήνα, ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύει το κάθε αυτοκίνητο. Με τα ολλανδικά δεδομένα το 59% των κατόχων ΙΧ θα πλήρωνε λιγότερα τέλη, για το 25% οι επιβαρύνσεις δεν θα μεταβάλλονταν ενώ ένα ποσοστό της τάξης του 16% θα έχει επιβαρύνσεις.
Με το μοντέλο αυτό, κάθε αυτοκίνητο εφοδιάζεται με σύστημα GPS (Global Positioning System), το οποίο καταγράφει και μεταφέρει ηλεκτρονικά σε έναν κεντρικό κόμβο τα δεδομένα. Η χρέωση ανά χιλιόμετρο, στο ολλανδικό μοντέλο, είναι 0,03 ευρώ. Αυτό σημαίνει πως στα 10.000 χιλιόμετρα ανά χρόνο τα τέλη κυκλοφορίας, διαμορφώνονται στα 300 ευρώ.
Πάντως, το μέτρο αυτό δεν έχει ενεργοποιηθεί μέχρι στιγμής στην Ολλανδία, παρότι έχει ψηφιστεί. Με το σύστημα δεν υπάρχει λόγος κατάθεσης πινακίδων, ενώ δίνεται και κίνητρο χρησιμοποίησης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στους πολίτες.
Παράπονα Ρόδου
Με τον ρυθμό που πηγαίνει ο καθε ένας στην τουαλέτα θα επιβάλετζι φαντάζομαι και ο φόρος εισοδήματος. Πσο περισσότερο επισκέπτεται κανείς την τουαλέτα σημαίνει ότι τρώει πολύ . Άρα εχει υψηλό εισόδημα. Μέχρι στιγμής δεν έχει λυθεί το πρόβλημα που προκύπτει όταν κάποιος έχει ευκοϊλια. Θα υπάρχει άδικη σχετιά χρέωση. Μόλις λυθεί και αυτό , ο δρόμος της εφαρμογής του μέτρου θα ειναι ανοιχτός. Το μέτρο δεν θα έχει εφαρμογή στους πολιτικούς , νύν και τέως καυά τα πρότυπα του νόμου περί ευθύνης υπουργών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπα, μην το λες. Στον κώδικα του λογισμικού θα εισαχθεί και ένας αλγόριθμος ώστε, μετά την κατάθεση και την αντίστοιχη χρέωση, να υπάρχει και ένα διάστημα free πχ 3 ωρών για την περίπτωση ευκοίλιας. Ε, τώρα αν είναι light η ευκοίλια και το βλέπεις ότι θα σε πάει μετά το 3ωρο, πας και κάθεσαι στις 2:55 και περιμένεις...
ΔιαγραφήΜην τους δινετε ιδεες. Αν το παρει χαμπαρι ο Θεοχαρης την βαψαμε. Τωρα δεν μπορουμε να φαμε, μετα δεν θα μπορουμε ουτε να χε.....με.
Διαγραφήayta stin ellada?xaxxaxaxaxxa
ΑπάντησηΔιαγραφήoti vlakeia na nai!
ase pou an ginei pote ayto...tha einai k parakolouthisi politon!
Σωπα...............
Διαγραφήκάτσε πρώτα να μπορέσουμε να έχουμε στην χώρα μια καθαρή δημόσια τουαλέτα για τους τουρίστες(κοινώς χ---ρα) και μετά να βάλουμε και GRS...κούνια που σας κούναγε ...όλο ιδέες είστε....εγώ που είμαι αδαής έχω να σας προτείνω κάτι καλύτερο...."ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΤΕ ΤΑ ΤΕΛΗ"....αφού την Ελλάδα την κάνατε όπως την Βουλγαρία ποιός ο λόγος ύπαρξης των τελών...και εκεί οι άνθρωποι πεινάνε όπως και εδώ (όπως το έχετε αντιληφθεί φαντάζομαι) και δεν πληρώνουν τέλη και έχουν και καλύτερους δρόμους..τολμήστε το λοιπόν και καταργείστε τα....οψόμεθα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιπα για τους ταριφες!!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή