Το πρώτο της άρωμα λανσάρει η Χριστίνα Μήτση της οικογένειας των «Mitsis Hotels», της μεγαλύτερης αλυσίδας ξενοδοχείων στην Ελλάδα.... Δυναμική businesswoman, σύζυγος, μητέρα και γυναίκα με έντονη καλαισθησία, δημιούργησε ένα άρωμα που θυμίζει Ελλάδα - αλλά και επιτυχίαΗ μεγαλύτερη αλυσίδα ξενοδοχείων στην Ελλάδα λειτουργεί ταυτόχρονα ως ένας σύγχρονος όμιλος, αλλά και ως οικογενειακή επιχείρηση. Η λογική της οικογένειας Μήτση συμπυκνώνεται στο δόγμα «για να μάθεις πώς λειτουργεί μια επιχείρηση πρέπει να ξεκινήσεις από χαμηλά».
Η Χριστίνα Μήτση έχει αποφοιτήσει από το Κολλέγιο Αθηνών, σπούδασε Μάρκετινγκ και Δημόσιες Σχέσεις στο Deree και συνέχισε με μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο της Βοστόνης.
Βρέθηκε να εργάζεται από πολύ μικρή ηλικία σαν μια ανώνυμη ξενοδοχοϋπάλληλος - και μάλιστα στις μονάδες που έφεραν το επώνυμό της. Υστερα από ένα διάλειμμα τεσσάρων ετών που δοκίμασε την τύχη της σε μια άλλη οικογενειακή επιχείρηση, το οινοποιείο Κάβειρος, επέστρεψε στα ξενοδοχεία. Μετακόμισε στη Ρόδο και ανέλαβε τα ξενοδοχεία «Grand Hotel» και «Lindos Memories». Οπως εξομολογείται η ίδια, «τα έκανα όλα: σφουγγάριζα, έπλενα, έκανα κρατήσεις. Ολα εκτός από το ταμείο, διότι εκεί έχω ένα μικρό θεματάκι».
Με ιδρυτή και πρόεδρο τον πατέρα της, Κωνσταντίνο, και βασικό στέλεχος τον αδελφό της, Σταύρο, η αλυσίδα «Μitsis Hotels» σήμερα περιλαμβάνει 21 ξενοδοχεία σε όλη την Ελλάδα. Στο πελατολόγιό τους συγκαταλέγονται σταρ παγκοσμίου φήμης από διάφορους τομείς, VIP κ.λπ. Η Χριστίνα είναι διευθύντρια Marketing και Δημοσίων Σχέσεων των «Mitsis Hotels», αλλά η δημιουργικότητα, η ανησυχία και η συνεχής αναζήτηση νέων προϊόντων την ωθούν σε διαρκείς πειραματισμούς. Ενας από αυτούς είναι η δημιουργία ενός ξεχωριστού αρώματος, ιδέα που γεννήθηκε στον αντισυμβατικό νου της δυναμικής Χριστίνας Μήτση και έφτασε να γίνει πραγματικότητα ύστερα από πολλή έρευνα.
Χρειάστηκαν ταξίδια στη Μέκκα της αρωματοποιίας, το Παρίσι, προκειμένου να δημιουργηθεί κάτι μοναδικό και έγιναν πολλές συσκέψεις από μια ομάδα ειδικών ώστε να γίνει πραγματικότητα το πρώτο άρωμα της μάρκας Μ. Οπως δηλώνει η ίδια, «με δεδομένο ότι τα ξενοδοχεία μας φιλοξενούν 400.000 τουρίστες κάθε χρόνο στην Ελλάδα, πριν από λίγα χρόνια, ο σύζυγός μου, Ανδροκλής Τερζάκης, βλέποντας κενό στην ελληνική αγορά δημιούργησε την εταιρεία Ο.live. Αντικείμενό της είναι η παραγωγή καλλυντικών με βάση την ελιά. Η γέννηση του αρώματος ξεκίνησε από την αδυναμία μου στα ωραία μπουκάλια, με τις ωραίες ετικέτες και τα ιδιαίτερα αρώματα. Επιπλέον, ήθελα να δημιουργήσουμε ένα προϊόν εντελώς ιδιαίτερο για την εταιρεία O.live. Ενα φρέσκο άρωμα που θυμίζει απογευματινό περίπατο σε ελληνικό περιβόλι, συνδυάζοντας τη γλυκιά μυρωδιά του μανταρινιού με τη φρεσκάδα του lime και του βασιλικού.
Παράπονα Ρόδου
Η Χριστίνα Μήτση έχει αποφοιτήσει από το Κολλέγιο Αθηνών, σπούδασε Μάρκετινγκ και Δημόσιες Σχέσεις στο Deree και συνέχισε με μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο της Βοστόνης.
Βρέθηκε να εργάζεται από πολύ μικρή ηλικία σαν μια ανώνυμη ξενοδοχοϋπάλληλος - και μάλιστα στις μονάδες που έφεραν το επώνυμό της. Υστερα από ένα διάλειμμα τεσσάρων ετών που δοκίμασε την τύχη της σε μια άλλη οικογενειακή επιχείρηση, το οινοποιείο Κάβειρος, επέστρεψε στα ξενοδοχεία. Μετακόμισε στη Ρόδο και ανέλαβε τα ξενοδοχεία «Grand Hotel» και «Lindos Memories». Οπως εξομολογείται η ίδια, «τα έκανα όλα: σφουγγάριζα, έπλενα, έκανα κρατήσεις. Ολα εκτός από το ταμείο, διότι εκεί έχω ένα μικρό θεματάκι».
Με ιδρυτή και πρόεδρο τον πατέρα της, Κωνσταντίνο, και βασικό στέλεχος τον αδελφό της, Σταύρο, η αλυσίδα «Μitsis Hotels» σήμερα περιλαμβάνει 21 ξενοδοχεία σε όλη την Ελλάδα. Στο πελατολόγιό τους συγκαταλέγονται σταρ παγκοσμίου φήμης από διάφορους τομείς, VIP κ.λπ. Η Χριστίνα είναι διευθύντρια Marketing και Δημοσίων Σχέσεων των «Mitsis Hotels», αλλά η δημιουργικότητα, η ανησυχία και η συνεχής αναζήτηση νέων προϊόντων την ωθούν σε διαρκείς πειραματισμούς. Ενας από αυτούς είναι η δημιουργία ενός ξεχωριστού αρώματος, ιδέα που γεννήθηκε στον αντισυμβατικό νου της δυναμικής Χριστίνας Μήτση και έφτασε να γίνει πραγματικότητα ύστερα από πολλή έρευνα.
Χρειάστηκαν ταξίδια στη Μέκκα της αρωματοποιίας, το Παρίσι, προκειμένου να δημιουργηθεί κάτι μοναδικό και έγιναν πολλές συσκέψεις από μια ομάδα ειδικών ώστε να γίνει πραγματικότητα το πρώτο άρωμα της μάρκας Μ. Οπως δηλώνει η ίδια, «με δεδομένο ότι τα ξενοδοχεία μας φιλοξενούν 400.000 τουρίστες κάθε χρόνο στην Ελλάδα, πριν από λίγα χρόνια, ο σύζυγός μου, Ανδροκλής Τερζάκης, βλέποντας κενό στην ελληνική αγορά δημιούργησε την εταιρεία Ο.live. Αντικείμενό της είναι η παραγωγή καλλυντικών με βάση την ελιά. Η γέννηση του αρώματος ξεκίνησε από την αδυναμία μου στα ωραία μπουκάλια, με τις ωραίες ετικέτες και τα ιδιαίτερα αρώματα. Επιπλέον, ήθελα να δημιουργήσουμε ένα προϊόν εντελώς ιδιαίτερο για την εταιρεία O.live. Ενα φρέσκο άρωμα που θυμίζει απογευματινό περίπατο σε ελληνικό περιβόλι, συνδυάζοντας τη γλυκιά μυρωδιά του μανταρινιού με τη φρεσκάδα του lime και του βασιλικού.
Παράπονα Ρόδου
Να κοιτάξουν να πληρώνουν τον κόσμο κ να αφήσουν τα φρουφρου κ ταρωματα
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπατεώνες και κλέφτες
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου αρεσε πολυ αυτο το (απο χαμηλα).Πια χαμηλα βρε...τα λεφτα του μπαμπα?
ΑπάντησηΔιαγραφή