Από την μουσική μέχρι την σειρά με την οποία είναι γραμμένα τα πιάτα στο μενού, εκμεταλλεύονται οι... εστιάτορες προκειμένου να πουλήσουν καλύτερα τα πιάτα τους και να κάνουν οι πελάτες τους μεγαλύτερους λογαριασμούς.
Έρευνα του πανεπιστημίου του Leicester έδειξε ότι όταν ένα εστιατόριο παίζει κλασσική μουσική, αυτό προδιαθέτει τον πελάτη να παραγγείλει το πιο ακριβό κρασί, καθώς το συγκεκριμένο είδος μουσικής συνδέεται με πλούσια γεύματα και χλιδάτη ατμόσφαιρα.
Σύμφωνα με τον “BusinessI nsider” εκτός από την μουσική, οι επιχειρηματίες της εστίασης συχνά αποφεύγουν να αναγράψουν το νόμισμα δίπλα από τις τιμές στο μενού. Με τον τρόπο αυτό, οι πελάτες ξεχνούν πόσα χρήματα ξοδεύουν.
Τρίτο στην λίστα των τεχνασμάτων των εστιατορίων είναι ότι ορισμένα εστιατόρια χρησιμοποιούν εμπορικές ονομασίες για να βοηθήσουν τις πωλήσεις τους. Μια σάλτσα που ονομάζεται JackDanιel έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να πουλήσει, προσελκύοντας τους οπαδούς του συγκεκριμένου ποτού.
Η λεγόμενη περιγραφική γλώσσα, στα πιάτα, αυξάνει τις πωλήσεις και 27% σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Ιλινόις.
Τέλος, η σειρά στην οποία εμφανίζονται τα πιάτα στο μενού,είναι συχνά μέρος της τεχνικής του marketing των εστιατορίων. Μια σαλάτα που κοστίζει 22 ευρώ, όταν εμφανιστεί μετά από μια μπριζόλα που η τιμή της ανέρχεται σε 58 ευρώ, είναι πιο πιθανό να πείσει τον υποψήφιο πελάτη.
Παράπονα Ρόδου
Έρευνα του πανεπιστημίου του Leicester έδειξε ότι όταν ένα εστιατόριο παίζει κλασσική μουσική, αυτό προδιαθέτει τον πελάτη να παραγγείλει το πιο ακριβό κρασί, καθώς το συγκεκριμένο είδος μουσικής συνδέεται με πλούσια γεύματα και χλιδάτη ατμόσφαιρα.
Σύμφωνα με τον “BusinessI nsider” εκτός από την μουσική, οι επιχειρηματίες της εστίασης συχνά αποφεύγουν να αναγράψουν το νόμισμα δίπλα από τις τιμές στο μενού. Με τον τρόπο αυτό, οι πελάτες ξεχνούν πόσα χρήματα ξοδεύουν.
Τρίτο στην λίστα των τεχνασμάτων των εστιατορίων είναι ότι ορισμένα εστιατόρια χρησιμοποιούν εμπορικές ονομασίες για να βοηθήσουν τις πωλήσεις τους. Μια σάλτσα που ονομάζεται JackDanιel έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να πουλήσει, προσελκύοντας τους οπαδούς του συγκεκριμένου ποτού.
Η λεγόμενη περιγραφική γλώσσα, στα πιάτα, αυξάνει τις πωλήσεις και 27% σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Ιλινόις.
Τέλος, η σειρά στην οποία εμφανίζονται τα πιάτα στο μενού,είναι συχνά μέρος της τεχνικής του marketing των εστιατορίων. Μια σαλάτα που κοστίζει 22 ευρώ, όταν εμφανιστεί μετά από μια μπριζόλα που η τιμή της ανέρχεται σε 58 ευρώ, είναι πιο πιθανό να πείσει τον υποψήφιο πελάτη.
Παράπονα Ρόδου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.